Thursday, September 03, 2020

K/Kesihatan, Ajar Sikit Stafnya Yang Kurang Ajar.. Kalau Betul Berita Ini..

 

TERKUTUK: Staff KKM mengaku lebih sedap main bini orang pancut dalam secara terbuka  

Netizen menggesa Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) untuk mengambil tindakan ke atas seorang kakitangan Hospital Kuala Lumpur (HKL).

Desakan itu berikutan tularnya tangkap layar hantaran yang dibuat oleh kakitangan HKL tersebut di media sosial.

Hantaran yang bersifat jijik dan keji itu mendedahkan bahawa beliau mengaku pernah bersetubuh dengan wanita dan isteri orang yang merujuk kepada kakitangan HKL juga.

Nazrul Abdul Rahman: Mmg syok kongkek bini org. Masa pancut dalam tu sedap lain macam. Klu kongkek ppuan bujang.. risau nak pancut dalam.. nnti pregnant. Kongkek janda pun risau nak pancut dalam. Kongkek bini org.. x perlu risau pancut dalam. Laki dia pun pancut dalam juga

Ady Man: bro pernah ke main Bini org

Nazrul Abdul Rahman: pernah la bro. Kija hospital mmg mudah nak dapat cipap

Penceritaannya yang sangat terperinci itu mengundang loya netizen kerana perbuatan terkutuk itu dihebahkan dengan bangga kepada umum.

“Astaghfirullah.... Staf HKL macam ni ke? Mesti geng PH ni. 🤦🏼‍♂️ KKM tak nak ambik tindakan?” komen Nabeel.

Pengakuan kakitangan HKL itu sekaligus memburukkan nama KKM yang ketika ini sedang memuncak kerana kejayaannya membendung wabak Covid-19 yang melanda seluruh negara.

Setakat ini tiada kenyataan rasmi dari pihak KKM berikutan tularkan hantaran tersebut.

Diharap pihak KKM dapat menyiasat dan mengambil tindakan sewajarnya kepada kekitangan mereka yang memalukan serta seolah-olah mengajak orang ramai melakukan perkara terkutuk seperti itu. – Cinca

Hibur Hibur Sikit

5 comments:

Anonymous said...

Brown Flesh Vibrator says: betul la ape yg dikata. Macam zaman jahiliyyah sebelum Islam time perayaan je maseng2 bawak laki bini org maen. Bila keluar anak x tau anak sapa.

Anonymous said...

Kelas citer Pak Asin.....boleh menambah pahala citer ni....syyyy Pak Asin video ade ke?

Unknown said...

SUBHANALLAH...api neraka hitam pekat warnanya..makan dan minum drp air danur drp tubuh ahli neraka,darah dan nanah untuk ahli neraka...dunia hanya persinggahan sementara...akhirat tempat kembali selamanya.. Takbir3...

Faizal R said...

Bangga pula tu buat maksiat.

Anonymous said...

Kita merasa sangat kasihan melihat manusia bahlol merasa bangga(ng) melakukan dosa besar seolah-olah mereka tidak takut pada siksaan kubur dan neraka.

Mereka lupa pada suatu masa nanti malaikat maut akan mencabut roh mereka. Mereka lupa siksaan kubur dan siksaan neraka itu sangat dahsyat dan tidak mampu ditanggung oleh pendosa.

Rasulullah SAW bersabda: “Setiap umatku akan mendapat pengampunan kecuali mujahirin (orang terang-terangan berbuat dosa). Dan termasuklah mereka yang terang-terangan berbuat dosa adalah seseorang melakukannya (dosa) pada malam, kemudian pada pagi dia menceritakannya, padahal Allah SWT menutupi perbuatan itu. Dia berkata: “Hai fulan, malam tadi aku melakukan begini dan begitu.’ Sebenarnya pada malam hari Tuhannya melindungi (aib) perbuatannya itu tetapi pada paginya dia sendiri menyingkap perbuatan (dosanya sendiri) yang ditutupi oleh Allah SWT.” (HR Bukhari)



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails