Thursday, August 30, 2018

Lavida Coin? Ganti Berlian Palsu Dengan Emas Atau Wang - Aishah

  Aishah tak berminat dengan tawaran Lavida Coin yang ditawarkan Vida.

HALAMAN HIBURAN

27 comments:

Mohammad Azren said...

Kalau aku ditempat penyanyi Aisyah, sudah tentu aku akan tukar hadiah rantai tu kepada Rantai Motosikal ,buat sebat belakang Lobai yg kuat kencing bab agama.Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

iTULAH sijahiliah lebai kulup zamanini

ha ha ha

[ antilebaikulub said...
1. T.kasih. Kerana ramai yang kait PAS dengan kahwin 2,3,4,. Ada juga yang tuduh ahli PAS kahwin 5, itu tak perlu layan itu geng jahil agama. Nak fitnah pun biar menasabah.

2. Mengatakan ramai 'lebai PAS' kahwin poligami, menunjukkan lebai PAS itu mempunyai kesihatan seks yang baik, ramai anak dan tak takut, tak dapat rezeki seperti orang yang tak beriman.

3. Bukan seperti 'lebai kulub'. Lebai kulub ertinya mereka kuncu2 PH yang suka diperintah oleh orang kulub tak bersunat atau berkhatan, penuh tahi palat. Bukan perintah saja, bahkan dalam blog ini (ted manoff) ada yang mengaku sanggup beri 'puki bini'nya (maaf, itu yang dia sebut) kepada pakar rujuk mereka 'lebai kulup' Lim Guan Eng.

4. Lebai2 kulup ini, kebanyakannya beristeri 1, biasanya takut bini, nafsu ada tetapi tenaga tiada, bahkan ada yang rindu jadi pondan.(adanyang pilih nama kejora bapok dll). Atau isterinya jadi pkakas antik saja.

Insya Allah, kita sambung lagi kalau ada masa.]

ha ha ha

Anonymous said...

adoi adoi kata lobai

Anonymous said...

asyik layan bini byk bila masa nk dakwah lgbt... tara guna punya labai

Anonymous said...

PAS menolak alasan Pakatan Harapan untuk memperkenalkan cukai baru untuk minuman ringan.

Timbalan Presiden PAS Tuan Ibrahim Tuan Man berkata hujah kesihatan yang diuar-uarkan tidak masuk akal kerana kerajaan baru saja menurunkan harga gula.////////// Aduhai, lepas jadi MP makin bodoh org tua ni . Gula tu keperluan asasi semua kelas masyarakat , minuman soda tidak . Nak buat minuman guna gula , nak buat kuih muih guna gula . Jgn ada yg bangang suruh ganti gula dgn susu pulak sudah . Lagi satu x ada org letak minuman soda dalam kuih muih atau nasi goreng ya wahai MP pas yg bodoh

Anonymous said...

Ustaz Ebid Lew, tahniah ustaz lebih mulia dari lelabi2.......opssss......sori lelebai PAS
( Parti Ahli Sijjiin )

Anonymous said...

Vida seorang usahawan dari kelantan yg kuat mengada ngada...menunjuk2..

Orang kelantan umno dan pas mcm tu kah?...suka cakap lebih2...

Anonymous said...

PAS bertakiyah dgn ahli2 yang di bawah
Mereka berdakyah dan bukannya berdakwah
Ustaz Ebid Lew berimannya dari hidayah!
Lelebai2 PAS berimanya warisan ibu ayah

mampospasumnobn mampospasumnobn mamposlah

Enti PAS BODO said...

Siapa tuan ibrahim ni nak main tolak tolak plak...sedarlah diri sikit pas bukan ade kuasa nak main tolak2...

Sudah tanye lobai hadi dulu?...biasanye lobai hadi tak sehaluan dgn lobai berahim...lobai berahim cakap lain lobai hadi cakap lain..

Lobai berahim cakap Pas nak saman husam musa tapi lobai hadi tak saman pon..

Enti PAS BODO said...

Pas dan umno cakap tak de barang turun harga ....tapi ngaku plak harga gula turun..

Enti PAS BODO said...

Calon pas sri setia ngaku pas berkawan dgn umno...pas boleh kawan dgn sesiapa yg tidak menentang pas....mca kulup tak menentang pas dan islam?...

Pas dah bengong...

Anonymous said...

aaiik titm dah bangun ye. selamat pagi titm.

masa 1mdb puashati tanpa bunyi lain pun. tiba2 bab cukai minuman soda pandai tk setuju.

adakah pemikiran tahap tin soda aje.

Anonymous said...

Takpe lah, kita sedia maklum, lelebai PAS nama tau bab2 ekonomi kesihatan bagai.......kita layan je MUNAFIQ MUNAFIQ LAKNATULLAH tuh!.......

Anonymous said...

berkubang dalam duit di bath tub.. tp hadiah pun tipu.

klu benar penipuan tu.. bersedia la nk mngikut najib n rosmah

Enti PAS BODO said...

Bendera Malaysia merdeka yg dipasang Parti Amnah diturunkan diKota Baru.

Tedesak royan terok tul.
Nampak sgt busuk perut hati hitam tu, harap kopiah sj putih.

Patutla Pispus makin ditolak selepas "berkawan" aka..Fck buddy dgn Yumnokuno

Anonymous said...

tk pernah dgr lg lgbt menentang pas.. yes tk lama berkawan mesra la tu.

Anonymous said...

itulah fikrah syiah dn takiyyah. mereka sgt taksub pd parti dn tokguru. pemikiran masih ditahan jamban tinggal.

tu belum kira kaki bomoh lg. tkkira lobai atau bukan. islam hnya dikulit dn kerongkong.

Pak asim said...

Tahniah buat nurdhabitah sabri mng acara terjun tadi.lobai kalau tgk terpacak terus pelir.

Anonymous said...

ibnu off mlm ni tgk acara terjun

Anonymous said...

esok ibnu kluar artikel terjun tu dn salahkn sistem sekular dn ph.

mcmana ibnu tau acara tu.. sebb dia tgk tk kelip matalah.

Anonymous said...

Benar, D S Vida ini anak kelahiran Kelantan
Beberapa kali pernah tukar laki tak jantan
Kini janda semula sebab lebai pon tak tahan
Masakan tidak, setiap malam lakinya bentan

Pernah dia viralkan kekayaannya melimpah ruah
Hingga kiswah Kaabah ada dalam dia punya rumah
Okeylah,itu usaha dia,siapa pon tak boleh marah
Saling tak tumpah, begitulah cara PAS berdakyah

Janji Manis Mu, D S Vida tidak akan dilupakan
Aisah akan terus menanti dengan penuh harapan
PRK Balakong, Sri Setia bulan depan diadakan
Ayuh semua rakan2, kita UNDI PAKATAN HARAPAM!

Anonymous said...

LGBT: Lepas Wan Asshima, Harakah pula minta maaf MALAYSIA DATELINE Sidang Pengarang Harakah hari ini menyatakan permohonan maaf ke atas sebuah tajuk artikel yang disiarkan akhbar parti itu bertajuk ‘PRK Seri Setia: Pas lawan Darul LGBT’ di ruangan kolumnis akhbar itu. “Sidang Pengarang Harakah mengambil maklum atas tajuk artikel yang ditulis oleh Tuan Haji Subky Latif dalam keluaran Harakah 2376 bertajuk ‘PRK Seri Setia: Pas lawan Darul LGBT’. “Tajuk berkenaan tidak ditujukan kepada rakyat negeri Selangor mahupun institusi beraja atau sebagainya. “Namun dalam masa yang sama, Harakah mengambil maklum salah tafsiran yang berlaku, dan dengan itu pihak Sidang Pengarang memohon maaf atas penerbitan bahan tersebut yang mengundang persepsi pelbagai,” ujar kenyataan itu yang dipetik daripada portal Harakah.net hari ini. Sebelum ini Menteri Wilayah Persekutuan Khalid Abdul Samad ingin meneruskan samannya terhadap seorang aktivis NGO Islam yang menuduh beliau meluluskan pesta gay di ibu negara. Menurut Khalid Presiden Gerakan Muslimah Islam Malaysia (GMIM) Wan Asshima Kamaruddin tidak memohon maaf kerana didakwa memfitnah beliau sebaliknya hanya memohon maaf kerana memalukannya. Khalid berkata beliau akan menyaman Wan Asshima kerana dilaporkan menuduh beliau dan Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Agama), Datuk Mujahid Yusof Rawa, di dalam video pada 17 Ogos lalu yang didakwa meluluskan pesta gay, kononnya menunjukkan bahawa dia tidak menyokong tuntutannya. Wan Asshima didakwa menuduh Khalid membenarkan penganjuran pesta gay besar-besaran melalui video di Facebooknya baru-baru ini tetapi video itu telah dipadam.

===================================

Ini BUKTI PAS kaki fitnah TERUNGGUL!!!!!!!
BERTAUBATlah wahai sekelian penyokong2 pas!!! Tinggalkan PAS sebelum kamu dihumban ke neraka jahanam SIJJIIIN!!!!!

Assimah!!!......bersedia kamu ke mahkamah! sptmana najib mo1 dan terkini hasanah (datuk? - datuk KEPALA BAPAK KAU!)) abdul hamid, ketua pengarah perisikan luar di JPM semalam.

Anonymous said...

Lobai kulup yg anti agama

Anonymous said...

Lgbt golongan yg dilaknat allah yg dibela oleh puak libral.

Anonymous said...

AnonymousAugust 29, 2018 at 7:27 PM kamu yg bodoh harga gula turun yg mana gula adalah punca penyakit kencing manis lepas tu nak tampung harga gula turun soda kena cukai. Bagus soda kena cukai biar soda jadi mahal bagi rakyat henti minum soda seban kandungan gula tinggi. Tapi bila gula harga turun ini mengalakkan pengunaan gula yg juga perlu dikurangkan pengambilannya. Bagi macai ph apa dari pas semua tak baik ini menunjukan ph takut pada pas dari umno dan pelik jugak kenapa ph takut pada pas. Pas hanya perjuangkan islam. Kita boleh jatuh kafir sekiranya kita buang agama dalam kehidupan tak kira dari politik ekonomi sosil hubungan dan apa2 sahaja dalam kehidupan dibumi allah ini. Agama memandu kita bukan buang agama umpama naik kereta tiada pemandu dan panduan.

Anonymous said...

Kamu libral anti islam dalam al quran yg pas junjug terkandung perbagai panduan dari politik ekonomi dan berdagai urusan dunia akhirat. Kamu boleh tanya dengan ust ebid lew apa panduan umat islam. Jangan puji ust tapi tak berilmu dengan dia. Ust ebid lew pendakwah islam yg tetap menentang lgbt libral yg anti islam.

Anonymous said...

AnonymousAugust 30, 2018 at 12:00 AM apa pun pas tetap perjuangkan islam. Ingat diakhirat pemimpin yg utama disoal berkaitan rakyat yg dipimpin. Dan bagi penyokong kamu akan dibangkitkan bersama2 pemimpin yg kamu sokong. Pada penyokong ph berimanlah pada agama islam jng kamu ikut akan menyokong lgbt kerana allah telah memberi peringatan bahawa jangan kamu ikut kaum nabi lut. Kamu nak rahmat allah atau laknat allah. Itu atas pilihan kamu sendiri. Jangan bergembira atas pemimpin kamu saman isma walau menang saman pun puak lgbt perlu ditentang. Jangan kamu gembira dengan harakah mohon maaf kerana harakah berjiwa besar sanggup mohon maaf atas tidak puas hati pihak kamu. Ciri munafik adalah berjanji tidak ditepati. Muhasabahlah wahai pendokong ph bahawa kamu juga perosak negara kerana tidak cerdik dalam menyokobg.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails