Monday, April 27, 2015

Pilih-Pilih, Niaga Najis Zina Dalam Internet. Jom Terjah!

Gadis Pemuas Nafsu Esek-esek Online Kalibata Dijuluki Angel
Kisah Perniagaan Najis Zina Di Negara Umat Islam Terbesar Di Dunia (Siri 1)

FMH sebuah usahawan, membuka rangkaian pelacuran melalui laman bernama domain www.semprot.com. di negara umat Islam terbesar di dunia. Dalam laman web tersebut, FHM bertugas sebagai admin dari sebuah forum yang dibuat dengan menawarkan langsung gadis-gadis di bawah umur untuk melayani seks, walau sesaat.

Demikian lapor dikutip dari beberapa media sosial.

Menurut VIVA.co.id, "FHM mempunyai sebutan khusus kepada gadis-gadis di bawah umur yang ia tawarkan kepada lelaki-lelaki hidung belang (penzina). Dalam setiap menggalakkan gadis-gadis koleksi yang ditampungnya di salah satu bilik di Pangsapuri Kalibata City, FHM selalu menyebut gadis-gadis yang akan dibooking dengan 'angel'. 


Kasubdit remaja anak dan wanita jenayah umum Polda Metro Jaya, AKBP Didik Hayamansyah, berkata, FHM mempunyai enam angel yang dipromosikan secara bergilir-gilir setiap hari."Para angel, atau peniaga zina itu disiapkan satu bilik untuk temu janji dengan lelaki yang telah melakukan transaksi dengan FHM," ujarnya, Sabtu 25 April 2015. 

FHM memasang kadar yang sama untuk semua angel koleksi beliau, yakni berkisar antara Rp600 ribu (kira-kira RM180) hingga Rp800 ribu (RM240) per jam."Jika angel itu akan dibawa keluar, maka kadarnya mencapai Rp2 juta hingga Rp3 juta (Antara RM600 ke RM900)," tutur Didik.

"Suspek membuat suatu thread di laman web itu, terus ada pilihan bispak atau bisyar, terus kalau kita klik salah satunya ada pilihan Ki Kumis dan kalau kita klik terdapat gambar-gambar wanita yang ditawarkan dan harganya serta pin BB dan nombor HP untuk dihubungi," jelasnya .  

Esek-esek Online Kalibata Gunakan Gadis di Bawah Umur
Pelacur gadis bawah umur. (gambar Reuters).

Bersambung..
(IH) 

2 comments:

Unknown said...

Oh, this is really nice stuff you have shared, I really impressed after reading.

Thanks
Forum lendir bb17

Ibnu Hasyim said...

Tq.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails