Thursday, August 30, 2018

Video Ceramah: Penyokong PH Desak K'jaan Bertindak Atas Ust Azhar.

Hasil carian imej untuk ust azhar idrus

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)


Penyokong PH Desak Kerajaan Ambil Tindakan Atas UAI Kerana Video Ini. Netizen: "Saman je lah kalau brani...dia ckp benar.." Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.


Ustaz Azhar Idrus yang juga dikenali sebagai UAI merupakan penceramah agama yang sangat terkenal. Sebut saja UAI siapa tidak tahu penceramah agama ini. Tapi baru-baru ini beliau telah ditimpa dalam satu isu berkaitan dengan lesbian, gay biseksual dan transgender (LGBT). Penyokong PH (Pakatan Harapan) telah mendesak kerajaan baru ini untuk segera mengambil tindakan kepada UAI disebabkan ceramah UAI yang agak sensitif.


Ceramah UAI yang berkaitan dengan LGBT telah tersebar luar di dalam laman media social dan ia juga turut cetuskan marahan sesetegah pihak sehingga buat pihak tersebut mahu kerajaan baru ambil tindakan terhadap beliau. 


Walau bagaimana pun, ada juga pihak yang memberi sokongan terhadap UAI dan berpendapat bahawa UAI tidak cakap apa-apa yang tidak salah dalam ceramah beliau. Beliau cuma cakap apa yang benar, dan sempaikan apa yang benar di dalam ceramah beliau sahaja. Apa pendapat korang?


Apa-apa pun, jom mari sama-sama kita tonton video di bawah. Penyokong PH telah Desak Kerajaan Ambil Tindakan Atas UAI Kerana Video Ini. Saksikan


Sila tonton video:
(http://www.s2.dharian.com)

6 comments:

Anonymous said...

Ibnu dah jadi Yahudi dengan memecahbelahkan Islam....

Anonymous said...

setuju dgn UAI... beliau hanya memberi huraian berkaitan dgn LGBT sahaj mengikut al-quran dan hadis...

Anonymous said...

Weh. Bila dah ada lgbt, liberal, sekular, makna dah pecah lg Islam. PH menggalakkan pecah belah Islam dengan mewujudkan banyak kumpulan, sedangkan Islam ada satu jer. Bukan lgbt, bukan sekular dan bukan liberal. Makin berpenyakit puak ph ni.

Anonymous said...

Betul. Puak ph dah jadi tali barut yahudi laknatullah. Iktiraf lgbt memang tak ujud dalam islam. Padanle mereka selesa bergaul dengan dap yang menentang Allah swt. Kafirun jadi pujaan hati mereka. Cara pikir pun dah melalut, fitnah dah jadi makanan ruji ph dan pan. Muka melayu tapi hati busuk seperti kafirun yang menentang Allah.

Anonymous said...

Banyak lagi perkara mungkar.

Tapi penyamun berbillion ada tak UAI beri mengikut hukum apabila kita berkawan dengan pemimpin penyamun.

Baru baru ini se orang ibu tuntut harta pusaka peninggalan anak nya sebanyak RM 2 Billion..

Jangan cakap pasal hukum yang hanya bertentangan dengan sesuatu pihak saja.

Anonymous said...

Yang menggelar Liberal dan konservatif ialah UMNO melalui Utusan... buat-buat lupa...

Tak ingat ke ? Islam Sekular pun ada ... sekarang dah betul-betul ada.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails