Saturday, June 11, 2011

Lady Gaga Nasihat Jangan Amal Seks Bebas. He he he.

HALAMAN HIBURAN

HOLLYWOOD: Penyanyi Lady Gaga menasihati peminat remajanya supaya tidak mengamalkan seks bebas.

Gaga ingin peminatnya mengekalkan kesucian mereka hingga mereka benar-benar yakin untuk melakukan hubungan intim. Penyanyi lagu hit ‘Born This Way’ itu mengakui dia pernah mengamalkan seks bebas ketika zaman remajanya. Bukan saja itu, malah dia juga pernah mengadakan hubungan intim bersama kaum sejenis. Namun, Gaga tidak mahu peminatnya mengikut jejaknya.

“Saya fikir remaja perlu menunggu hingga mereka benar-benar yakin untuk melakukan seks,” katanya sebagaimana dipetik dalam Showbiz Spy, semalam.

Di sebalik nasihat itu, wanita kelahiran 28 Mac 1986 itu menganggap seks bahagian terpenting dalam hidupnya selepas muzik. Penyanyi yang sudah merakamkan tiga album itu menyifatkan seks boleh menjadi inspirasi kepada sesetengah orang. - Agensi

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Nak tergelak dengar, penyanyi Lady Gaga menasihati peminat remajanya supaya tidak mengamalkan seks bebas. Macam ketam suruh anaknya jalan betul, sedangkan dia jalan herot-petot!

Sama dengan pemimpin UMNO di Malaysia, suruh ikut Islam, dia atau isteri yang bercakap itupun tak pakai tudung lingkup menurut Islam.. (IH)

Lihat sebelum ini..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails