Tuesday, May 18, 2021

Puak kristian zionis dibasuh otak jadi abdi seperti 'Jerry Falwell and Pat Robertson'.. ? .

 


1 comment:

Anonymous said...

Kita umat Islam perlu ingat bahawa rejim pengganas Israhell disokong, didokong dan dipuja oleh puak evangelis @ kristian zionis.

Puak kristian zionis ini telah 'dibasuh otak' @ 'brainwashed' untuk menjadi hamba abdi yang berkhidmat untuk rejim pengganas Israhell oleh pemimpin-pemimpin kristian zionis seperti
Jerry Falwell and Pat Robertson.

Falwell berkata dalam tahun 1981:
"To stand against Israel is to stand against God. We believe that history and scripture prove that God deals with nations in relation to how they deal with Israel." Sumber:
Falwell, Jerry (1981). Fundamentalist Phenomenon. Grand Rapids: Baker Publishing Group. pp. 150. ISBN 978-0801029585.

Dan kita harus ingat puak kristian zionis ini wujud di negara kita dan mereka boleh menjadi ancaman kepada keselamatan negara kita kerana mereka boleh bertindak mengikut arahan rejim pengganas Israhell.

Pembunuhan jurutera Palestin di Msia dilakukan oleh skuad pembunuh proffesional dari unit Kidon dengan bantuan agen-agen mossad yang mungkin dibantu oleh puak kristian zionis @ penyokong zionis tempatan menyebabkan proses pembunuhan itu berlaku dengan mudah dan mereka boleh menghilangkan diri dengan mudah.

Setiap operasi sulit agen-agen rejim pengganas Israhell biasanya dibantu oleh penyokong-penyokong tempatan dan NGO pro-zionis secara sulit @ rahsia seperti menyediakan safehouse dll tetapi penyokong zionis tersebut hanya mengetahui tugas mereka sendiri sahaja tetapi mereka tidak mengetahui keseluruhan operasi agen tersebut. Maka jika mereka ditangkap oleh pihak berkuasa, rahsia operasi sulit Mossad di negara asing tidak terdedah.

Kita perlu melindungi rakyat Palestin yang berlindung di negara kita kerana terdapat dakwaan rejim pengganas Israhell mahu menghapuskan pelarian Palestin di Msia dll.

1 comment:

Anonymous said...

Sila tonton video ini di mana seorang ahli politik Ireland sangat berani menggunakan pelbagai fakta dan hujah logik untuk mengutuk rejim pengganas Israhell di hadapan duta Israhell sendiri.

https://youtu.be/R4Pd4Yt2buc

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails