Wednesday, April 29, 2015

Mengejutkan! Jackie Chan Curang? Hubungan Sulit Dengan...

Menguak Kehidupan Selingkuhan Jackie Chan  

Elaine Ng, mantan berlaku curang dengan Jackie Chan (Xin Msn)?

HALAMAN HIBURAN
KL: Berita mengejutkan, Datuk Jackie Chan dilaporkan berlaku curang dengan artis cantik Elaine Ng. Hal ini diberitakan berlaku pada tahun 1999, Jackie dikhabarkan memiliki hubungan sulit haram dengan artis Elaine Ng, sehingga artis mengandung anak.

Jackie yang dikurniakan gelaran 'Datuk' di Malaysia dikatakan membongkar kisah curangnya dalam buku biografinya. Tetapi, hal itu tidak mengubah kehidupan Elaine Ng dan puterinya yang berusia 15 tahun itu. Datuk Jackie dikatakan tidak mengakui puterinya itu. Bahkan dilaporkan menjadikan Elaine dan anaknya hidup tidak bahagia.

Selain itu, hubungan dengan artis mantan ratu cantik Hong Kong itu dengan puterinya dilaporkan tidak harmonis. Anaknya dilaporkan kepada ke pihak polis atas tuduhan 'pelecehan' terhadap puterinya. Menurut sumber, hal itu sengaja dilakukan untuk mendapat perhatian Jackie Chan. Tetapi Datuk Jackie Chan tidak pun memberi reaksi.

Hubungan ibu dan anak ini sempat  harmonis. Mereka pernah kembali menghabiskan waktu bersama. Tetapi, itu hanya sekejap. Ibu dan anak yang beranjak remaja ini kembali menjadi panas. Mereka terlibat pertengkaran. Puterinya mengeluh kepada gurunya, dan menolak untuk pulang ke rumah. Elaine pula tidak putus semangat. Ia berusaha menemui puterinya di sekolah, tetapi anaknya menolak bertemu dengan Elaine.

Elaine bertengkar dengan puterinya. Ia menyatakan, anaknya ingin minum bir, tetapi, ia tidak mengizinkan kerana anaknya masih di bawah umur.

"Saya tanya, kenapa dia tidak mengerjakan tugas sekolah, tetapi ia bilang gurunya tidak peduli dan teman-temannya minum bir. Saya menjadi sedih," kata Elaine Ng seperti dipetik dari Toggle.

Dari situ, anaknya menceritakan keriuhan itu kepada gurunya. Dan, dia tidak mahu pulang ke rumah. "Saya ibu tunggal, saya perlu kerja untuk mendapatkan wang menbantu keluarga," ungkapnya.

Namun, ada versi yang berbeda mengenai pertengkaran ibu dan anak itu. Puterinya meminta bertemu dengan ayah kandungnya, Jackie Chan. Tetapi, anak yang beranjak remaja itu tidak dapat mengungkapnya. Elaine mengaku menjadi bingung dan sedih.

"Saya juga berada dalam tekanan. Jika dia bimbang  saya tidak bahagia, mengapa dia tidak jujur dengan saya?" ujarnya. (IH/Viva)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails