Saturday, July 17, 2010

Pakej Payu Dara 'goyang'. Lagi Durjana P/Hiburan


Sebahagian GRO yang ditahan pada serbuan di sebuah pusat hiburan di Jalan Abdullah Tahir, Johor Bahru tengah malam semalam.

JOHOR BAHRU JUL 17 10: Belanja 'ladies drink' (minuman istimewa), boleh dapat payu dara 'goyang'. Itu antara pakej yang ditawarkan oleh 94 wanita pegawai perhubungan pelanggan (GRO) 'bernombor' di sebuah pusat hiburan di Jalan Abdullah Tahir, di sini.

Bagaimanapun, semuanya berakhir selepas pusat hiburan itu diserbu Bahagian Kongsi Gelap, Perjudian dan Maksiat (D7) Bukit Aman dan Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Johor pada pukul 12 tengah malam semalam.

Kesemua 63 GRO warga China, dua warga Vietnam dan bakinya wanita tempatan berusia di antara 20 hingga 35 tahun itu dicekup dengan berpakaian menjolok mata serta mengghairahkan di sebuah bilik rahsia di dalam pusat hiburan tersebut.

Difahamkan, GRO terbabit yang mendapat bayaran minuman 'ladies drink' berharga RM60 segelas akan mula beraksi ghairah menggoyangkan payu dara masing-masing untuk tatapan dan dipegang pelanggan berhidung belang. Mereka juga mempunyai nombor masing-masing untuk kemudahan pelanggan memilih semula ketika berkunjung semula ke premis hiburan tersebut.

Penolong Pengarah Pencegahan D7 Bukit Aman, Asisten Komisioner Sanusi Sidek berkata, kesemua GRO terbabit dipercayai bekerja di premis itu sejak enam bulan lalu.

"Pada serbuan itu, kita turut menahan empat wanita tempatan yang disyaki bertindak sebagai ibu ayam yang mengawal dan menguruskan GRO terbabit serta seorang lelaki berusia 53 tahun dipercayai pemilik premis," katanya ketika ditemui.

Difahamkan, premis terbabit telah diserbu sebanyak sepuluh kali sebelum ini namun pemiliknya tidak serik-serik.

Blog Ibnu Hasyim: Lagi gara-gara pusat hiburan. Bila lagi kerajaan Malaysia hendak kemaskinikan pusat hiburan supaya sesuai dengan perlembagaan negara termaktub Perkara 3 (1) bahawa agama bagi Persekutuan adalah Islam.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails