Sunday, August 26, 2018

Rupanya, Jet Raja Salman Bawa Najib Ke Saudi Disekat..


Hasil carian imej untuk Jet Raja Salman saudi arabia

Belum pernah terjadi dalam sejarah negara apabila pemimpin bukan dari kalangan kerajaan diiktiraf dan dijemput ke majlis rasmi kerajaan Arab Saudi, ujar bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.
Beliau berkata demikian sebagai mengulas bekas Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi yang menjadi antara jemputan Raja Arab Saudi, Raja Salman bin Abdul Aziz Al Saud dalam majlis merayakan sambutan Hari Haji di Istana Raja Salman di Mina, Arab Saudi.
Menurut Najib, kerajaan Arab Saudi juga telah menyediakan pesawat khas untuk membawanya ke sana namun malangnya beliau ketika ini disenarai hitamkan oleh pihak Imigresen ke luar negara sejak Pakatan Harapan (PH) memerintah.
“Saya dengar pesawat Khas Kerajaan Arab Saudi sudah bersedia membawa saya tapi malangnya saya telah disenarai hitamkan oleh pihak imigresen dari ke luar negara
“Baginda turut kesal terhadap kerajaan Pakatan Harapan (PH) hari ini kerana bertindak biadab menutup Pusat Keamanan Antarabangsa king Salman di Putrajaya yang diluluskan saya dulu,” katanya dalam satu kenyataan.
Hasil carian imej untuk JET RAJA SALMAN BAWA NAJIB KE SAUDI DISEKAT
Menyifatkan hubungannya dengan Raja Salman ibarat anak dan bapa, justeru itu katanya segala perancangan yang dibuat sebelum ini akan ditanggung oleh baginda sendiri termasuklah dalam isu memerangi keganasan puak pelampau di negara-negara Asia Barat
“Beliau turut kesal tindakan kerajaan Malaysia menarik balik pasukan tentera yang ditugaskan untuk mengawal keselamatan di Makkah dan Kaabah ketika zaman saya
“Meskipun tidak disebut secara terbuka, bagi yang faham senario geopolitik Asia Barat, tentu ramai maklum hubungan kurang mesra (Tun) Dr Mahathir dengan Arab Saudi sejak dulu tiada kesudahan termasuk isu derma RM2.6 bilion untuk menfitnah saya akhirnya kerajaan Barisan Nasional (BN) dapat ditumbangkan,” katanya
Buktikan kebencian anda kepada PH di bawah Tun M dengan mengundi PAS dalam PRK ini..



18 comments:

Mohammad Azren said...

Sudah terang lagi bersuluh. Sudah nyata Najib dan kuncunya adalah OrangKenaTuduh dan menunggu perbicaraan,masakan dibenarkan meninggalkan Negara. Jangan kerana Dedak, Ibnu jadi BIOL. Malam tadi tak dapat PANTAT BINI KE?.HEHEHEKIKIKIHAHAHAKAHKAHKAH

Anonymous said...

Ini geng kaki fitnah ibnuhasyim / admin blog, wei, jemput la wan assimah nih sbg penulis tetap FITNAH blog kamu nih! presiden tuuuuu......berbaloi........bila kena bayar saman nanti.....

Kecut perut akhirnya kaki fitnah ini mohon maaf dari Khalid dan Mujahid

Presiden GMIM (NGO Islam) mohon maaf pada Khalid, Mujahid dakwaan anjur pesta gay.

KUALA LUMPUR: Badan bukan kerajaan (NGO) Gerakan Muslimah Islam Malaysia (GMIM) memohon maaf mengaitkan kerana Menteri Wilayah Khalid Abdul Samad dan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Dr Mujahid Yusof Rawa dengan penganjuran pesta gay di ibu negara. Presiden Wan Asshima Kamaruddin berkata dia tidak berniat untuk mengaibkan Khalid dan Mujahid. “Jika video tersebut disalah-tafsirkan sebagai memfitnah mereka maka dengan ini saya memohon maaf kerana saya tidak berniat untuk mengaibkan. “Saya sudah mohon maaf kepada Mujahid melalui mesej secara terus kepadanya. Manakala Khalid saya telah berhubung dengan peguamnya, Zulhazmi Sharif untuk mengaturkan satu pertemuan antara saya dengan Khalid dan saya akan minta maaf secara terus,” katanya pada sidang media di hadapan Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi.

=========================================

admin ngapa tak kutuk wan assimah tuh? ermmmm........sbb dia islam? islam kaki FITNAH sesama islam!!! lepas tu minta maaf, gitu?

KEPALA BAPAK DIA lah tu mengajar islam cara mcm tuh! Sama la mcm PAS dan ahli2nya hampas nih hah!

najib OKT, admin blog ibnuhasim dan ahli2 PAS,OTC ( otak tak cerdik )!

Enti Pembela Prompak said...

Tun madey telah berulangkali fitnah najib merompak 1 mdb...kenape najib takut saman tun?...

Zahid ade kes tu pasal di senarai gelapkan oleh imigresyen...

Apa faedah pusat keselamatan salman?...

Salman telah tipu malaysia angkara najib...salman beli saham Rapid dengan harga separuh...petronas rugi...

Enti PAS BODO said...

Fitnah dulu kemudian mohon maaf dgn alasan salah tafsir.....bekas umno dlm pas...

Anonymous said...

Mari ramai2 kita hentam blog kaki fitnah ini, biar sampai PAS berkubur sama spt kita kuburkan UMNO BN melalui media2 sosial sebelum PRU14 dulu!!!!!!!!!!.........

1. Sg Kandis - PAS + UMNO + PAS + MCA + MIC + GERAKAN + BN = TELAH KITA PH KALAHKAN!
2. Seri Setia - PAS + UMNO + MCA + MIC + GERAKAN + BN = MARI RAMAI2 KITA PH KALAHKAN LAGI!
3. Balakong - PAS + MCA + MIC + UMNO +GERAKAN + BN = MARI RAMAI2 KITA PH AKAN KALAHKAN LAGI!DAN LAGI!DANLAGILAGILAGI!!!!!!!!!!!!

SELAMAT `MAMPOS` KAU PAS UMNO BN MUNAFIK!

mampospasumnobn mampospasumnobn mamposlah!

Anonymous said...

ye sokooooongg! hidup ph.. jahanam penjual agama dan jemaah perompak semua.

Anonymous said...

nasib baik dah disenaraihitamkn.. klu tak.. alamat najib pergi tk kembalilah tu.

Anonymous said...

najib seorg zombie penipu tiada perasan langsung. dulu dia yg ngaku 2.6b org arab bg selepas dia jawab 2.6b xujud dn org tak caya.

sekarang zombie najib ckp tun yg fitnah 2.6b. harta karun 1.1b tu fitnah juga ke.

tkpe klu najib kt semua fitnah pun... yg penting kita dh berjaya berambuskan penipu dpd tampuk kuasa.

ada satu puak asli lg yg juga suka penipu uturn dan pernah cuba2 hisap dedak dn sekarang dh jadi penagih. pun hendaklah ditendang dlm semua prk berikutnya.

Anonymous said...

wan ASShima kata seolah menteri wilayah salah tafsir?? paaaaaaaaang sekali kat muka tembam tu baru tau.

nk pejuang islam apa mcm ni? dh pandai putar belit mcm presiden kau juga.

baru nk disaman dh minta maaf..belum pi berjihad lg. sebb agama bukan diperjuang dgn emosi dan kebodohan.

islam diperjuang dgn iman ilmu ehsan dan akhlak yg luarbiasa. dan di lapangan bukan dipentas penyokong atau youtube.

tu sorang lagi pak lawak elok segera minta maaf kerana fitnah kunun lps ph menang tiba2 ujud lgbt. masa najib berkuasa yg ujud hnya ulamak dan yahanana.

mung duduk nganu malu alah dgn pas hj hadi dan penyu maka mung tk berani nk berkata benar dan adil didepan pnyokong parti penyu.

mung pendakwah ke pelawak? mung nk lawak..lawak betul2 jgn guna agama utk lawak tu.

mung ingat agama ni perjuangan sarkis ke. cepat turun padang menangani lgbt. jgn dok pong pang dlm ceramah pastu makan sedap pastu balik dn bersama dgn 4 bini mung.. pastu tidor.

mung patut belajar dr kegigihan penyu menetaskan anaknya dr jauh dgn firasatnya.

Anonymous said...

Seronok puak khadam kafir didunia ni selagi boleh hentam pejuang islam. Baca biar faham baru tahu. Apa pun puak ph terpalik atas dasar berlembut dengan lgbt.

Anonymous said...

Yang pentinh jangan hina Islam dan perjuangan Islam.

cik siti said...

Ya. saya pun begitu.

Anonymous said...

IB mmg tahu org PAS yg baca blog dia jenis kurang cerdik. Sbb tu dia terpaksa masuk apa saja cerita dlm ni . Dr sex , lucah , fitnah , ulang tayang semua ada.

Anonymous said...

Ini lah kempen kpd pengundi2 Islam naive PRK.

Najib dan Hadi bersubahat menyokong pembunuhan beramai2 rakyat Islam Yemen.

Nyawa askar2 Melayu digadaikan dan dasar berkecuali negara ditolak ketepi semata2 Najib berhutang budi dan ingin melunakkkan Arab Saudi gara2 Menlu Arab Saudi berdehem sikit acuh tak acuh mengenai bohong Najib duit derma dari Arab Saudi RM2.6 B dlm akaun peribadi beliau. Sebelum itu di New York, AlJubeiri telah mmenyangkal dakwaan Najib itu.

Ini lah harga quid de pro siPenyamun ini buat utk tutup jenayah dia dan PAS menyokong buta tuli.

Siapa yg bangsatkan Melayu, Islam dan Raja?

UMNO+PAS

Anonymous said...

Kiki meroyan lagi puak macai,kalau tak benar apa masalah kau orang,bukan cerita pasal madey dan kuncu2,dgr aja cerita pasal pihak lain terus Gila,takut,biol dan jadi bodoh

Anonymous said...

Mat Sabu dh beribu kali cakap mahadey kepala perompak knp tak saman,

Anonymous said...

Berapa byk kau dah beli agama,

Anonymous said...

Ooo jadi tu demdam la sbb limpigs ditolak visa oleh chinapis, singapork, dll walaupun dia mohon dan diberi pelepasan oleh pm sbb dia menteri duit kunun. Tapi malangnya dia sbb negara luar menolak sbb sdr mmg dia ada prosiding kes kriminal.
Ds Najib waktu jadi pm tak pula dekat aljubb dulu sbb memberi tu hak dia dan terserah kpd negara luar samada mau beri visa atau tidak sbb consent sodomee tidak dikira jenayah di Israel, usa, dan yg seHaraporn dgnnya.
Maka mengapa pee.eh halang dsnajib pergi kenegara yg ketuanya menderma pd beliau? Adakah pee.eh takut salman menambah derma lagi ke?

Perlu diingat, peraturan visa usa sgt tegas yg mana jikapun mendapat pengampunan dari institusi pengampunan negara yg kehakimannya telah menghukum permohan visa tetap ditolak kecuali mendapat rekomen dari pembesar zionis atau kesalahan itu tidak dikira jenayah du usa.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails