Thursday, March 02, 2017

Ini, Pemikiran Terbuka, Seks Terbuka?


PASANGAN ini rasa bangga kerana dapat lakukan seks di khalayak ramai. Meskipun video rakaman mereka melakukan seks di restoran Domino di North Yorkshire itu tersebar, Daniella Hirst, 28, dan Craig Smith, 31, tidak malu.
Sebaliknya merancang untuk melakukan lebih banyak seks di tempat terbuka termasuk di dalam bas, van, hotel, kolam renang dan padang.
“Kami nak tengok jika kami boleh melakukannya. Saya berfikiran terbuka mengenai seks di tempat terbuka. Ia sesuatu yang mencabar jika anda tertangkap,” kata Smith yang menyifatkan mereka yang mengkritiknya sebagai berfikiran membosankan.
Mengenai seks yang dilakukan di Domino itu, Smith dan pasangannya berkata mereka terbawa-bawa ketika berada di situ. Kejadian berlaku ketika kakitangan Domino sedang melayan mereka.
Dalam CCTV berkenaan, Daniella telah melututdan melakukan oral seks terhadap Craig selama beberapa minit sebelum bangun semula di kaunter pesanan.
Pemikiran begini yang merosakkan negara-negara di barat. Pemikiran yang di'sekular'kan, bagi menjauhkan Islam dari penganuttnya, atau manusia-manusia dari agama samawi dan kemanusiaan.
Lihat sebelum ini..
E-Buku IH-87: Cara Fikir Salah Artis
E-Buku IH-87: Cara Fikir Salah Artis
PERHATIAN:
Tawaran peluang kerja di Korea Selatan. Persiapan kewangan perlu hanya RM3,000 sahaja termasuk khidmat dan tiket pesawat.


6 comments:

Anonymous said...

Inilah bila manusia menjadi liberal dan sekular

Anonymous said...


http://www.ismaweb.net/2014/10/oktoberfest-khalid-samad-tidak-ghirah-ketuanan-islam-dicabar/

Oktoberfest: Khalid Samad Tidak Ghirah Ketuanan Islam Dicabar

BANGI, 2 Okt – Timbalan Mufti Perak, Ustaz Zamri Hashim berkata, kenyataan Khalid Samad berhubung penganjuran pesta arak ‘Oktoberfest’ menggambarkan beliau seorang individu yang tidak ghirah (cemburu) dengan Islam.

“Khalid tidak melihat dengan penuh rasa cemburu perkembangan yang mencabar ketuanan Islam di tanah air ini.

“Walaupun rakyat negara ini negara majmuk, tetapi secara perlembagaan dan sejarahnya, ianya masih negara Islam,” tegasnya.

Beliau berkata demikian sebagai memberi respon kepada kenyataan Khalid Samad bahawa penganjuran pesta arak ‘Oktoberfest’ anjuran Carlsberg Malaysia tidak boleh dihalang ekoran Malaysia merupakan sebuah negara majmuk.

Khalid juga berkata, sekalipun, arak difahami sebagai ibu segala maksiat bagi umat Islam dan pesta arak bercanggah dalam Islam, namun penganjuran pesta oleh Carlsberg itu tidak boleh dihalang kerana ia dianjurkan untuk orang bukan Islam.

Ustaz Zamri yang juga merupakan Yang Dipertua ISMA Ipoh berkata, para ulama’ telah memberikan garis panduan bagaimana mengendalikan hak -hak rakyat yang bukan Islam di dalam sebuah negara Islam dalam keadaan hak mereka dipenuhi dan dalam masa yang sama identiti keislaman terjaga dan berdaulat.

“Bagi memenuhi hak beragama orang bukan Islam maka dibenarkan dibina rumah ibadat mereka bahkan tidak boleh dimusnahkan ketika perang.

“Namun sebagai menjaga kedaulatan dan identiti negara Islam, orang bukan Islam dilarang menzahirkan syiar- syiar kesyirikan.

“Mereka juga dilarang mengisytiharkan ritual agama dan sesuatu yang haram di sisi Islam walaupun halal di sisi mereka di tengah-tengah negara Islam seperti meminum arak dan memakan babi,” ujarnya kepada wartawan ISMAweb.

Anonymous said...

http://www.ismaweb.net/2016/06/dap-akan-sambut-kemenangan-pan-dengan-arak-carlsberg-tiger/


“DAP Akan Sambut Kemenangan PAN Dengan Arak Carlsberg, Tiger”

BANGI, Khamis – Parti rasis dan cauvinis, DAP akan meraikan calon PAN, Azhar Abdul Shukur dengan arak sekiranya berjaya memenangi Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Sungai Besar.

Perkara itu dinyatakan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) DAP Sekinchan, Ng Suee Lim dalam satu ceramah kempennya sebagai pujukan kepada pengundi Cina supaya mengundi calon PAN.

Joceline Tan dalam tulisannya bertajuk ‘Tough decisions in the rice bowl town of Sekinchan’ yang disiarkan di media liberal The Star hari ini, menyebut bahawa Ng telah berkata, jika PAN menang di Sungai Besar, kemenangan itu akan diraikan dengan Carlsberg, Tiger atau kau (black dog atau Guinness Stout).

Melihat kepada situasi itu Tan berkata, cara Ng berkempen itu, ia memberi gambaran seolah-olah Ng adalah calon yang bertanding.

Ini kerana beliau berpendapat, sebahagian besar yang dipertaruhkan DAP dalam PRK ini adalah PAN yang dianggap sebagai makhluk ciptaan DAP menggantikan PAS sebelum ini.

“Ia juga merupakan satu perjuangan proksi antara DAP dan PAS, yang mana PAN amat bergantung kepada undi Cina,” katanya.

Tan berkata, apa yang dilakukan DAP adalah semata-mata untuk menarik sokongan di kalangan pengundi Cina.

“Ketika dulu pemimpin DAP memujuk Cina untuk menyokong PAS dan kini mereka terpaksa meminta Cina untuk menyokong PAN pula.

“Bagaimanapun, ramai orang Cina di kawasan itu tidak mengetahui kewujudan PAN. Ustaz Azhar, calon PAN juga tidak terkenal walaupun bapanya pernah menjadi orang kuat UMNO di kawasan itu,” kata Tan lagi.

Anonymous said...

Seluar kecik jenama JibPas di jual dengan harga murah,tiada GST.dsakaun %50.0 untuk penyokong PAS.
Kebaikan seluar kecik jenama JibPas ialah.
1.Konek anda akan sentiasa sehat kerana ia dibuat dari kain yang terbaik.
2.Saiz ikut suka hati anda.XXXXLLLL pun ada.
3.Bau yang wangi kerana telah dicuci dengan minyak wangi.
4.Seluar kecik ini telah direndam selama sebulan dengan air tongkat Ali jadi anda tak perlu ambil pil tongkat Ali.
5.Setiap pembelian ,$1.0 akan didermakan untuk kempen PAS pada PRU14.
Anda boleh mendapatkan seluar kecik ni di Ibu Pejabat PAS.

Anonymous said...

Anon 9:47 PM adalah tentera kacang merah yang mengidap penyakit mental yang kronik ! Inilah akibat terlebih makan dedak babi cap roket !

Anonymous said...

Anon 11.13 pun sama jugak.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails