Tuesday, May 24, 2016

Ugut Gambar Bogel, Dia Dijadikan Hamba Seks Rakan-rakan Di P.Tioman.

Pulau Tioman, 23 Mei - Seorang gadis 17 tahun di Pulau Tioman yang dipercayai menjadi hamba seks kepada sekumpulan rakannya sebelam beberapa bulan selepas mereka mengugut untuk menyebarkan video hubungan intim dan gambar bogelnya, lapor Guang Ming Daily.

Pengalaman pahit gadis itu bagaimanapun diketahui pada Khamis lepas setelah gurunya ternampak gambar dan video terbabit viral di media sosial.

Menurut ayah kepada gadis itu, mangsa dikatakan dirogol beramai-ramai pada Mac setelah dia pengsan kerana meminum air yang ditawarkan oleh rakan-rakannya itu.

Bapa gadis itu juga mendakwa suspek mengambil gambar dan video ketika kejadian itu dan mengugut mangsa untuk menyebarkannya jika dia tidak mahu mengadakan hubungan bersama mereka.

Selain itu dipercayai mangsa bimbang jika ayahnya akan memarahinya jika tahu mengenai perkara ini, jadi dia hanya menurut kehendak rakan-rakannya itu, lapor The Star Online.

Bapa gadis itu kemudian membuat laporan polis.

Ketua Polis Daerah Rompin, DSP Muhammad Aidil Roneh Abdulah berkata enam suspek, termasuk seorang wanita ditahan susulan laporan yang dibuat. (IH)

2 comments:

halim said...

hai...? tak MAHU salahkan UMNO KEEE?

Anonymous said...

PAN TAKUT TENGOK CERMIN, RUPA MACAM "HANTU"!!!

Heh! Beria - ia la orang bagi amaran dan mengingatkan puak parti KUALI pimpinan Si Mat Sabut tu supaya mencerminkan diri mereka sebelum berangan - angan nak bertanding dalam Pilihan Raya.

Kalau sebelum ini pun, sewaktu Pilihan Raya Negeri Sarawak diadakan, puas jugak Si Mat Sabu tu jadi peminta sedekah hanya semata - mata untuk membantu jentera mereka berkempen.

Itu baru kita sebut bab kewangan. Dah terang - terangan puak parti KUALI pimpinan Si Mat Sabu tu tak mampu. Inikan pulak kalau kita persoalkan mengenai isu sokongan dari jentera akar umbi.

Kat mana puak parti KUALI pimpinan Si Mat Sabu tu nak kutip orang yang nak buat kerja kempen sepanjang Pilihan Raya Kecil itu diadakan nanti? Jentera bukan boleh dikutip macam duit.

Jadi, memang saranan yang diberikan oleh pimpinan PAS ni ada asasnya. Sepatutnya pemimpin parti KUALI Si Mat Sabu tu sedar dan cermin diri mereka sendiri terlebih dahulu. Jangan suka sangat berjalan nak mendongak ke langit tak tentu arah!!!
KUALA KANGSAR - Ekoran Parti Amanah Negara (PAN) berdegil mahu bertanding dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) yang akan diadakan pada 18 Jun ini, Pesuruhjaya Pas Perak, Razman Zakaria menggesa parti serpihan itu untuk 'cermin diri' sebelum mahu bertanding khususnya di Parlimen Kuala Kangsar

Razman berkata, PAN tak perlu berlagak seperti sebuah parti yang sudah matang apabila menggesa Pas untuk beralah dan memberi laluan kepada Pakatan Harapan, sebaliknya PAN perlu 'cermin diri' terlebih dahulu sebelum meneruskan hasrat bertanding kerusi yang merupakan kerusi tradisi Pas sejak 1959.

"Amanah yang kononnya profesional, sebelum masuk bertanding bacalah dahulu latar belakang... Kaji undi teras. Untuk pengetahuan, Pas mempunyai cawangan di semua 26 peti undi dalam Parlimen Kuala Kangsar dan setiap cawangan kami ada ahli.

"Amanah baru ditubuhkan, anggota jawatankuasa (AJK) di kawasan pun tak cukup berbanding dengan kita (Pas) yang mana 20 hingga 30 peratus AJK di cawangan itu adalah penyokong kuat," kata Razman Zakaria.

Semut Hitam at Sabtu, Mei 21, 2016

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails