Saturday, June 11, 2011

Fitnah Isu Skandal Seks Mat Sabu Pula...

KL 11 Jun 11: Menurut beberapa sumber, pihak-pihak tertentu sedang merancang penggempuran siri 'Video Skandal Seks Mat Sabu' pula, dalam menangani PRU 13 mendatang. Gambar di atas adalah suatu percubaan awal. Mereka menggambarkan tokoh-tokoh pembangkang walaupun atas nama parti Islam sekalipun, adalah tokoh yang rendah moralnya. Lakonan-lakonan 'nikah mut'ah' juga diwujudkan.

Mereka sedang menyediakan barisan pelakon-pelakon untuk babak tertentu, dengan lakonan fitnah yang lebih hebat dari video seks tuduhan ke atas Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim. Video tokoh-tokoh wanita dari DAP juga dilibatkan sama.

Sementara itu, Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu masih enggan mengulas berhubung penyebaran video seks sekitar kawasan Ampang yang dikaitkan dengan dirinya. NONEIni kerana, katanya, beliau masih tidak tahu menahu dan mahu mendapatkan maklumat lanjut daripada ahli parlimen Ampang Zuraida Kamaruddin yang membuat laporan polis berhubung perkara itu terlebih dahulu.

"Bagi saya tanya Zuraida dulu. Nanti baru saya boleh komen," katanya ketika ketika diminta mengulas berhubung penyebaran VCD itu.

Ditanya sama ada beliau selesa kontroversi kisah silamnya diungkit semula, Mohamad menjawab: "Bagi saya tidak mengapa, (ia) kisah lama."

Awal pagi semalam, Zuraida membuat aduan di ibu pejabat polis daerah (IPD) Ampang Jaya setelah menemui VCD bersama surat palsu dalam peti surat rumahnya yang kononnya dikeluarkan PAS. Bahagian luar VCD itu memaparkan imej Mohamad - yang baru dipilih sebagai timbalan presiden PAS yang baru - dengan judul 'Skandal Seks Mat Sabu'. Zuraida mendakwa terdapat penglibatan Umno dalam kerja itu dalam rangka untuk memecah-belahkan kerjasama parti gabungan Pakatan Rakyat.

'Bagi saya tanya dulu' Ketika dihubungi mediai petang semalam, Mohamad bagaimanapun memberitahu beliau bersedia mengulas perkara itu selepas menghubungi Zuraida yang juga ketua wanita PKR. NONE

"Boleh, boleh (minta komen). Bagi saya tanya Zuraida dulu," katanya ringkas.

Sementara itu, Zuraida (kanan, tudung cerah) dalam kenyataannya berkata, "tindakan melampau" itu membuktikan bahawa "budaya politik kotor sudah mula dicemarkan sehingga ke Ampang". Sambil mengaitkan dengan penyebaran video yang dikaitkan dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim sebelum ini, Zuraida mempertikaikan tindakan polis yang masih belum berjaya mengesan dalangnya.

"Namun sehingga kini tiada sebarang hasil siasatan dari semua laporan polis yang dibuat mengenai penyebaran VCD lucah ini," katanya.

Beliau juga menggesa Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil tidak terus berpeluk tubuh dan segera menjelaskan pendiriannya berkenaan perkara itu. Menurut Zuraida, "penyebaran melampau" VCD sebegitu mencemarkan nilai dan semangat keharmonian kekeluargaan di negara ini.

"Institusi keluarga yang dibina seharusnya suci dari anasir dan budaya lucah sebegini agar masyarakat yang dibina tidak terus cetek dek kerana budaya lucah ini," katanya.

Mohamad pada 1995 pernah dituduh berkhalwat di sebuah hotel di Kota Bharu, Kelantan. Mahkamah bagaimanapun menggugurkan tuduhan itu kerana tidak cukup bukti. Isu melibatkan Mohamad sebagai pemimpin sebagai sebuah parti Islam mencetuskan kontroversi besar dan menjadi modal serangan bertalu-talu lawan politiknya Umno.

Komen weblog Ibnu Hasyim: Isu seks akan menjadi isu menarik dalam PRU 13 akan datang. Itulah antara peluru dan bom gempur menjelang PRU... Bersedialah!! (IH)

3 comments:

Anonymous said...

ye ke dr umno...

he he he

Dawn Of Caliphate said...

Assalamualaikum,

1) Peninglah dengan politik a/bangsa malaysia ini...dulu denga pelacur siam. Kes Anwar
2) Sekarang Muta'ah pulak Abe Mat.
3) Masa saya belajar marketing dulu, salah satu perkara nak buat barang kita popular kita, provoke sendiri kepada pekedai...popularlah barangan kita.
4) Siasat betul2 dululah baru tahu siapa buat, no komen.

Wassalam

White Wedding Dresses said...

Homecoming Dresses | EverPretty! Junior Bridesmaid Dresses: Find Your Perfect Dress! 2011 Terani Couture Quinceanera Dresses Shop for Party Dresses at ShopStyle

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails