Friday, April 07, 2017

Bongkar Siapa Rafizi Sebenar? Menurut Lebai Hassan..



Rafizi Ramli hari ini membuat dakwaan mengejutkan apabila mendakwa mempunyai bukti terdapat individu yang rapat dengan PAS menerima dana daripada 1MDB. Malah, dakwa naib presiden PKR itu, wang itu mengalir daripada akaun bank Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak.

Lebai dah banyak menulis tentang Rafizi ini manusia yang suka kencing. Dah banyak kali dia kencing dan tuduhan-tuduhannya kebanyakan adalah fitnah sehingga dia dikenakan tindakan mahkamah yang mungkin membawa dia tidak boleh bertanding pada PRU-14.

Masih ingat langkah kajang? 

Dia menangis dalam kenyataan dan ceramahnya sehingga semua orang percaya. Akhirnya yang jadi mangsa ialah Tan Sri Khalid Ibrahim dan PAS sehingga PAKATAN RAKYAT hancur kerana Langkah Kajang ini.

PAKATAN HARAPAN tak nampak jahat Rafizi kerana dia pemimpin PH.

Masih ingat Cincin Rosmah menabung semanjak kecil? 

Sampai mati-matian Rafizi mempertahankan bahawa Rosmah beli cincin 24 juta? Setahun lebih dalam ceramah dijaja dan dia sanggup naik mahkamah untuk itu. Bila sampai masa saman dia kata joke aje. Tapi PAKATAN RAKYAT tak nampak jahat Rafizi kerana jahat UMNO lebih besar.

Fitnah kepada Tabung Haji?

Rafizi pada akhir tahun lalu mendakwa penyata kewangan Tabung Haji berakhir 31 Disember 2015 yang dianalisisnya menunjukkan bahawa badan itu tidak mempunyai wang yang mencukupi untuk membayar balik semua pendeposit sekiranya mereka mengeluarkan wang sekali gus.

Naib Presiden PKR itu mengunjurkan bahawa Tabung Haji akan kekurangan RM3 bilion jika semua pendeposit berbuat demikian sedangkan katanya, untung sebenar pelaburan Tabung Haji hanya pada RM450 juta.

Malah, beliau juga mendedahkan dirinya mengeluarkan sejumlah RM530,000 dari akaun TH miliknya.


Dalam kes Tabung Haji sekali lagi Rafizi berlepas diri.

Fitnah RM90 Juta kepada PAS bersama Sarawak Report.


Rafizi dikatakan bersama beberapa orang pimpinan DAP membuat rancangan untuk melemahkan PAS dengan membuat tuduhan PAS menerima wang RM90 melalui Sarawak Report.

Banyak lagi kes-kes pembohongan Rafizi yang menyebabkan dia disaman tetapi saya tak panjang di sini.

Rafizi sekali lagi menggunakan ke'tirisan' sistem undang-undang Malaysia untuk membuat fitnah kepada PAS dengan dakwaan kononnya PAS dapat wang 1MBD melalui orang rapat PAS?? Siapa?? Itu nak suruh orang teka maka fitnah makin menjadi kerana orang ramai akan membuat andaian... ini dipanggil POLITIK CELAKA!

Kemudian Hadi mesti jawab!!
Kalau tak jawab Hadi terima wang
Ini pun Islam TAK AJAR tapi RAFIZI IKUT CARA KAFIR!
Politik Celaka...

Anda tunggu selepas ini Rafizi akan menangis...
Dan anda akan diperbodohkan lagi..


17 comments:

Anonymous said...

Saman je kalu tak betoi, Ni lebai lidah bewak yg Tok presideng cakap

Anonymous said...

Dah bnyk kali menipu,,tak payah la susahkan diri saman menyaman rafizi pemfitnah. Bnyk lagi kerja lain nak buat...

bunbinban said...

bila nak sama SR ngan husam?. dah berlumut tunggu nih. kahkahkah....

Anonymous said...

banyak lagi kes pembohongan rafizi..? tunjuk la kat rakyat.. apasal tak tunjuk..takut kena saman ka..haha

Anonymous said...

Bior sampai terlondeh sarban lobai yg tengin. Kalu ruu lain dibahas sampai ke malamm,Ni kata memartabat Islam ka atau nak penuh kan poket lobai2

Anonymous said...

Komen-komen di atas telah ditulis oleh balaci bangsat ternakan roket yang cuba menegakkan benang basah ! Balaci pemakan dedak roket ini meroyan sakan dan histeria setiap kali skandal Pakatan Haprak didedahkan kepada umum !

Sikap hipokrit balaci roket terdedah apabila mereka enggan mengutuk sifu roket yang sedang dibicarakan dalam mahkamah dan dua ekor roket yang telah ditangkap kerana menupi orang di Melaka.

Balaci roket adalah seperti pelacur yang diupah untuk menyebarkan fitnah untuk memftinah parti Islam tetapi malangnya semua fitnah tersebut tidak mempunayi sebarang bukti.

Maka tidak salah jika kita samakan balaci roket dengan babi ternakan roket kerana mereka semua makan dedak cap roket !

Anonymous said...



Sikap hipokrit balaci bangsat roket terdedah apabila mereka enggan mengutuk sifu roket yang sedang dibicarakan dalam mahkamah kerana dakwaan rasuah dan dua ekor roket yang telah ditangkap kerana menipu orang di Melaka.

Banyak lagi skandal Pakatan Haprak akan terdedah dan lebih ramai pemimpin roket akan masuk ke dalam penjara !!

Anonymous said...



Nampaknya pemilik mulut sebesar longkang ini nampaknya memainkan watak sebagai balaci kelas rendah dengan memfitnah parti Islam selepas dirinya bakal masuk ke penjara selama 18 bulan kerana dia telah didapati bersalah oleh mahkamah.

Sepatutnya pemilik mulut besar bertaubat kerana selama ini dia telah menghina, memfitnah dan menentang ajaran Islam di negara ini ! Nampaknya semakin hampir dengan penjara , mulutnya semakin jahat memang jebis tidak sedar diri !

Anonymous said...

Ketua lebai hancing menikus je bila wartawan tanya psl rasuah 90juta. Yg kuat meroyan balaci2 lebai munafik peralatkan Islam ni.

Amanat Hadi dah jd Lahanat Hadi dan balaci2nya.

Hjri said...

Tak payah komen panjang psl tuduhan Rafizi tu..buang masa.. bnyk isu lain yg lbh berfaedah utk di ketengahkan. Saja jenis tu suka cari publisiti murahan. Suruh dia p buat repot kat pihak berkenaan ja klu dia confident sgt. Kita fokus kpd tugas dakwah kita. ALLAHU AKBAR!!! Jangan kita pun terjebak dgn maki hamun yg merosakkan akhlak.

Anonymous said...

Penyokong PAS di akar umbi tolong la pikir..hangpa hard core sokong org atas tapi org atas game hangpa..hangpa ssh ssh panjat pokok psg bendera depa panjat lain..mengong

An Anonymous said...

Tak perlu risau 8:38.. apa jua yg kami buat ialah kerana Allah bukan kerana pemimpin kami.. apa yg kamu pertikaikan hukum Allah ialah bukan kerana Allah tapi kerana pemimpin DAP (memang tugas barua).. So barua DAP lah yg sepatutnya kena fikir betapa Rafizi pernah kelentong hangpa dgn 90 mukasurat.. takkan nak kena kelentong lagi kut?

An Anonymous said...

Islam PAN hasil didikan DAP bilamana org yg menuduh tidak perlu kemukakan bukti.. ustaz dah banyak berpesan jika nak jadi baik dampingi lah org yg baik2 juga bukannya si kafir lahanat yg masuk campur hal ehwal Islam..

An Anonymous said...

Kalau kamu org Islam pasti kamu bersyukur akan pembentangan RUU 355 tapi malangnya kamu ni org......!

An Anonymous said...

Bila husam dah kemukakan bukti palsu..

An Anonymous said...

Oleh kerana husam masih gagal kemukakan bukti maka saya sarankan husam samanlah pula TGHH kerana gagal menyaman husam!

Anonymous said...

Terbaik An anon 6:12

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails