Sunday, August 26, 2018

Perangai Huduh, Berbogel Di Air Pancut. Diburu Polis.


DUA pelancong warga Britain diburu polis Itali selepas mereka bertindak berbogel dan bergambar di kawasan air pancut di salah satu mercu tanda di Rom.

Rakaman video menunjukkan dua lelaki berkenaan bermandi-mandi di air pancut tersebut dan salah seorang daripada mereka kemudian menanggalkan seluar dalam.

Mereka turut membuat gaya untuk fotografi sambil menunjukkan otot badan masing-masing.



Insiden tersebut berlaku di Altare della Patria di Rom, Itali yang merupakan monumen bagi memperingati peperangan negara itu.
Polis kini menjejaki mereka selepas aksi tidak senonoh itu dirakamkan oleh seorang pemandu pelancong sebelum dimuat naik di YouTube.
Menerusi rakaman video itu, dua lelaki tersebut dilaporkan media tempatan sebagai warga Britain. - Mirror Online UK 

Awas, budaya huduh seperti inilah yang sedang di bawa masuk ke negara ini. Pimpinan PH perlu berhati-hati membuat parancangan. (IH)

Buktikan kebencian anda kepada PH di bawah Tun M dengan mengundi PAS dalam PRK ini..



17 comments:

Anonymous said...

IB kena byk lagi blajar ilmu politik kalu nk jadi tukang kempen calon praya. Mcm ni punya gaya kempen Dr Halimah blh hilang wang deposit.

Anonymous said...


Apakah PAS sememangnya mengamal politik kebencian ?

Kalau atas dasar benci .. PAS akan kalah kerena ramai pengundi Seri Setia yang benci pada Hadi kaki putar alam yang boleh memberi sokongan kepada UMNO yang kebas duit rakyat jelata.

Anonymous said...

Dr. Halimah sendiri bagi testimoni paling kuat Kerajaan Pakatan Selangor terbaik bila enggan letak jawatan Exco dulu masa PAS keluar Pakatan Rakyat dulu.

Bukan sahaja habuan bagus tapi kondusif dan selesa dalam pemerintahan Pakatan yg baik urus tad Ir, mutu perkhidmatan tinggi dan dipuji Tuanku Sultan. Jauh berbeza dari Kerajaan PAS Kelantan yg terpaksa kowtim Klepto Najib utk bayar gaji penjawat awam.

Agaknya sia-sia Doa Munajat Ustaz Calon PAS dulu mengenai Pakatan Bukan Islam Selangor sedsngkan dia Ahli MBSA tsk letak jawatan, ambil elaun2 jarang hadir mesyuarat.

Anonymous said...

Pasal bikini Terengganu, keluar ayat politik Machiavelli. Mendidik bukan menghukum, menjaga harmoni, menghormati hak, muwazanah, memilih mudharat ringan dari mudharat berat.

Konar kiri, konar kanan menghalalkan cara.

Halal bagi PAS, haram bagi PH. Apa2 isu dengan PH, slam whang bang takfiri tak ikut hukum Islam.

Ikut Moktar Senik gulai halal dah letak ketul2 daging Babi dari parti2 yg dikafiri dulu.

Macam mana akar umbi PAS nak undi PASBN?

Anonymous said...

PAS sedang melancap bersama-sama MCA dan UMNO.

Anonymous said...

Undi pas? Hadi nk tegur pasal duit beratus juta brg kemas njib dn kakros pun tak mampu.

Otak gagal menelaah mana yg mungkar.

Anonymous said...

Begitulah cakap anak didik PM PH yang tua nak mampos. Jahil agama..
Buang saja situa kutuk tu.,

ha ha ha.

pak asim said...

Pas dijangka klh teruk. Memijak hadi tanggungjawab bersama

Anonymous said...

PAS pis pus ,UMNO itu umngok kedua parti ini adalah parasit yang telah menjahanamkan kewangan negara. Kedua parti ini hanya layak di buang ke longkang.

Anonymous said...

Ibnu Hasyim tiruan, ciptaan babi tunggang lebai kulup PH. Buang saja orang tua nak mampos itu.
[ pak asim said...
Pas dijangka klh teruk. Memijak hadi tanggungjawab bersama
August 25, 2018 at 9:06 PM]

Siapa lebai kulup?

[ antilebaikulub said...
1. T.kasih. Kerana ramai yang kait PAS dengan kahwin 2,3,4,. Ada juga yang tuduh ahli PAS kahwin 5, itu tak perlu layan itu geng jahil agama. Nak fitnah pun biar menasabah.

2. Mengatakan ramai 'lebai PAS' kahwin poligami, menunjukkan lebai PAS itu mempunyai kesihatan seks yang baik, ramai anak dan tak takut, tak dapat rezeki seperti orang yang tak beriman.

3. Bukan seperti 'lebai kulub'. Lebai kulub ertinya mereka kuncu2 PH yang suka diperintah oleh orang kulub tak bersunat atau berkhatan, penuh tahi palat. Bukan perintah saja, bahkan dalam blog ini (ted manoff) ada yang mengaku sanggup beri 'puki bini'nya (maaf, itu yang dia sebut) kepada pakar rujuk mereka 'lebai kulup' Lim Guan Eng.

4. Lebai2 kulup ini, kebanyakannya beristeri 1, biasanya takut bini, nafsu ada tetapi tenaga tiada, bahkan ada yang rindu jadi pondan.(adanyang pilih nama kejora bapok dll). Atau isterinya jadi pkakas antik saja.

Insya Allah, kita sambung lagi kalau ada masa.]

Kesian Orang tua M, ditipu oleh lebai kulup..

Anonymous said...

Dan sesungguhnya Kami jadikan untuk isi neraka Jahanam kebanyakan dari jin dan manusia, mereka mempunyai hati, tetapi tidak dipergunakannya untuk memahami (ayat-ayat Allah) dan mereka mempunyai mata tetapi tidak dipergunakannya untuk melihat (tanda-tanda kekuasaan Allah), dan mereka mempunyai telinga tidak dipergunakannya untuk mendengar ayat-ayat Allah.
Mereka itu sebagai binatang ternak, bahkan mereka lebih sesat lagi.
Mereka itulah orang-orang yang lalai.

ada manusia seronok buat pernagai macam binatang
rasa bangga
amno pakatan pung suka biar perngai maksiat merebak
biar pelancaong buat mungkar dalam negara
tak perlu biar. dinegara depa dah jenuh bermaksiat
mai melancong untuk cari kelainan dari negara depa
bukan duk layan kehendak nafsu depa
apa barokahnya dapat rezeki dari sumber mungkar ni
pru15 humban pakatan amnoo

Anonymous said...

kes org bogel mandi dipancuran penah berlaku di negara kita... seorg gila mandi bogel dipancuran. tkde sapa yg bawa budaya tu. tu perangai infividu bukan budaya...pandaaai je ibnu ni kata tu budaya akn dibawa masuk.

Anonymous said...

Penyokong dan Pemimpin UMNO/PAS banyak makan tahi dari nasi,sebabtu otak jadi bodoh dan bengang.Mencuri dan melanun duit rakyat sudah jadi perkara biasa bagi mereka.

Anonymous said...

Rasulullah SAW bersabda maksudnya:
” Selain daripada Dajjal ada satu perkara yang sangat aku bimbangkan lebih daripada Dajjal? Lalu ada orang yang bertanya: Apakah itu wahai Rasulullah? Nabi SAW menjawab: Mereka ialah Ulama Su’ yakni ulama yang jahat”.

(HR Ahmad daripada Abu Zhar RA dengan sanad yang jaid.Lohat Takhrij Al’Iraqi Alal Ihya 1/95).

Mohammad Azren said...

Ulamak PAS memang PUKIMAK. Hehehekikikihahahakahkahkah

Mohammad Azren said...

Ada ulamak PAS yg tunjuk kemaluan dalam FB untuk tatapan . Bila Kantoi tak mengaku, ini menunjukkan ULAMA PAS MEMANG PUKIMAK. Hehehekikikihahahakahkahkah.

Mohammad Azren said...

Woi pukimak. Cari modal lain lah pukimak. Hehehekikikihahahakahkahkah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails