Wednesday, March 29, 2017

Gadis Londeh Tak Pakai Seluar Dalam, Begini Mereka Suka?




SEORANG wanita menempuh saat paling memalukan apabila seluar yang dipakainya terlondeh sehingga menampakkan bahagian punggung dalam kejadian di sebuah pesta ria di Costa Rica, Amerika Latin.

Wanita malang itu dikatakan bermain permainan yang digelar La Tagada bersama teman lelakinya di Festival Zapote, di mana pengunjung yang menaiki permainan berkenaan akan digoncang atau dilambung dalam keadaan laju.
Berdasarkan video tersebut, wanita yang tidak didedahkan identiti itu kelihatan berpaut kuat pada pemegang besi di belakangnya, namun permainan itu yang berpusing dan bergoncang dengan kuat menyebabkan dia mula hilang keseimbangan.

Menyedari kedudukan wanita itu semakin tidak stabil dan seluarnya mula terlondeh, teman lelakinya cepat-cepat membantu dengan memegang wanita itu menggunakan kakinya bagi mengelakkan dia dari jatuh.
Bagaimanapun, tanpa disedari, seluarnya sedikit demi sedikit mula terlondeh, dan lebih malang wanita berkenaan tidak memakai seluar dalam.
Teman lelakinya terus membantu dengan melindungi bahagian sulit wanita itu selepas menyedari reaksi ‘lain macam’ dua pengunjung lelaki yang berada di sebelah teman wanitanya.
Gadis Tak Pakai Seluar Dalam Jadi Perhatian Di Funfair
Malangnya, tindakan teman lelakinya yang cuba mengepit bahagian punggung wanita itu dengan menggunakan kaki tidak berjaya apabila gadis itu secara tiba-tiba tercampak kebahagian tengah permainan tersebut.
Wanita tersebut cuba menarik seluar dan menutup bahagian punggungnya, namun permainan itu yang masih bergerak telah menyukarkannya untuk membetulkan seluarnya.
Video yang dirakam oleh pengunjung itu turut kedengaran jeritan kuat daripada orang ramai yang melihat insiden memalukan itu.
Hasil semakan kami di Internet, kejadian tersebut sebenarnya berlaku pada penghujung Disember 2015, namun ia menjadi tular semula setelah netizen berkongsikan kembali video kejadian itu di media sosial.
Menurut portal Mail Online, Festival Zapote Costa Rica di San Jose, merupakan pesta perayaan yang diadakan pada akhir tahun, berlangsung dari 25 Disember hingga 3 Januari dan telah menarik kira-kira 25,000 pengunjung setiap hari. 
Lapor MYNEWSHUB.CC
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Gadis tak pakai seluar dalam di permainan ini terlondeh sehingga nampak punggung, dalam kejadian di sebuah pesta ria di Costa Rica, Amerika Latin. Mungkin permainan model beginikah yang digemari anak muda bukan Islam atau mereka mengaku Islam di negara umat Islam yang tidak faham hiburan cara Islam?
Apalagi bila mereka dinaungi oleh parti yang tidak Islamik atau pemimpin mereka yang mengaku Islamik tetapi berperangai lebih teruk daripada mereka? Mempamerkan berpelukan dimajlis umum macam sikap binatang tidak beragama?

5 comments:

Anonymous said...

Puak kafir harbi seperti parti roket dan puak liberal seperti parti kuali dan parti PK* suka menonton gadis londeh tak pakai seluar dalam.

Bolehlah diajak gadis londeh tersebut berselfie dada dengan tuang guru kuali yang pernah berselfie dada dengan amoi manja sewaktu perhimpunan kotor dahulu.

Dan sifu roket pula telah membeli banglo terlajak murah dari amoi pujaan dan sekarang sifu mula mengidap penyakit terketar tangan dan lutut sejak didakwa dalam court. Shaking or trembling of the hands or feet ..... penyakit apa tu?

Tuang guru PK*, yang mempunyai anak kaki disko, pula suka menghina lebai, ustaz, ulama Islam dll ! Bila tuang guru PK* mati, dengan muka tak malu keluarga arwah tuang guru PK* akan memohon lebai, ustaz, ulama Islam dll mengurus jenazah arwah tuang guru PK*.

Mengapa tidak mohon sifu roket sahaja uruskan jenazah tersebut? Boleh panggil 100 anak dara menangis guna mikorfon lagi ! Sifu boleh derma wang neraka 1 billion untuk bekalan tuang guru PK* dalam kubur !

Anonymous said...

PAS Ganti UMNO. Syabas admin sila keluarkan lebih banyak lagi foto-foto porno yang dulunya adalah hanya entiti UMNO sahaja.

Pensil patah said...

alamak..just Bagi info je dah la,. Apahal siap tunjuk video..eeii Jika sorang share benda ni bertahun dapat dosa kering..aduss Admin ni biar betul... Nak ajak perbetul orang atau nak ajak join layan video cenggini..adeii

Unknown said...

Yg tgk citer blue kat europe tu da byar bil belum...bab pantat lebai lg kuat nafsunya la..syaitan akn goda org berserban tp iman nya hanya pd serban..bkn hatinya..

Unknown said...

Yg tgk citer blue kat europe tu da byar bil belum...bab pantat lebai lg kuat nafsunya la..syaitan akn goda org berserban tp iman nya hanya pd serban..bkn hatinya..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails