Tuesday, May 18, 2010

Islam UMNO: Ada Pusat Hiburan Haram, Ada Halal..


Seramai 31 wanita warga Vietnam dipercayai pelacur berpakaian seksi dan tidak memakai coli di sebuah pusat hiburan di Batu 3 1/2, Jalan Ipoh.. Agak-agak haram ke halal, di sudut pentadbiran kerajaan UMNO?

Pusat hiburan haram baru diserbu

KUALA LUMPUR MEI 18, 10: Sebuah pusat hiburan haram di Jalan Kuchai Lama di sini, yang dipercayai baru dua hari beroperasi diserbu, awal pagi kelmarin.

Ketika diserbu kira-kira jam 2.30 pagi itu, hampir 80 pengunjung berada dalam premis yang masih dipenuhi jambangan bunga tanda ucapan tahniah pembukaannya.


Serbuan dilakukan sepasukan anggota termasuk pegawai dari Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik (JSJN) Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur (IPPKL) selepas menerima maklumat awam. Jurucakap polis berkata, premis berkenaan baru dua hari dibuka dan dipercayai mendapat sambutan hangat berdasarkan jumlah pengunjung yang memenuhi pusat hiburan itu.

Komen Blog Ibnu Hasyim: Tahniah IPPKL. Bila lagi akta peraturan pusat hiburan mahu diIslamkan? Masih ada pusat hiburan halal & pusat hiburan haram? Itulah Islam UMNO.

2 comments:

Anonymous said...

Tak payah nak ckp kat org...
kat KEdah tu ape citer? hanya sorg je DAP tp pub still tumbuh kat Alor Setar...

mai la sini...tgk dgn mata kepala hang sendiri...

Anonymous said...

Jangan lupa...semua jadi halal bagi PAS...PAS for All... ISrael for All

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails