Tuesday, February 28, 2017

Diraba! Model Bikini Mengamuk Dalam Program TV Live..

Model Mengamuk Diraba Dalam Program TV Live

BERANG dirinya diraba pengacara sebuah rancangan televisyen, seorang model bikini, Rayssa Teixeiro Melo mengamuk sebelum menumbuk hos tersebut.

Perbuatan hos itu menyebabkan Rayssa terus berlalu pergi meninggalkan set program tv yang bersiaran secara langsung pada ketika itu.


Rayssa dijemput sebuah program tv di Brazil, Rabu lalu untuk menunjukkan cara-cara penggunaan krim badan yang mana dia telah memberikan peringatan kepada hos itu agar jangan sesekali menyentuh bahagian punggungnya.
Model itu hanya membenarkan hos terbabit memegang bahagian perut, tangan dan betisnya sahaja. Sebaik hos itu menyentuh punggungnya, Rayssa terus menumbuk lelaki tersebut yang disifatkan sebagai tidak menghormati dirinya.
Rakaman insiden ini telah menjadi tular dan kebanyakan netizen memuji tindakan Rayssa yang mempertahankan dirinya daripada tindakan kurang bijak hos tersebut. 
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Ayam panggang sedap, tiba-tiba digantung  di hidung kucing, kucing mana yang akan diam melangut dengan air liur meleleh ketagih? 
Kerana itulah Islam persembahkan agama dan peraturan sebagai jalan selesai. Di Malaysia pun akan jadi begitu, kalau negara tidak bertunjang dan berdasarkan agama. 
Model Mengamuk Diraba Dalam Program TV Live


PERHATIAN:
Tawaran peluang kerja di Korea Selatan. Persiapan kewangan perlu hanya RM3,000 sahaja termasuk khidmat dan tiket pesawat.

1 comment:

Anonymous said...

Mujur waktu Bershit Amoy tak katok kepala mike sabu selepas insiden selfie amoy langgar dada.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails