Wednesday, June 08, 2011

Akhil Hayy: Malam Kesenian Islam Di K/Kangsar

HALAMAN HIBURAN

KUALA KANGSAR, 8 Jun 11: PAS cawangan Kota Lama Kiri, menganjurkan Malam Kesenian Islam yang akan diadakan pada 18 Jun ini bertempat di Dewan Sekolah Menengah Persendirian Tsung Wah (SUWA) Jalan Baru Kuala Kangsar, Perak.

Program tersebut yang julung juling kali diadakan membarisi beberapa orang artis saperti Akhil Hayy, Ustaz Radzil dari kumpulan Melisa dan Pang Long akan bermula jam 8.00 maam.

Menurut Ketua Pemuda PAS cawangan Kota Lama kiri, Mohd Aidil Farid, yang ditemui di sini semalam memberitahu tujuan program tersebut adalah untuk menarik minat pelbagai lapisan masyarakat terutamanya bagi golongan muda bagi mendapatkan menyampaikan mesej Islam dan hiburan yang berfaedah

Di samping itu, ia juga dapat mengumpul dana bagi menghadapi Pilihanraya yang akan datang tidak lama lagi. Beliau berkata program sedemikian adalah yang pertama kali dianjurkan PAS cawangan berkenaan bagi menarik minat oanak mua mendekati hburan cara Islam, sekaligus dapat mendekatkan mereka dengan perjuangan PAS.

Program tersebut akan dikenakan tiket masuk sebanyak RM10 seorang dan sebarang pertanyaan atau penempahan tiket boleh menghubungi Aidil Farid 019 5273007, Shakirin 013 4340796 dan Azie 013 2309579.

Beliau berharap masyarakat setempat di kawaan Kuala Kangsar dan kawasan berhampiran saperti Taiping, Sungai Siput akan hadir sama menghayati malam kesenian Islam sekaligu dapat menyumbang untukdana pilihanraya PAS cawangan tersebut. (IH)

4 comments:

Anonymous said...

Kepada anak anak dara di kuala...kome pakat jgn dekat konsert akhil hay ni...kang dia ngorat kome kang....geng wanita wanita pakat benci giler kat ustaz pas ni....dulu terpekik terlolong menghina kerajaan...sekang akhil hay kena booooo dgn ramai owang pompuan....inilah contoh perjuangan pas...perjuangan nak puaskan nafsu utk kawin dgn pompuan muda dan tinggalkan isteri dan anak utk memenuhi tuntutan nafsu....contoh pas cakap tak serupa bikin....di opis aku...semua pompuan benci akhil hay....dulu depa suka....sejak kawin waheeda depa anti akhil hay...dan seterusnya anti pas....eloklah pomouan di kuale jauhkan diri dari konsert ini...jgn biarkan anak dara kita terdedah dgn golongan mcm akhil hay...hancur masa depan anak pompuan kita...Lariiiiiiiiiii

Anonymous said...

salam..agaknye pompuan yg kritik ustad aku ni dah giler agaknyeee..

Anonymous said...

IYEE LEE, AGOKNYE DIYE TAK DAPAT USTAD TUU, TUU YG GILER MEROYAN TUUU, ADE KE KONSERT DAKWAH PUN MIKE NAK SURUH ORANG JGN PEGII.. AJE YANG GILE LEEE..

Anonymous said...

salam ukhuwwah.. buat ustad akhil dan pendakwah yg lain jangan gentarrr dgn kritikan dari para munafiq niii, orang perempuan camni memang tak layak digelar MUSLIMAAAT!! ingatlah dlm neraka yg paling banyak ialah kaum wanita... jgn suka boikot program2 dakwah! pasti allah akan balas kpd mu nanti, hanya waktu saje yg menentukan... amiiiin..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails