Monday, May 17, 2021

Polimek Erdogen, Mamak Mahathir, Lee Kwan Yew &abang besar DAP..

 

Anonymous said...

Biar link berbicara. Presiden Recep Tayyip Erdoğan mengadakan perbualan telefon dengan mantan Perdana Menteri Malaysia Mahathir Mohamad.

Dibawah ada link ada video gambar bukti berfakta. Biar link berbicara

Seperti biasa Atok nak sailang Bang Non lah tu.... kah kah kah tapi Dua ekor tu tabik spring pada DAP, abang besar DAP adalah PAP, dan parti PAP perintah Singapork... dan Singapork adalah Isreal di Asia Tenggara.. Media Singapura juga Pusat Fitnah Asia Tenggara terutama memburukkan negara jiran spt Malaysia dan Indonesia.

Kah kah kah bila munafik mulakan ayat acah acah power islamik...Melayu kena faham lah jangan cepat terkinja kinja pula. Anak-anak cucu mereka adalah penyokong COMANGO Liberalisma, LGBT dan Pluralisma murtad.

http://idealismalaysia.blogspot.com/2017/09/mahathir-sekeluarga-hadir-himpunan.html?m=1

Singapura lansung tidak mengutuk serangan Isreal di Gaza minggu ini. PAP adalah abang besar DAP dan parti yang sanjung tinggi jadikan DAP tuannya adalah PKR, PAN dan PejWang.

Secara tidak lansung apa saja yang PAP si abang besar di Singapura buat maka DAP dan budak suruhan mereka bersetuju dengan Kerajaan Singapura.

Hati hati Melayu semua. Nampak jaguh dan champion dalam isu Plaastine ni. Nampak champion acah acah power islamik.

https://ahmadalikarim.wordpress.com/2017/09/19/apa-nak-jadi-pada-tun-m/amp/

Melayu kena hadam dan fahami gerak kerja budak suruhan DAP ini berkerja.

Awas orang melayu kena fahamkan isu puak munafik ni betul betul... jangan sangkut terkinja kinja dng adu domba puak munafik ni. Nampak macam champion Islam dlm nada yang sama perlekeh Islam

http://iniberitamalay.blogspot.com/2018/08/setelah-teruk-dibidas-marina-mahathir.html?m=1

Kalau sebut Singapura Isreal Asia Tenggara, Media Singapura juga penyambung lidah fitnah Yahudi dunia seperti WSJ, CNN, CNBC, Ruters dll.

Semua panas montot nape yer. Walaun kalau sebut jer Barua DAP deme masih ok lagi bole gelak geli geli lagi...Bila related kan abang besar DAP iaitu Singapork sebagai Isreal di Asia Tengara walaun mula kepanasan montot montot depa...

Abang besar DAP ialah PAP. Singapura diperintah oleh PAP@Lee Kwan Yew dan bila direlatedkan Singapork@LeeKwanYew mula lah walaun teekinja kinja panas montot...

Smpi skg sebutkan nama billionaire Melayu Made In Singapork atau Melayu Made In Singapork mengurus suatu GLC Singapork suma walaun barua DAP@Lee Kwan Yew tetiba jadi buta , pekak tuli dan bisu...

Isreal ada hubungan kuat dengan Singapura.. PAP adalah abang besar DAP dan PKR PAN PejWang pulak menyanjung tinggi DAP. Ini adalah fakta bukan fitnah jijik..!!

http://theunspinners.blogspot.com/2019/03/perhimpunan-lgbt-pada-hari-wanita.html?m=1

Kat Malaysia ada seko ultra Melayu yang melutut pada DAP secara tersiratnya berarti melutut di pintu kubo Lee Kwan Yew. Nape barua DAP spt PKR PAN PejWang panas montot bila relate kan dng Sinapura.. Nape yerr... cer jawab cer jawab..!!?

Sampai sekarang siapa nama billionaire Melayu Singapura masih tidak terjawab lagi.

Melayu kena fahamkan isu isu pembangang. Jangan cepat terkinja kinja melatah ikut rentak pembangang. Fahamkan isu dan putar belit mereka utk tepis kelamahan Cina DAP dihidu oleh rakyat.

Contohnya di Singapork... bila Temasik Holding rugi lagi berganda ganda dari 1 MDB rakyat Singapura sana disibukkan dng divert isu agenda Bersih di Malaysia sblom PRU 14.

Divert Isu Temasik Holding rugi beratus billion dng menghasut NGO dan Cina Singapura kempen BERSIH di Malaysia.. Melayu kena faham dari sekarang isu yg dibawa DAP sikit sebanyak utk kepentingan Singapura

Fahamkan gerak kerja DAP dan barua DAP@ LeeKwanYew buat serangan 'hatred' "perlekeh" "persenda" sambil 'batu api' adu domba dari pihak pembangang ini. Melayu jaga melayu

Asal saja direlated kan dengan Singapork semua barua barua DAP mula lah panas montot... nape yer... sapa bole jawab..!?

#baruaDAPberartihambaLeeKwanYew

4 comments:

Anonymous said...

Bila orang2 Islam dibunuh di Palestine, benarkah orang2 KAPIR disini sebenarnya sedang berseronok dan bergumbira melihat peristiwa2 pembunuhan tersebut?

Tiada satu pun lagi negara2 kapir di rantau SEA yang sehingga kini mengutuk serangan penganas Zionist tersebut?

Anonymous said...

Sebagaimana dinegara ini, kunci kepada masalah di Palestine sebenarnya dibawa oleh penjajah British?

Benarkah kini mereka tidak mahu mengambil sebarang tanggungjawab dan hanya berlepas tangan dan hanya melihat sahaja rakyat Palestine dibunuh setiap hari?

Anonymous said...

Kita umat Islam perlu ingat bahawa rejim pengganas Israhell disokong, didokong dan dipuja oleh puak evangelis @ kristian zionis.

Puak kristian zionis ini telah 'dibasuh otak' @ 'brainwashed' untuk menjadi hamba abdi yang berkhidmat untuk rejim pengganas Israhell oleh pemimpin-pemimpin kristian zionis seperti
Jerry Falwell and Pat Robertson.

Falwell berkata dalam tahun 1981:
"To stand against Israel is to stand against God. We believe that history and scripture prove that God deals with nations in relation to how they deal with Israel." Sumber:
Falwell, Jerry (1981). Fundamentalist Phenomenon. Grand Rapids: Baker Publishing Group. pp. 150. ISBN 978-0801029585.

Dan kita harus ingat puak kristian zionis ini wujud di negara kita dan mereka boleh menjadi ancaman kepada keselamatan negara kita kerana mereka boleh bertindak mengikut arahan rejim pengganas Israhell.

Pembunuhan jurutera Palestin di Msia dilakukan oleh skuad pembunuh proffesional dari unit Kidon dengan bantuan agen-agen mossad yang mungkin dibantu oleh puak kristian zionis @ penyokong zionis tempatan menyebabkan proses pembunuhan itu berlaku dengan mudah dan mereka boleh menghilangkan diri dengan mudah.

Setiap operasi sulit agen-agen rejim pengganas Israhell biasanya dibantu oleh penyokong-penyokong tempatan secara sulit @ rahsia untuk menyediakan safehouse dll tetapi penyokong zionis tersebut tidak mengetahui keseluruhan operasi agen tersebut.

Kita perlu melindungi rakyat Palestin yang berlindung di negara kita kerana terdapat dakwaan rejim pengganas Israhell mahu menghapuskan pelarian Palestin di Msia dll.

Anonymous said...

Anjing-anjing kurap ternakan puak kafir harbi DA-Pigs anak PA-Pigs hanya pandai menyalak histeria menfitnah dan memaki hamun ulama Islam semata-mata kerana upah dedak cap roket.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails