Thursday, April 06, 2017

RUU 355 : Mai Berdoa Sama-sama Untuk Diluluskan. -DMPM



Dewan Muslimat PAS Malaysia (DMPM) mengucapkan setinggi-tinggi kesyukuran ke hadrat Allah s.w.t atas kesempatan yang diberikan-Nya kepada Ahli Parlimen Marang, Dato’ Seri Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang yang juga Presiden PAS bagi membentangkan usul pindaan akta 355 dengan penuh tenang dan jelas.
DMPM juga mengucapkan tahniah kepada Tuan Guru atas pembentangan usul tersebut. Kami harap usul ini dapat dibahaskan dengan baik oleh ahli parlimen dan diterima akhirnya.
DMPM menyeru seluruh rakyat Malaysia yang cintakan keadilan dan keamanan untuk terus-menerus memahamkan semua pihak tentang rang undang-undang ini dan berdoa agar usul ini diterima dan diluluskan.


USTAZAH NURIDAH MOHD SALLEH
Ketua
Dewan Muslimat PAS Malaysia
9 Rejab 1438 bersamaan 6 April 2017

2 comments:

Anonymous said...

Kita umat Islam berdoa pada Allah semoga pindaan RUU355 diterima dan diluluskan untuk kebaikan umat Islam di negara ini. Amin.

Anonymous said...

Majoriti umat Islam menyokong pindaan RUU355 untuk kebaikan agama Islam sendiri dan umat Islam di negara ini. Pindaan RUU355 ini membolehkan mahkamah Syariah mencegah kemungkaran, kesesatan dan murtad dengan lebih berksesan.

Pihak yang menentang pindaan RUU355 terdiri dari kafir harbi, pemilik dan pengusaha industri dan perniagaan arak, judi, pelacuran dll, kaki botol, kaki betina, kaki judi, puak munafik liberal dll. Dunia kata pergi, neraka kata mari !

Di atas dunia ini puak sesat dan menyesatkan ini bolehlah berlagak angkuh, bongkak dan sombong bercekak pinggang sambil menghina, memburuk-burukkan, memfitnah dan menentang ajaran Islam dan menindas umat Islam.

Apabila puak sesat dan menyesatkan ini mampus, barulah mereka tahu betapa dahsyat dan mengerikan siksaan kubur dan siksaan nereka !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails