Wednesday, October 06, 2010

Cara Baru GRO Tarik Pelanggan, Tapi Kerajaan...

Sebahagian dari 19 GRO warga China yang ditahan dalam serbuan di Jalan Jejaka, Taman Maluri, Cheras semalam.

KL 6 OKT 10:Pegawai khidmat pelanggan (GRO) semakin ligat memikirkan cara terbaru untuk menarik minat pelanggan melakukan seks meskipun mereka sedar kegiatan mereka itu bakal mengundang padah jika diserbu pihak berkuasa. Sedangkan kerajaan Malaysia masih pekak, tidak ada inisiatif dan memikirkan cara baru untk mengawal pusat hiburan, sesuai dengan Islam sebagai agama rasmi bagi persekutuan.

Terbaru diberitakan, GRO di sebuah pusat hiburan di Jalan Jejaka 7, Taman Maluri, Cheras di sini menjadikan kalungan bunga sebagai tanda bahawa pelanggan yang datang ke premis itu bersedia untuk mendapatkan khidmat mereka. GRO tersebut akan menjaja bunga itu dari meja ke meja dengan harga RM10 setiap satu dan seterusnya boleh melakukan hubungan seks dengan bayaran serendah RM50.

Inilah kepimpinan dan kebijaksanaan BN/UMNO sesudah 53 tahun memerintah negara. Rakyat terutamanya yang beragama Islam perlu sedar dan tolak BN dalam PRU 13 akan datang ini. (AK)

Lihat mengenai pusat hiburan sebelum ini...

1 comment:

Anonymous said...

di selangor juga pusat urut semakin berleluasa dan kilang arak sedasng dlm rancangan utk dibesarkan spt yg dicadangkan oleh seorg ahli parlimen BERUGAMA ISLAM...penjualan arak juga semakin berleluasa...apakah parti2 Islam di sana tidak sensitif atau tidak tahu?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails