Wednesday, November 10, 2021

Artis K-Pop Super Show tempatan &Korea Selatan malam ini.. Patuh syariat??

 

Kumpulan K-Pop popular, Seventeen bakal memeriahkan Lazada 11.11 Super Show, malam ini.
HALAMAN HIBURAN

Artis K-Pop meriahkan Lazada 11.11 Super Show

KUALA LUMPUR: Barisan selebriti popular tempatan dan Korea Selatan bakal memeriahkan acara membeli-belah tahunan terbesar, Lazada 11.11 Super Show, hari ini yang bakal disiarkan secara langsung bermula jam 9 malam di TV3.

Program jualan sehari terbesar Lazada dipancarkan secara langsung dari Pusat Dagangan Dunia Kuala Lumpur (WTC KL) itu boleh ditonton menerusi saluran YouTube, TV3 Malaysia dan saluran penstriman langsung dalam aplikasi LazLive.

Lazada 11.11 Super Show dihoskan oleh Haziq Hussni dan Sean Lee dengan persembahan nyanyian daripada Kumpulan K-Pop, Seventeen, Dayang Nurfaizah, Wany Hasrita dan Usop.

Edisi tahun ini menyaksikan persaingan antara dua pasukan iaitu pasukan biru (Team Blue) dan pasukan pink (Team Pink) untuk memberikan persembahan terbaik menerusi siri permainan, nyanyian, sketsa dan pelbagai cabaran menarik.

Lazada 11.11 Super Show dihoskan oleh Haziq dan Sean dengan persembahan nyanyian daripada Seventeen, Dayang Nurfaizah, Wany Hasrita dan Usop.

Pasukan biru diketuai pengacara tidak asing lagi, Ain Edruce dan disertai Sarah Suhairi, Ismail Izzani dan Neeta Manishaa. Manakala, pasukan pink dipimpin Sissy Imaan pula dianggotai Nora Danish, Luqman Faiz dan Usop.

Pelbagai tawaran harga hebat dan baucar eksklusif berjumlah RM40,000 dan tiga kereta akan menjadi rebutan penonton sepanjang siaran Lazada 11.11 Super Show berlangsung.

Lazada 11.11 adalah acara jualan sehari terbesar Lazada yang menawarkan diskaun sehingga 70 peratus dengan jaminan harga terendah berserta penghantaran percuma.


Komen Weblog Ibnu Hasyim: Hiburan di tanah airku, adakah mengikut syariah? Mengapa menolak (perkara 3) Perlembagan Persekutuan? Ikutilah Islam seperti kerajaan Kelantan dan Terengganu, sama-sama dalam Malaysia..

Kalau begitu, apakah alternatifnya di hadapan kita sekarang? Undilah PAS, dakwahkan rakan-rakan ke arah Islam. Sila mulai dengan PRU Melaka... Jom!!

Sila lihat siri PRN Melaka:

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails