Monday, August 27, 2018

Hadiah T/Lot Banglo XDapat, Barangan Kemas Tajaan DSV Pula ‘Fake’ – Aishah


HALAMAN HIBURAN

Menjuarai sebuah program realiti nyanyian popular, Gegar Vaganza 4, penyanyi Aishah yang popular menerusi lagu Janji Manismu ditawarkan pelbagai hadiah lumayan dan mewah apabila dinobatkan sebagai juara pertandingan tersebut.

Namun, selepas setahun berlalu, apa yang diharapkan hanyalah indah khabar dari rupa. Aishah begitu kesal dengan pihak penganjur dan penaja yang menabur janji palsu.
Menurut Aishah, beliau masih belum lagi menerima lot tanah banglo dan mendedahkan barangan kemas tajaan Datuk Seri Vida yang kononnya bernilah RM80,000 sebenarnya tidak mempunyai nilai langsung atau dalam erti kata lain iainya tidak tulen.
Bukan tidak cuba berbincang secara baik dengan pihak penaja, tetapi tahap kesabaran Aishah sudah semakin menipis kerana pihak berkenaan tidak memberikan sebarang respon.
Kemenangan Aishah membolehkan beliau turut membawa pulang hadiah seperti wang tunai berjumlah RM100,000, pakej percutian ke Eropah Timur, barangan kemas, baucar beli-belah bernilai RM6,000 dan trofi.
Walaubagaimanapun, hadiah wang tunai, baucar beli-belah dan pakej percutian sudah diterima oleh Aishah. (https://beautifulnara.com)
Hasil carian imej untuk Mana Tanah Lot? Hadiah Datuk Vida Pun Tak Bernilai!


42 comments:

Anonymous said...

Sokonglah dan undilah saya calon pakatun dan wakil Ikelam ! Jika saya menang PRU, saya akan hapuskan tol Simpang Ragam ! Hari ini saya menang, esok saya hapus tol Simpang Ragam ! Tepuuuk !

Tepuuuk .... Kah kah kah kah kah kah ... Tepuuk !

Hari ini saya telah berjaya kencing pengundi saya di Simpang Ragam yang sedang beratur membayar tol tetapi sifu saya dan abang besar roket lagi hebat kencing rakyat hancing seluruh negara !

Tepuuk !

Pengundi-pengundi saya hanya mampu menelan kahak sendiri sahaja ! Kah kah kah kah

Tepuuuk !!!!

Nanti PRU yang akan datang, saya dan pakatun akan janjikan orang-orang Simpang Ragam lawatan ke Planet Marikh jika mereka undi saya lagi !

Tepuuuk ! Kah ... kah ... kah ...kah

Pak asim said...

Gila

Anonymous said...

Yang gila ialah pakatun yang telah menabur fitnah semasa PRU untuk memburuk-burukkan parti Islam PAS dan menipu rakyat dengan memungkiri pelbagai janji pakatun sendiri selepas menang PRU !

ted manoff said...

Tuan ibnu..ada berita baikkk..sensasi terkini...berita bogelll...betul kerr ank che ta bogell..? Mohon tuan ibnu siasat...kikikiki..

Mohammad Azren said...

Jangan lupa makan ubat. Sudah semakin teruk sasau tu. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

parti islam somalia memang dh buruk kluar dr mulut mereka sendiri. tk pyh diburuk2kn benda yg dh sedia buruk dn busuk.

manifesto hnya utk pngundi ph. pembangkang sila minta pemimpin masing2.

amatlah buruk perangai meminta2 dr musuh sendiri. umpama siamang gagap lemah syahwat layaknya org2 parti islam somalia itu.. tiada akan malu adanya diwajah2 mereka yg comot berkupiah itu.

Anonymous said...

yg gila ialah org2 kurang siuman yg menjerit2 desak manifesto yg mereka sendiri tk sokong sebelum ini. teruskn gila itu lg 5 tahun dan tahun2 seterusnya. jerit jerit manifesto manifesto lg lg dan lg...

Anonymous said...

Babi pn naik highway ke???xnk byr ikot hutan la..bodoh punya babi 12.04..tarik telor bapa ko..tnya dia ni telor babi ke telor bapa.. org yg mengundi xsibuk..ko yg sibuk..org tu dh jd menteri..ko n bapa ko jd babi

Anonymous said...

Tutup je tol simpang renggam..klu nk lalu machap n sedenak.biar padan muka org kg..klu nk sgt..pas pn dh jadi babi sejak bergagasan sejahtera dgn umno..cane nk sokong..cari babi kurang mudarat la..

Anonymous said...

Hd awang pn mandi bogel..ada org kesah??haha

Anonymous said...

Barua-barua ternakan pandap sedang berlagak 'suci' sambil meroyan histeria memaki hamun orang-orang yang berani mendedahkan penipuan pakatun ke atas rakyat!

Komen-komen yang tidak bermoral di atas jelas mencerminkan barua-barua dedak cap roket tidak bermoral kerana mereka suka membela kebatilan dan penipuan pakatun ke atas rakyat dan menindas kebenaran!

Anonymous said...

ternakan mca dh meroyan merengek tkdpt manifesto. dia ingat manifesto ni mcm dedak najib ke... nk manifesto buat sendirilah kt klntan nganu

Anonymous said...

Yang berjanji tu Syarikat2 Media kroni Najib klepto.
Apa nak heran?

PAS Kelantan janji air bersih dan lebuhraya rakyat pun tak tertunai2. Itu Parti Islam yang janji.

Sama diTerengganu janji dasar2 Islam, baru perintah sekejap dah benar Bikini kerana nak harmoni, mendidik bukan menghukum dan hormati hak, bunyi macam alasan2 dari parti2 sekular je.

Cuma halal bagi pas haram bagi ph, termasuk gulai kawah hadi yang di campur ketul2 babi dari parti2 yg takfiri dulu UMNO, MCA, MIC

Anonymous said...

Wah barua-barua ternakan pandap menghina orang ramai dengan pelbagai gelaran berunsur fitnah seperti siamang gagap lemah syahwat , telor babi dan babi ! Ini jelas membuktikan barua-barua pandap dan pemimpin mereka mempunyai hati hitam berkarat ! Inilah contoh barua-barua muflis di akhirat kerana menfitnah dan menghina orang ramai !!!!

Gelaran siamang gagap lemah syahwat , telor babi dan babi mencerminkan mentaliti dan sikap barua-barua pandap !

Anonymous said...

Wah barua roket 2:34 PM adalah pembohong kerana membela penipuan pakatun ke atas rakyat dengan menafikan pelbagai janji dalam manifesto pakatan ! Memang jelas barua-barua roket muka tembok yang tidak tahu malu!

Sekarang orang ramai telah melihat sikap barua roket yang suka menipu, putar belit dan u-turn seperti boss pakatun mereka !

Anonymous said...

Eloklah semua ph sunat sekali lagi bersama2 kulup tak sunat guan eng dan kit siang dan anak2 karpal singh.

Enti PAS BODO said...

Pas memang buruk...penipu...mana bukti kena fitnah?...

Anonymous said...

Makin berpenyakit puak puak ph. Meracau tak tentu punca. Ni akibat terlalu berkasih sayang dengan parti kafir dap. Fitnah fitnah fitnah.fitnah itu ph, ph itu fitnah. Perosak islam itu ph, ph itu merosak islam. Subur lgbt kerana ph. Subur anti islam kerana ph. Tukang tabur segala maksiat ialah cyber trooper dap and the red army.

Enti PAS BODO said...

Barua ternakan lobai pas penipu meroyan tak boleh lawan hujjah..

Anonymous said...

100 hari telah berlalu. Woi barua-barua pandap, mana semua janji pakatun ? Sudah ke lautkah? atau tong sampah? Inilah barua-barua yang suka kencing rakyat tanpa belas kasihan !

Enti PAS BODO said...

Barua lobai pas penipu dah kalah berhujjah..

Enti PAS BODO said...

Ko memang penipu...ko bwli minyak 2.50 seliter?...ko bayar gst?..

Ptrutlah pengundi sg kandis terajang Pas ...

Enti PAS BODO said...

Mca dah kena sunat...hihihi..

Enti PAS BODO said...

Pas yg bertambah bengong...pas terhegeh2 sokong Mca...Mca buat tak tau aje...

Memang lobai pas bodooh kena tonggang dgn babi mca..

Enti PAS BODO said...

Wooi bodoo..sape janji dgn ko yg
Bodoo sangat..

Husaini Ayu said...

Ibnu gelak besor je nengok rating blog dia naik...hasil cerita bongok

Anonymous said...

Ramainya cyber troper DAP yg bagi komen

berapa kerjaan pakatan/dap bayar budak2 ni hah..adao rugi la kebanyakanya no quality ma..

tahap spm..pumya mentality...kesian..mungkin spm pun tak lepas ni..

BUANG MASA MASA !!! NEXT GE15 TAKADA KERJA MA...

Anonymous said...

hadi tkkn bentang 355.. sibuk tahnik dn sunatkn mca.. termasuk wanita mca.

Anonymous said...

dap bayar 2.6b siap sorang kami... ko dpt apa?

Ibnu hasyim said...

Wah,barua barua PASNO terus meroyan menyerang kerajaan islam PH! Mengapa?

Anonymous said...

Nanti Air Kelantan berwajah hijau Merah pekat sama dgn Kaler baju Lokman Adam Munafik UMNO-PAS kerana PAS tak dpt tunai janji Msnifesto dari PRU11 lagi.

Kata dasar Islam tapi tak tunai org Asli kena Tindas mcm zionis sbb boss2 PAS nak collect kete2 baru, bungalow baru dan bini baru hasil tuai balak dan galian. Kabornya, Presideng tumpang sekali, WA.

Woi, Manifesto PAS Terengganu PRU14 boss mintak tangguh apa. No hal.

Semua halal bagi PAS muwazanah, haram bagi PH termasuk gulai kawah Hadi campur dgn Tulane babi parti2 yg ditakfiri.

Amanat Hadi tinggal jadi Klentong Hadi?

Anonymous said...

Mari ramai2 kita hentam blog kaki fitnah ini, biar sampai PAS berkubur sama spt kita kuburkan UMNO BN melalui media2 sosial sebelum PRU14 dulu!!!!!!!!!!.........

1. Sg Kandis - PAS + UMNO + PAS + MCA + MIC + GERAKAN + BN = TELAH KITA PH KALAHKAN!
2. Seri Setia - PAS + UMNO + MCA + MIC + GERAKAN + BN = MARI RAMAI2 KITA PH KALAHKAN LAGI!
3. Balakong - PAS + MCA + MIC + UMNO +GERAKAN + BN = MARI RAMAI2 KITA PH AKAN KALAHKAN LAGI!DAN LAGI!DANLAGILAGILAGI!!!!!!!!!!!!

SELAMAT `MAMPOS` KAU PAS UMNO BN MUNAFIK!

mampospasumnobn mampospasumnobn mamposlah!

Anonymous said...

Kau ni bodoh semacam apahal,takde otak ke mmg keturunan org2 bodoh.taksub sgt,mana2 parti yang baik sokong,mana yg bruk tolak,hari bagus tak semestinya selamanya bagus,

Anonymous said...

Kiki,kalau dh bodoh selamanya kene kencing,anti kene kencing,sokong bn kene kencing,sokong ph kene kencing,sbb apa,sbb ada org bodoh mcm kau yg jd taik politik

Anonymous said...

Kiki apa masalah kamu,pas nk kerjasama dgn siapa lentak,pas cuma sebuah parti sahaja,kau dgn babi lebih cerdik babi lagi

Anonymous said...

Enti PAS BODO...aku pun anti org bodah macam hang...

Anonymous said...

Lebih baik ko suruh org siasat mak kau mandi bogel...kikikiki...

Anonymous said...

Enti PAS BODO...ko ni aku rasa x lah bodoo sgt...cuma ko ni bangang tahap gaban...ayat pun mcm berok mat yeh jer..

Anonymous said...

Ibnu Hasyim suka foto bogel,penyokong PAS suka bogel,Najib dan Rosmah suka bogelken kantung negara. kah...kah...kah.....

Anonymous said...

Cakap tak serupa bikin..puuuii...menipu..

Anonymous said...

Ko yg bodoh tak ngaku...orng bodoo kalah sokmo...hihihi.

Anonymous said...

Kotor sungguh perangai macai ph. Busuk hati balaci ph ni seperti bau bangkai kafir harbi... prasit perosak rakyat dan negara. Orang islam yg beriman dan seluruh rakyat yg budiman jangan sekali2 percaya dan jangan lagi menyokong PH ini kerana mereka pembawa bencana kepada rakyat dan negara. Jauhi lah diri anda drpd mereka supaya tidak dijangkiti virus fitnah dan perosak... PH perosak keamanan dan kedamaian rakyat dan negara....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails