Tuesday, January 22, 2019

Perniagaan Pelacur Di Kalangan Artis Indonesia..

Hasil carian imej untuk Perniagaan Pelacur Di Kalangan Artis Indonesia..
HALAMAN HIBURAN
JAKARTA: Di negara umat Islam terbesar di dunia, seorang bekas artis, Robby Abbas tidak menutup kemungkinan berlakunya praktik pelacur pelacur.

Menurut Robby Abbas, pelacuran di kalangan seniman tidak akan mati kerana ia berkaitan dengan gaya hidup. Robby Abbas juga secara terbuka membongkar ada artis yang menjadi hamil kerana perniagaan pelacuran artis tersebut. Hal ini diturunkan oleh Robby Abbas dalam akaun YouTube Melaney Ricardo.


Robby Abbas Ceritakan Artis yang Pernah Hamil karena Terlibat Prostitusi Seorang germo, Robby Abbas mendeahkan ada artis terkenal terlibat dalam pelacuran talian.

Pada mulanya, Melaney Ricardo bertanya sama ada seorang artis yang mengandung kerana terlibat dalam perniagaan ini.

"Adakah sesiapa pernah hamil atau tidak?" tanya Melaney Ricardo.

"Ada satu orang, dia seorang artis terkenal dan mengandung," kata Robby. Dia juga memberitahu ada artis tidak menyedari jika dia hamil.
Vanessa Angel dan Robby Abbas
Vanessa Angel dan Robby Abbas (kolaj @vanessaangelofficial dan Robby Abbas Instagram)

"Dia menjaga badannya yang kecil memikirkan betapa gemuk badannya, ternyata sudah 4 bulan lewat," katanya.

Sebagai tindak balas, Melaney memilih untuk tidak bertindak balas dan meneruskan soalan berikutnya. Sebelum ini, Robby Abbas mengungkap fakta di sebalik perniagaan prostitusi artis itu. Apabila tetamu di Hotman Paris Show, Robby Abbasm mendedahkan bahawa kebanyakan artis yang telah berada di dalam perniagaan telah berhijrah.

Walau bagaimanapun, masih terdapat artis yang masih wujud dalam pelacuran dalam talian.

"Terdapat beberapa orang yang berhijrah, ada yang dijemput di sini (Hotman Paris Show) sudah berhijrah. Ada pemain opera sabun yang juga berhijrah," kata Robby Abbas. 

Dipetik oleh TribunStyle.com dari pameran Hotman Paris Show YouTube pada hari Jumaat (1/11/2019). Dia juga mendedahkan pengguna perkhidmatan artis-artis ini.
BEBAS - Robby Abbas terdakwa kasus mucikari artis, menunjukan surat pebebsannya dari Rutan Cipinang, Jakarta Timur, Selasa (10/5/2016). WARTA KOTA/Nurs Ichsan
Robby Abbas, seorang defendan dalam kes seorang germo artis, menunjukkan surat dari Pusat Tahanan Cipinang, Jakarta Timur, Selasa (10/5/2016). WARTA KOTA / Nurseri Ichsan (Warta Kota / Nur Ichsan)

Menurutnya, 25 peratus pengguna perkhidmatan pelacuran artis ini adalah pekerja dan selebihnya adalah usahawan. Walau bagaimanapun, beliau enggan mendedahkan perisytiharan pekerja dan ahli perniagaan. Bagi setiap artis, Robby Abbas juga mendedahkan bahawa dia memilih untuk membayar tunai atau wang tunai.

"Bagi artis, dia biasanya bertemu di luar untuk mendapatkan wang itu," katanya.

Dia juga tidak pernah mengambil bahagian dalam tahap yang telah ditetapkan. Semasa perdagangan ini, dia tidak pernah mencari atau menawarkan seorang artis untuk memasuki suite dagangannya.
Para artis akan menghubunginya secara bebas.

Sementara itu, penangkapan artis Vanessa Angel dalam pelacuran di lapangan mempunyai ekor panjang. Polis kini mula berjaya dalam menangkap beberapa individu yang disayangi yang menjadi penyokong utama dalam pelacuran. Sekarang, kes pelacuran di dalam talian Vanessa Angel menunjukkan jalan ke cahaya

Update kasus prostitusi artis Vanessa Angel.
Kemas kini kes pelacur artis Vanessa Angel. (TribunStyle.com Collage / solar / mohammad romadoni)

Baru-baru ini, polis berjaya menangkap seorang 'anak anjing' bernama Fitria yang diburu setelah penangkapan ES dan Tantri.

"Isnin (1/14/2019) malam tadi, ditangkap di Jakarta," kata Kepala Bagian Hubungan Masyarakat Polres Jawa Timur, Sr. Comr. Frans Barung Mangera, yang dipetik oleh TreasureStyle.com dari Surya.co.ic, Selasa (15/01/2019).

Barung Pada mulanya, seorang kawan membesar dan menghalang polis daripada menangkapnya, memberitahu kronologi penangkapan Fitria yang tidak berjalan lancar. "Rakannya mempunyai inisial W," kata Barung.

Menurutnya, ketika dia ingin menangkap Fitria, W mencetuskan dan menyembunyikan keberadaannya ketika polisi berhasil mengendus jabatannya. Sebenarnya, W mendorong Fitria untuk tidak datang ke Polis Daerah Jawa Timur.

"Wanita ini dengan inisial W menghalang Fitria dari datang ke Polis Daerah Jawa Timur, dia cuba menghilangkan Fitria," jelas Barung.
"Cara itu dengan mengatakan Fitria 'kemudiannya akan menjadi suspek', maka ia akan menjadi provokasi terhadap orang lain, menghasut, dan menahan beberapa kandungan yang disampaikan," lanjutnya.

Blog ini akan membongkar terus sindiket perniagaan pelacur di kalangan artis Indonesia.. Di Malaysia bagaimana?? (IH Jakarta).
Hasil carian imej untuk sinkit pelacuran artis indonesia

Lihat ini..
Kisah Perniagaan Najis Zina Di Negara Umat Islam Terbesar Di Dunia (Siri 1 hingga  12)
Siri 1: Pilih-Pilih, Niaga Najis Zina Dalam Internet. Jom ...
Siri 2: Gadis Miskin Di Bawah Umur Terlibat Niaga Najis Zi...
Siri 3: Sarang Pelacur Pangsapuri Kalibata City Diserbu..
Siri 4: Maksiat & Lacur Terselubung, Lagi 60 Pasangan Dibe...

Siri 5: Seks Via Twitter: Pembunuhan Janda Cantik Ini..
Siri 6: Lagi Bongkar Najis Zina Di Internet. 
Siri 7: Pelacur Artis: Ahli DPR (Parlimen) Indonesia, Term...
Siri 8: Kisah 'Papi' Bapa Ayam, Niaga Najis Zina Di Intern...

Siri 9: Zina Dalam Pelbagai Agama.
 
Siri 10; Peraturan Zina Dalam Negara-negara Di Dunia.
Siri 11: Dagang Zina, Mengapa Mesti Lihat Sweden Tidak Per...
Siri 12: Zina, Penyelesaiaan Melalui Hudud.

Berita Pelacur di Malaysia..

Video


Baru diserbu pihak berkuasa dua hari lalu, sebuah pusat hiburan di di Bandar Puteri, Puchong sekali lagi tengah malam tadi. Ia selepas pusat hiburan itu beroperasi semula dengan menggunakan wanita warga Vietnam sebagai GRO.

17 GRO Vietnam dicekup di pusat hiburan
Baru diserbu pihak berkuasa dua hari lalu, sebuah pusat hiburan di di Bandar Puteri, Puchong sekali lagi tengah malam tadi. Ia selepas pusat hiburan itu beroperasi semula dengan menggunakan wanita warga Vietnam sebagai GRO.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails