Monday, April 27, 2015

Gadis Miskin Di Bawah Umur Terlibat Niaga Najis Zina.

Ini Modus Esek-esek Online Apartemen Kalibata
Kisah Perniagaan Najis Zina Di Negara Umat Islam Terbesar Di Dunia (Siri 2)
Siri 1: Pilih-Pilih, Niaga Najis Zina Dalam Internet. Jom ...

TERDAPAT sebuah lagi rangkaian usahawan membuka perniagaan najis zina melalui internet, di negara umat Islam terbesar di dunia, Indonesia. Laman web itu bernama Esek-esek Online.

Ternyata, wanita-wanita yang terlibat dalam perniagaan Esek-esek Online yang beroperasi di Pangsapuri Kalibata City adalah gadis-gadis yang berusia di bawah 20 tahun. 

Ketua unit V Subdit Renakta Jenayah Umum Polda Metro Jaya, Kompol Rita Iriana, berkata, dalam siasatan diketahui, usia enam wanita koleksi suspek FHM berusia antara 14 hingga 19 tahun. 

"Umurnya berbeza-beza, umur 14 tahun ada satu orang dengan inisial NSP, 16 tahun satu orang inisial SN, 17 tahun satu orang inisial MSP, 19 tahun dua orang inisial EM dan L dan 20 tahun satu orang inisial CL," papar Rita, Sabtu 25 April 2015.  

"Ini semuanya berasal dari keluarga miskin," ujar Rita  "Mereka tak sekolah lagi, itu yang dari luar kota itu."

Enam gadis yang berkerja dalam bisnis Esek-esek di Apartemen Kalibata City ternyata berasal dari keluarga miskin. Mereka terpaksa melayani lelaki pemaksiat sesudah bertransaksi dengan FHM kerana perlukan wang untuk membiayai kehidupan keluarga mereka. Selama berada di Jakarta, enam gadis itu ditampung pengelola bisnis Esek-esek online di salah satu kamar di Tower Jasmine, Apartemen Kalibata City.

Rita menjelaskan, FHM sengaja mengumpul wanita yang usianya masih belia agar mudah mencari lelaki hidung belang untuk dijadikan mangsanya. 

"Gadis-gadis belia itu didapatkan FHM (FHM, sila lihat siri 1) dari bandar-bandar di sekitar Jakarta seperti Depok, Bogor dan Bandung," ujarnya. 

Dalam setiap mempromosikan wanita koleksi yang dijuluki dengan kata 'angel', FHM menggunakan identiti yang dipalsukan. 

Ketua Sub Direktorat Remaja Anak dan Wanita Polda Metro Jaya, AKBP Didik Hayamansyah pula menambah..

"Suspek FMH meminta kenalan whatsapp (WA) pelanggan, memperlihatkan gambar wanita-wanita koleksi beliau," katanya. 

Setelah terjadi kata sepakat mengenai harga dan wanita yang akan dikencani, suspek membawa pelanggan ke sebuah bilik yang telah disiapkan di Pangsapuri Kalibata City, Jakarta Selatan. 

"Pelanggan dibawa ke tempat kejadian lalu di dalamnya sudah ada wanita yang sudah ditempah dengan bayaran Rp600 ribu hingga Rp800 ribu per jam," ujar Didik. 

FHM mempunyai dua bilik berbeza di Pangsapuri Kalibata City, satu bilik digunakan untuk menampung gadis-gadis yang akan disuguhkan kepada lelaki hidung belang dan satu bilik disediakan khas untuk berhubungan badan. 

Sumber VIVA.co.id

Gadis Esek-esek Online Kalibata Hanya Diupah 25 Persen
Bersambung..

1 comment:

kerja sendiri said...

ini kerja sendiri yang haram tapi masih belum terlambat untuk bertaubat..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails