Thursday, December 10, 2015

Bogel Begini Cara Sambut Krismas, Ada Ke Dalam Kitab Kristian?










Miranda Kerr Bogel Untuk Harper Bazaar Australia

SEMPENA sambutan Krismas tahun ini, bekas isteri Orlando Bloom, supermodel Miranda Kerr 'menghadiahkan' peminat dengan gambar seksinya yang hanya menggenakan kasut tumit tinggi dalam edisi terbaharu majalah Harper Bazaar Australia.

Walaupun imej seksi tidak asing lagi bagi dirinya, namun penggambaran kali ini merupakan antara yang paling daring buat model yang berasal dari Australia ini.

Dengan posing manja tanpa mengenakan seurat benang pun di tubuhnya, Miranda hanya menggayakan kasut tumit yang tinggi mewah rekaan Christian Louboutin di sebuah balkoni hotel di Los Angeles.

Foto-foto menggoda itu dibidik jurugambar profesional Steven Chee sementara wajah cantik Miranda dioles sempurna Lisa Storey. - MYNEWSHUB.CC

Komen Weblog Ibnu HasyimBogel begini cara sambut Krismas, ada ke dalam kitab agama Kristian mereka.. Adakah mereka mengkhianati agama mereka sendiri?

Di negara orang Islam pun ada wanita mengaku Islam yang menyambut hari kebesaran agama gaya begini, walaupun konon tidak bogel sepenuhnya.. Tapi dengan 'berpakaian tetapi telanjang'!


Inikah model copyringt contoh didikan dari barat yang diambil dan ditiru oleh balaci-balacinya di Malaysia? Yang UMNO/BN menguasai media di negara ini terus rela diper'kuda kepang'kan oleh musuh-musuh Islam begitu? (IH)


7 comments:

Anonymous said...

dah tua2 bab bogel ni laju je update ...makin tua makin galak nampak hahah

Anonymous said...

Wow pandai betul engko pilih gambar bogel ya Ibnu Hasyim,kalau macam ni barang akupun sentiasa keras dan stim. Razlan Kajang.

Anonymous said...

Ngentot,ngenot,ngentot ,kerja bagus Pak Ibnu.

Anonymous said...

Tambahkan foto amoi bogel Pak Aji barulah syok dan enak banget.

Anonymous said...

Apabila umur meningkat tua,perlahankanlah nafsu seks tu wahai Ibnu Hasyim,perbanyakkanlah amalan untuk hari akhirat nanti.

Anonymous said...

GAMBAR TU TIADA KAITAN DENGAN KITAB KRISTIAN. JANGAN KAITKAN IA DENGAN AGAMA. AGAMA X AJAR KITA BOGEL. IBNU HASYIM NI DA XDA MODAL. HASUTAN. ENTAH ENTAH IBNU HISYAM YANG SUKA TENGOK GAMBAR BOGEL. TU YANG SENGAJA TULIS PASAL ENTRY INI. ELEHHH... OFFENDED X KLAU I CAKAP...YANG BERTUDUNG LITUP DAN BERTUTUP ERAT AURAT...KUAT SEKS. IBNU HASYIM ONE OF THEM.....

Ibnu Hasyim said...

T.kasih kepada pengomen-pengomen yang biadap kaki mencarut. Yang penting mesej sampai, bahawa puak UMNO/BN bertanggung jawab merosakkan remaja Malaysia, mendidik jadi perangai macam pencarut-pencarut di atas.

Kita tidak akan berhenti menyampaikan kebenaran Islam, walaupun kita tahu mereka itu tetap bercawat ekor, sekali pun sepuluh jong masuk.

Kasihanilah mereka, kita berharap sama-sama dapat hidayah dari Allah SWT. Al-hamdulillah!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails