Saturday, May 28, 2016

Ikram Jamaah Islam Liberal Ke?? -Selongkar TKO



Ikram telah bersama dengan PAN menjadikan Jamaah Islam yang liberal yang kini tidak lagi sensetif dengan kumpulan LGBT dan anti Islam. 


Malang Jamaah yang asal daripada IRC yang dulu mendakwa mendapat fikrah yang sahih melalui gerakan Ikhwan Muslimin kini telah lara' dan terumbang ambing dalam politik tanah air. (Diangkat dari TKO Online)

23 comments:

Anonymous said...

"...Apakah kamu mencari kekuatan dr sisi mereka ?
Maka sesungguhnya kekuatan itu milik Allah (swt) semuanya." 4:139

Anonymous said...

IKRAM, WAHDAH, ABIM & .. Jamaah Isla yg pubya rekod terbaik / tokoh hebat. Ibnu Hashim klau tak kenal/ tahu betul2 dgn jamaah jangan cepat buat fitnah.
Study lah sikit pasal jamaah islam ni.. dah tua2 ni jangan jadi bodohh tahap bangang sehingga nak nafikan jasa2/kerja2 jamaah ni. Nanti orang kata ibnu hashim bodoh @ kecik2 tak nak mampuih, tua2 dok sebar fitnah & jadi kaki fitnah macam lebai serban besor.

An Anonymous said...

Kalau dah sekongkol dgn PAN must be something wrong somewhere.. ada jgk org yg solat tapi tak suka hudud, iktiraf LGBT dan persamaan gender.. jadi apa bezanya dgn pertubuhan yg dilihat bersekongkol dgn PAN.. tu belum masuk bab Syiah lagi..

Su Jeng said...

Setiap tulisan akan di pertanggungjawab sama seperti kata kata.

Su Jeng said...

Setiap tulisan akan di pertanggungjawab sama seperti kata kata.

Anonymous said...

Kalau dah sekongkol dgn penjual agama/guna nama kepimpinan ularmak/penghukom/pemfitnah .. "something wrong in their mind ...

Anonymous said...

Kalau nak sorga sokong parti agama, parti lain tu kafir. Kepimpinan Ularmak tu kan tradisi SHIAH ????

An Anonymous said...

Baguslah jika semua PAN berfikiran macam su jeng.. takde lah fitnah TGHA dgn UG lah curi balak lah permainkan hudud lah gagalkan Langkah Kejang lah dan lain.. betul tak su jeng?

Anonymous said...

sumber rujukan ibnu hashim adalah Tahi Kucing Ori (TKO).langsung tak akademik; semalam bodoh, hari ni bodoh & esok lagi bodoh si ibnu hashim ni..

An Anonymous said...

Itu andaian PAN je tu utk mintak simpati rakyat tapi gagal..tu yg terpaksa berpaut di dahan DAP!

An Anonymous said...

Bodoh better daripada diperbodohkan dlm isu t/tangan 1.2 juta!

Anonymous said...

Kalau kao tanya karl marx pun dia kata komunis dapat keredhaan. Apa la ayaPAN.

Lainnya komunis mencari keredhaan atheist
PAN pula cari keredhaan DAP

Anonymous said...

Salam semua,

Banyak komen ni syok betul.

Saya mula dari bawah dulu ya.

Encik Anonymous 4:11, apa bukti PAN cari keredhaan DAP???

(Orang PAS mana boleh dengar perkataan amanah, balak dah hilang 20,000 ekar)

Yang jahil,

Nobody

Anonymous said...

Salam En. Anonymous,

Isu balak hilang 20,000 memang confirm ada. Kalau onfirm itu dipanggil fitnah ke???

Siapa yang iktiraf LGBT??? Kalau Encik tuduh PAN iktiraf LGBT, itu baru fitnah!!!
(orang PAS mana boleh dengar perkataan amanah, Presiden pun asyik ponteng parlimen, tu yang speaker suruh hurai terkial-kial cari teks lepas tu tergagap-gagap minta tangguh macam pondan).

Yang masih jahil,

Nobody

Anonymous said...

Salam En. Anonymous,

Tadi kata belum masuk bab syiah lagi.

Sekarang masuklah bab syiah, saya tunggu!!!

Yang anti tuduhan palsu,

Nobody

An Anonymous said...

Segalanya dah terserlah jua.. tak payah nak buang masa.. masing2 ada otak fikir lah sendiri.. kalau kita dah nekad nak sokong mana2 pihak teruskan je tak payah nak pertikai pegangan pihak lain.. kalau pihak kita kena serang kita berhak pertahankan.. kalau tak nak pertahankan pun boleh.. hehehe..

Jom Isyak kita!!..

Anonymous said...

Salam En. Anonymous,

Segala-galanya belum terserlah!!! Masing-masing memanglah ada otak kalau tak boleh fikir buat apa???

Buat apa nak nekad sokong mana-mana pihak, Islam agama kebenaran, sokonglah kebenaran!!!

Kalau dalam berhujah tak ada isu serang-menyerang, kalau rasa benar pertahankanlah!!!

Sekarang mana isu syiah???

Isyak isyak juga, fitnah tak boleh!!!!

Yang anti tuduhan palsu,

Nobody

An Anonymous said...

Kalau tuan rasa menang hujah petanda berada di pihak yg benar itu tuan punya pasal.. saya tak peduli pun..

Anonymous said...

Salam En. Anonymous,

Memanglah. Rasululllah menang hujah di pihak yang benar!!!

Firaun kalah berhujah pihak yang salah!!!

Encik tak peduli sebab Encik bukan cintakan kebenaran!!!

Parti Encik ajar macam tu ke???


Islam ke hapa macam tu, menipu je lebih!!!

Yang jahil,

Nobody

Anonymous said...

sebab ko jahil sebab tu x nampak bukti...dah jahil sombong plak tu...

Anonymous said...

pertikai org pakai spender...ko tu telanjang pnla tutup ckit...jahil sgt ko ni

Anonymous said...

Salam En. Anonymous,

Sebab sebenarnya Encik lebih jahil daripada saya sebab tu Encik lagi x nampak bukti daripada saya...

Encik dah la lebih jahil, sombong tak serik-serik kena tipu dengan Haji Pondan tu pula tu!!!

Yang masih jahil,

Nobody

Anonymous said...

Salam En. Anonymous,

Encik nak buat kiasan ke??

Hati-hati, yang telanjang tu tak semestinya saya, entah-entah Encik??? macam mana Encik tahu saya jahil??? Keluarkan satu isu kita berdebat keluar nas dan dalil!!!

Berani???

Yang jahil,

Nobody

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails