Monday, March 27, 2017

PKR Khianat Pakatan Pembangkang, Ini 3 Bukti..


MELIHAT berita ini, bertambah jelaslah, rupanya PKR sebenarnya pengkhianat pakatan pembangkang-pembangkang. Berita yang menyebutkan..
Dewan Pemuda PAS Kuala Nerus mengemukakan tiga sebab kenapa tahaluf siyasi dengan PKR perlu dibatalkan.
Pertama; PKR tidak menghormati PAS sebagai rakan tahaluf apabila bersama DAP dan PAN dalam Pakatan Harapan untuk menyerang PAS dan pimpinan PAS
Kedua; Bekas calon PKR, DUN Sungai Besi, Mohd Shamsul Mat Amin mengheret Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang ke mahkamah berkaitan isu ‘Pil Kuda’ dan pimpinan tertinggi PKR seolah-olah merestui tindakan Mohd Shamsul itu apabila tiada sebarang tindakan disiplin diambil ke atasnya.
Ketiga; PKR mengkhianti tahaluf siyasi apabila menerima kemasukan Ahli Parlimen Tumpat, Datuk Kamaruddin Jaafar sebagai ahli partinya, sedangkan Kamaruddin bertanding di atas tiket PAS pada PRU 13.
Hasil carian imej untuk mahathir khianat anwar
Sehubungan dengan itu, Dewan Pemuda PAS Kuala Nerus yang bersidang pada 24 Feb mengusulkan supaya PAS membatalkan tahaluf siyasi dengan PKR.
Mereka sebenarnya mula mengkhianati pakatan pembangkang-pembangkang. Sokong Dewan Pemuda PAS Kuala Nerus! (IH)


PERHATIAN:

Info, Rakyat Indonesia Bisa Kerja Di Korea Selatan, Gaji Hampir 1 Juta Rp Sehari.



klik di sini....

47 comments:

Anonymous said...

Err yg kes ke2 tu, klu Presiden PAS tak ckp pasal pil kuda... org tu tak saman la...

Keluar jer dari Kerajaan Selangor, kan PKR dlm PH. PH tu ada DAP dan Amanah... Ni ngan Bersatu bagi alasan tu. Ngapa tak guna alasan yg sama untuk Selangor! Ke... Menantu abah dpt kerja ngan GLC kerajaan negeri?

Mereng... mcm Ketuanya gak

Anonymous said...

kerusi kt selangor sapa plg byk..jgn jd bodoh.tu pn ehsan pas

Syazmall Wan said...

Lpercaya2 pas kuat...kuat kencing....berbaik dgn umno penyokong pas suka ker....tanya org bawah yg selama ni dok menyokong pas...semua ckap pas parti x bole dipercayai lg..barua umno..bukti..ru355 milik umno..bkn undang2 islam ru355..tp lagak siap bawa nk bentang usul..2 kali bentang.. 2 kali tangguh..tup2..zahid hamidi pecah lubang nk bentangkan....tu bkn kerja barua ker...mane hati budimu sbgai org islam tipu pengundi muda...hj hadi bkn seorng pemimpin yg layak buat pas..mengarut...langsung x fkr semngat ank muda nk lawan umno..mmng line dajal la..

mahligai seni said...

Assalamualaikum. Ingat Allah SWT banyak-banyak sebelum menulis tu. Jangan sampai nampak sangat merapunya. Tak baik. Demi nama baik penganut Islam, menulislah dengan penuh kesedaran. Wassalam.

Anonymous said...

Salam Pak Ibnu Hasyim. Please le, parti PAS yg Pak Ibnu sokong dan sanjung selama ni terserlah buat onar.. kelam kabut segalanya dibawah kepimpinan Hadi Awang, janganlah Pak Ibnu nak kucar-kacirkan kesepaduan parti-parti pembangkang lain pulak! Tulis le cerita lain.. pasal perempuan, seks, pasal porno

Anti Fitnah said...

Bila dulang mengata paku serpih ...
Yang benar tetap benar ...
Berkata BENAR pahit rasanya ...
Tapi bia berkata BOHONG ... sedap rasanya.
Cuba Tanya Tok Jib sat. Tok Jib ni kan suka tumbuk seorang diri dan suka naik lift seorang diri.

Anonymous said...

Jangan merapu lah hasyim.. Jangan lah nak tutup pekong.. dah busuk.

Anonymous said...

Kerusi siapa yang paling banyak?

Anonymous said...

tu ari ada blog kata nik abodoh, tantawi, en somi terima RM2 juta sms pru sabah. knp tak saman?

sr dakwa pemimpin pas terima rm90juta. knp sampai skrg tak saman? kata dah lantik peguam Queen Council. mana surat lantikan dan penerimaan?

YB Husam teka pas terima duit rasuah rm90juta dlm akaun di bank Affin. knp tak saman?

bila kata nak saman. tapi tak saman2, bukankah penipu namanya? apa hukum menipu org?

hutang YIK dan bayar? potong gaji guru tp tak buat caruman. kan mencuri namanya?

apa kelulusan exco agama Kelantan? YB Husam pernah sebut dia tak pernah lulus universiti.

apa kelulusan imam kampong dilantik jadi speaker dewan?

Anonymous said...

Wala'un sebantal dengan Mala'un,senada dan seirama dalam mendendangkan peribahasa melayu " siakap senohong, gelama ikan duri. Mulai dengan "berbohong" akhirnya jadi "pencuri".

Anonymous said...

Tanya lebai Hadi. Pernah kah dia minta maaf pada calun yg difitnahnya masa pru13 tu. Malu la sikit lebai.

Syazmall Wan said...

Kita berhujah dgn fakta...siapkn pentas tuk ank muda untuk bertanya soalan dgn hj hadi..wat live kat sinar...buat apa nk tabur fitnah...ajal tu milik allah..cuma berharap hj hadi berani berdebat dgn husam or mat sabu...jgn ckap belakang jer..

Anonymous said...

Fakta2 kenapa PAS tak layak mendapat undi pada PRU14 nanti.
1.Parti ni berbau hancing akibat selalu di kencing UMNO.
2.Parti ini menerima rasuah dari Najib sebanyak rm 90j.
3.Pemimpin PAS menyokong Najib iaitu pemimpin makan rasuah, penyalah guna kuasa dan menyusahkan rakyat.
4.Dulu sanggup serumah dengan DAP sekarang barulah kata DAP tak betul.
5.Semasa Nik Aziz ada dia tak pernah bagi muka pada UMNO selaku musuh PAS nombor satu.
6.Tuan Guru Haji Hadi selalu cakap berbelit-belit.
7.Pemimpin PAS gagal untuk mendapatkan royalti minyak di kelantan.
8.Pemimpin PAS leka dengan betina sahaja.
9.Mengundi PAS seperti mengundi UMNO.

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami http://kbagi.com/ atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Anonymous said...

Dasar libral kerja tentang islam. Moga kamu diberi hidayah

Anonymous said...

Mat sabu dan husam berani cakap lepas tu buat bermacam2 alasan orang semua dah tahu.

Anonymous said...

Islam menuju kemenangan apabila puak kafir libral sekuler dan munagik bersatu itu tandanya.

Anonymous said...

Husam orang kecewa takdapat jd mb kelantan sekarang buat onar untuk kalahkan kerajaan islam. Semua yang kamu senaraikan itu fitnah dan kamu mengulang sebar fitnah. Kalau kamu ada bukti bukakan husam kata ada bukti tapi simpan sebab takda bukti. Sr dan semua tetap akan disaman. Jangan risau tapi apa pun rakyat mlysia dah tahu itu semua fitnah.

Anonymous said...

Kerja sibertrup kacang merah. Teruskan sebab lagi banyak fitnah lagi menampakkan ketua kami tengah kepanasan.

Hadi Al-Kepala Taik said...

Kah kah kah... Setiap hari semakin terserlah kebodohan penganut2 ajaran parti pas pis pus di bawah kepimpinan hadi ulamak kepala taik sedunia. Tahniah PAN!!! Teruskan sabotaj ke atas parti ulamak kepala taik sedunia ni. 2 PRK yang lepas telah membuktikan PAN berjaya memecahkan undi pas pis pus. Biar mampos parti sial bernama pas pis pus di bawah kepimpinan hadi ulamak kepala taik sedunia dan achim bacin. Kah kah kah...

An Anonymous said...

PAN kan parti seagama dgn SITI ZABEDAH KASSIM.. So tak perlu risau pasti selamat di akhirat kelak.. kita doakan yg baik2 aje tak gitu?

Anonymous said...

Siapa yang jadi biawak hidup, lidah bercabang RUU355 dibawa kerajaan?
Baca berita di bawah pandabgan Salahuddin Ayub tentang RUU355.

Timbalan Presiden Amanah, Salahuddin Ayub menyifatkan pengumuman Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi bahawa kerajaan BN akan membentangkan Rang Undang-Undang (RUU) 355 sebagai pengakhiran 'sandiwara' Pas dibohongi.

Menurutnya, isu berkaitan pelaksanaan undang-Undang jenayah Syariah atau hukum hudud di Kelantan telah dibincangkan dalam mesyuarat Pas Pusat sejak beberapa tahun lalu ketika beliau dan beberapa pimpinan lain masih berada dalam Pas.

Satu jawatankuasa melibatkan kerajaan Pusat dan kerajaan negeri Kelantan, jelasnya, diputuskan dengan masing-masing dipengerusikan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom dan Timbalan Menteri Besar Kelantan, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah.

"Sebenarnya, selesailah sebuah sandiwara Pas ditipu bila dengan tiba-tiba Zahid mengumumkan kerajaanlah yang akan membawa Rang Undang-undang 355.

"Saya bertanggungjawab dunia sampai akhirat untuk saya beritahu rakyat pada malam ini (kelmarin). Kita bincang isu ini tahun 2013, 2014, 2015 sebelum kami mengakhiri perjuangan dalam Pas setelah muktamar 2015," ujarnya dalam ceramah di Pasir Tumboh, Kelantan kelmarin.

ZUHAR said...

MAKIN GILA PEMIMPIN PAK LEBAI NI

Anonymous said...

mengaku saja la pas selepas arwah nik aziz adalah pulus sebab belanja bertambah lain bini lebih sorang ngan kreta mahal yg memerlukan manyak RM untuk urus aku cadangkan PAS TUKAR KE PULUS habuan rm90 juta nampak benda mungkar bukan nak tegah malah disokong haram jadah tu lom yg lain sedorlah diritu menyesal aku selama ini menyokong PAS @ PULUS

Anonymous said...

x sokong pn takpe

Syazmall Wan said...

Nk tanya skt...ru355 tu libral ker islam...ckap mcm pandai sgt..join umno tu libral ke islam...bkn umno tu kesinambungan british ker...aku dulu ahli seumur hdup pas la...tp berubah la bila hj hadi wat lawak gile dlm politik arini...bkn lari akidah pun..perjuangan ku menentang umno yg penuh kezaliman n penipuan...knapa nk bg tongkat kat umno...knapa...banyak aku tabur duit tuk parti agar lawan umno..akhirnya pas da jd balaci umno..puiii...

Syazmall Wan said...

Nk tanya skt...ru355 tu libral ker islam...ckap mcm pandai sgt..join umno tu libral ke islam...bkn umno tu kesinambungan british ker...aku dulu ahli seumur hdup pas la...tp berubah la bila hj hadi wat lawak gile dlm politik arini...bkn lari akidah pun..perjuangan ku menentang umno yg penuh kezaliman n penipuan...knapa nk bg tongkat kat umno...knapa...banyak aku tabur duit tuk parti agar lawan umno..akhirnya pas da jd balaci umno..puiii...

Syazmall Wan said...

Kalau mcm tu biar aku jer debat dgn hj hadi...aturkan..kita berckap soal fakta bkn khayalan yg melampau seolah hj hadi tu maksum sgt...jgn la kita mempermainkn undi org yg menyokong pas selama ini...kalau btul ank jantan aturkn sajer..

Syazmall Wan said...

Kepala bapak kau org yg x sokong pas skrng kafir...islam mane kau bljar ni...

Anonymous said...

PA$ pelacur agama berketuakan dajjal.

Anonymous said...

Buatlah dialog atau debat antara Husam dan Hadi kalo walaun2 biol nak tahu kebenaran. Masalahnya..ketua lebai PA$ pondan. Cuma berani pukul curi.

Anonymous said...

Parti.Agama.Syaitan berketuakan dajjal.

Anonymous said...

Mmg ramai dah tak sokong PA$ skrg. Tapi mtk tolong PA$ jgn terus gadai, mencemarkan ajaran Islam yg mulia. Majoriti org Islam marah dan rasa malu. Jual agama utk isi tembolok dunia.

Anonymous said...

majoriti tu brp ramai?

Anonymous said...

Majoriti tu lebih ramai dari rakyat Terengganu yg dah lama tendang tuang presideng munafik hamPA$. Cuma MB sepenggal masa zaman reformasi.kik kik kik

Tuan Haji said...

Jgn tunjuk bodoh boleh x? Kes mahkhamah tuan guru menang laa....mana ada sebut nama org...

Tuan Haji said...

Akibat baca malaysiakini tiap hari...kepala sudah dibasuh mempelecehkan USAHA MENAIKKAN SEBAHAGIAN HUKUM ALLAH...
PAS DAH KATA....INI BUKAN SOAL POLITIK...
INI SOAL AGAMA, AKIDAH...
INI PERINTAH ALLAH...YG KITA WAJIB IKUT N TAAT.... X KIRA SAPA YG BAWA....HATTA PAN,PKR,UMNO,PAS.....INI T/JWB ORG ISLAM.... SETIAP KOMEN MEMPERTIKAIKAN USAHA INI..
SAMALAH MEMPERTIKAIKAN ALLAH....

Tuan Haji said...

Pelawokk...syazmal ni...husam 10x tu pun nk pecaya....dia dh sapu balak...bila kena out..dia yg merapu...makan elaun wakil rakyat pun haramm...berani...letak jawatanlah..x maluuuu

Tuan Haji said...

Akibat baca malaysiakini tiap hari...kepala sudah dibasuh mempelecehkan USAHA MENAIKKAN SEBAHAGIAN HUKUM ALLAH...
PAS DAH KATA....INI BUKAN SOAL POLITIK...
INI SOAL AGAMA, AKIDAH...
INI PERINTAH ALLAH...YG KITA WAJIB IKUT N TAAT.... X KIRA SAPA YG BAWA....HATTA PAN,PKR,UMNO,PAS.....INI T/JWB ORG ISLAM.... SETIAP KOMEN MEMPERTIKAIKAN USAHA INI..
SAMALAH MEMPERTIKAIKAN ALLAH....

Tuan Haji said...

Si pondan...tak letak jawatan wakil rakyat PAN-PONDAN SEBENARNYA...demi elaun...dunia..puiiii

Tuan Haji said...

Sapa fitnah???? TGHA menang kes mahkhamah...tu...KO TIDOO KEEE..BACALAH FAKTA WEII

Tuan Haji said...

Yg bodoh...BERSAMA MAHAFIRAUNNN
SI MADEY TUU TROJAN...LA..
KEPALA JAHAT TU JUGA KO SANJUNG

Tuan Haji said...

Akibat baca malaysiakini tiap hari...kepala sudah dibasuh mempelecehkan USAHA MENAIKKAN SEBAHAGIAN HUKUM ALLAH...
PAS DAH KATA....INI BUKAN SOAL POLITIK...
INI SOAL AGAMA, AKIDAH...
INI PERINTAH ALLAH...YG KITA WAJIB IKUT N TAAT.... X KIRA SAPA YG BAWA....HATTA PAN,PKR,UMNO,PAS.....INI T/JWB ORG ISLAM.... SETIAP KOMEN MEMPERTIKAIKAN USAHA INI..
SAMALAH MEMPERTIKAIKAN ALLAH....

Tuan Haji said...

Akibat baca malaysiakini tiap hari...kepala sudah dibasuh mempelecehkan USAHA MENAIKKAN SEBAHAGIAN HUKUM ALLAH...
PAS DAH KATA....INI BUKAN SOAL POLITIK...
INI SOAL AGAMA, AKIDAH...
INI PERINTAH ALLAH...YG KITA WAJIB IKUT N TAAT.... X KIRA SAPA YG BAWA....HATTA PAN,PKR,UMNO,PAS.....INI T/JWB ORG ISLAM.... SETIAP KOMEN MEMPERTIKAIKAN USAHA INI..
SAMALAH MEMPERTIKAIKAN ALLAH....

Tuan Haji said...

Akibat baca malaysiakini tiap hari...kepala sudah dibasuh mempelecehkan USAHA MENAIKKAN SEBAHAGIAN HUKUM ALLAH...
PAS DAH KATA....INI BUKAN SOAL POLITIK...
INI SOAL AGAMA, AKIDAH...
INI PERINTAH ALLAH...YG KITA WAJIB IKUT N TAAT.... X KIRA SAPA YG BAWA....HATTA PAN,PKR,UMNO,PAS.....INI T/JWB ORG ISLAM.... SETIAP KOMEN MEMPERTIKAIKAN USAHA INI..
SAMALAH MEMPERTIKAIKAN ALLAH....

Tuan Haji said...

Akibat baca malaysiakini tiap hari...kepala sudah dibasuh mempelecehkan USAHA MENAIKKAN SEBAHAGIAN HUKUM ALLAH...
PAS DAH KATA....INI BUKAN SOAL POLITIK...
INI SOAL AGAMA, AKIDAH...
INI PERINTAH ALLAH...YG KITA WAJIB IKUT N TAAT.... X KIRA SAPA YG BAWA....HATTA PAN,PKR,UMNO,PAS.....INI T/JWB ORG ISLAM.... SETIAP KOMEN MEMPERTIKAIKAN USAHA INI..
SAMALAH MEMPERTIKAIKAN ALLAH....

Tuan Haji said...

Akibat baca malaysiakini tiap hari...kepala sudah dibasuh mempelecehkan USAHA MENAIKKAN SEBAHAGIAN HUKUM ALLAH...
PAS DAH KATA....INI BUKAN SOAL POLITIK...
INI SOAL AGAMA, AKIDAH...
INI PERINTAH ALLAH...YG KITA WAJIB IKUT N TAAT.... X KIRA SAPA YG BAWA....HATTA PAN,PKR,UMNO,PAS.....INI T/JWB ORG ISLAM.... SETIAP KOMEN MEMPERTIKAIKAN USAHA INI..
SAMALAH MEMPERTIKAIKAN ALLAH....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails