Thursday, April 30, 2015

Seks Via Twitter: Pembunuhan Janda Cantik Ini..

Kematian Deudeuh Kunci Ungkap Transaksi Seks Via Twitter
Foto Deudeuh Alfisahrin semasa hidup. 


Kisah Perniagaan Najis Zina Di Negara Umat Islam Terbesar Di Dunia (Siri 5)
Siri 1: Pilih-Pilih, Niaga Najis Zina Dalam Internet. Jom ...
Siri 2: Gadis Miskin Di Bawah Umur Terlibat Niaga Najis Zi...

Siri 3: Sarang Pelacur Pangsapuri Kalibata City Diserbu..
Siri 4: Maksiat & Lacur Terselubung, Lagi 60 Pasangan Dibe...

Kematian janda cantik, Deudeuh Alfi Sharin, menjadi pintu gerbang bagi pihak polis untuk mengungkap praktik transaksi seks melalui jaringan media sosial. Selepas kematian Deudeuh, polis bergerak cepat. Kini, sejumlah akaun Twitter yang berkaitan dan pernah berhubungan dengan Deudeuh dan pelaku pembunuh Deudeuh, Rio Santoso, terus diterokai. 

Hasilnya cukup menggembirakan, polis menangkap seorang lelaki berinisial MS (30 tahun) di salah satu hotel di kawasan Menteng, Jakarta Pusat. MS ditangkap, kerana diduga kuat sebagai germo, alias bapa ayam, atau penyalur wanita-wanita pemuas nafsu jahat lelaki-lelaki hidung belang alias pemaksiat. 

"Suspek adalah bapa ayam, biasanya dipanggil papa," kata Kanit II Vice Control Subdit Jatanras Ditreskrimum Polda Metro Jaya, Kompol Teuku Arsya Khadafi, Jumaat 24 April 2015 lalu. 

Pendedahan amalan urus niaga penjaja cinta palsu itu bukan perkara yang mudah, sebab, polis perlu mengerahkan pasukan khusus untuk tetap boleh mengakses dan lihat akaun-akaun Twitter sama dengan yang digunakan papi. 

"Kami sedang mendalaminya, apakah ini rangkaian besar, nanti akan diketahui," ujar Teuku. 

Seperti diketahui, almarhum Deudeuh diduga salah satu pelaku transaksi seks sesaat berjaringan dengan menggunakan akaun Twitter. Malah, lelaki hidung belang yang membunuh dan terakhir kali meniduri Deudeuh juga dikenali mangsa melalui komunikasi di Twitter. 

Dari siri rakaman komunikasi di akaun Twitter milik Rio @ santos06yoyo, terungkap bahawa ia rutin menjalin komunikasi untuk berurusan dengan wanita-wanita penghibur dan cukup banyak akaun wanita penjaja cinta palsu itu di Twitter.  

Ceritanya begini..  

Seorang guru persendirian pembunuh Deudeuh Alfi Sahrin (26), RS, hanya 45 minit berada di dalam bilik kos Alfi. Setelah berhubungan intim, dia membunuh Alfi. 

Kanit 1 Jatanras Ditreskrimum Polda Metro Jaya Pesuruhjaya Budi Towoliu berkata, RS masuk ke bilik Alfi pada Jumaat (10/4/2015) pukul 19.30. Selanjutnya, mereka melakukan hubungan intim.Semasa hubungan intim itu, Alfi disebut menutup hidung.  

Bahkan, dia menyebut RS bau badan. Tersinggung dengan ucapan Alfi, RS spontan mencekik leher dan menjerat Alfi dengan kabel alat catok rambut. 

"Suspek sakit hati kerana (disebut) bau badan," kata Kasubdit Jatanras Ditreskrimum Polda Metro Jaya Ajun Komisaris Besar Herry, Rabu (15/4/2015). 

 
Wartakotalive.com/Theo Yonathan Simon Laturiuw RS, pembunuh Alfi saat digiring ke kantor Ditreskrimum Polda Metro Jaya, Rabu (15/4/2015) siang.

Begitu kisahnya. (IH) 

Bersambung.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails