Monday, April 03, 2017

Gempar! Restoran Hooters Pelayan Seksi Supercantik Dibuka Di Indonesia..


Restoran seksi. © Therichest.com

BEBERAPA hari ini, Indonesia diheboh dan digemparkan dengan dibukanya Hooters, sebuah restoran yang memiliki pelayan atau waiters super cantik (kononnya) dan juga seksi. 

Pelayan di Hooters mengenakan seragam kaos ketat dengan celana hot pants berwarna oranye. Wajah dan penampilan para pelayannya tak kalah dengan para model yang biasa tampil di majalah dewasa. 

Jadi tak hairan, Hooters akan selalu jadi tempat 'nongkrong favorit' lelaki hidung belang di Indonesia. Beginikah bentuk tarbiah dari sebuah negara umat Islam terbesar di dunia? 

Memalukan... (IH)

INFO

Info, Rakyat Indonesia Bisa Kerja Di Korea Selatan, Gaji Hampir 1 Juta Rp Sehari.

klik di sini....

6 comments:

Anonymous said...

Terima kasih kerana promo bebenda yang kurang baik, tidak sihat. Seperti juga PAS, promo UMNO...

Anonymous said...

pas ? pembela klepet

hancurr umat dan islam.

Anonymous said...

Setuju dengan anon 1:00pm, terima kasih pada admin buat promosi tempat tersebut. Selama ini saya memang mencari tempat yang menyediakan pelayan seksi tapi tidak ditemui, mujurlah admin bermurah hati mempromosikan tempat yang saya cari-cari selama ini. Takbir!!!

Anonymous said...

Lagu aiman tino terbaru " rela dikencingi " bakal menjadi pujaan dan siulan kepada walaun-walaun.

Anonymous said...

Sepatutnya benda mcm ni jgn di promo. Patut dibiar shj brgerak underground. Mcm ni tengok org dh tahu. Bila org dh tahu yg pening ialah pemegang kuasa. Pemegang kuasa baru je nak buat duit sikit kat situ disamping tumpang buat aktiviti maksiat dgn payung free dan tdk diketahui...klu dh sibuk hebuh dan promo m.mana la business mcm ni nak hidup..

Satu hari nanti diharap business ni masuk malaysia. Dan diharap pihak yg mempunyai kuasa, control media supaya jgn promo. Klu media dibenar promo maka memey seminggu je la dapat jadi hidung belang sbb ofcoz pemerintah dan pemegang kuasa akan dapat malu dianggap oleh rakyat tak buat keje.

IrWrWs said...

Bila masa pulak politik matang ditipu.. korang kena tipu dgn Mat Sabu ada lah. Dia kata kalau nak buat hudud tunggu selepas PH menang dan bentuk kerajaan. Sedangkan dia sendiri pun bergantung kpd DAP! So maksudnya DAP akan setuju lah nak buat hudud nanti? Siang2 hari lu org dah kena kelentong!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails