Thursday, November 10, 2016

Aku Hendak Jadikan Khalifah Di Bumi. Kuliah Jumaat Abd Hadi 04 Nov 2016

Hasil carian imej untuk dunia global
Video 05/38: Kuliah Jumaat 04 Safar 1438 / 04 Nov 2016
Hasil carian imej untuk khalifah memerintah Dunia

KULIAH JUMAAT 04 SAFAR 1438 / 04 NOVEMBER 2016


Lihat sebelum ini..

E-Buku IH-112: Kuliah Jumaat Abd Hadi Presiden PAS.

Ikutilah selanjutnya..

20 comments:

Anonymous said...

Jgn bersekongkol dgn pemerintah yg zalim, menyamun duit rakyat Msia, pembunuh, menindas rakyat marhaen walaupun diumpan dgn dedak 90juta. Cakap biar serupa bikin kalo tak jadilah dia si munafik penjual agama.

Anonymous said...

Soalan 1: Siapakah yang layak menjadi khalifah di bumi ini?

Jawapan:

Hanya orang mukmim iaitu orang yang memiliki iman yang kuat dalam hatinya dan mentaati dan melaksanakan perintah Allah dan meninggalkan larangan Allah dan melakukan kebaikan dan mencegah kemungkaran, berakhlak mulia, menjaga kehormatan diri , melakukan amalan dan perbuatan dengan ikhlas dan menjauhkah diri dari perbuatan sia-sia dan tidak berfaedah.

Soalan 2: Siapakah yang tidak layak menjadi khalifah di bumi ini?

Jawapan: Orang kafir dan para munafik termasuklah penganut sekular dan liberal dan orang Muslim yang mempunyai iman dan amalan yang lemah dan hati berbolak balik! Ini bererti pengikut-pengikut, penyokong, barua, macai dan talibarut 'Ahok' di Indonesia, Malaysia dll tidak layak menjadi khalifah! Orang-orang yang menghina dan memfitnah perjuangan Islam juga tidak layak menjadi khalifah di bumi ini.

Anonymous said...

Kalo lebai pembohong bersiri awal2 dah sah kena reject jd khalifah. Jd anak murid pun selalu ponteng kelas kerana diangkat oleh macai2 jd ketua kelas.

Rakyat Tganu negeri 90% melayu dah lama tolak parti lebai munafik jual agama ni. Kat Tganu takde ahok dan DAP pun.kahkahkah

Anonymous said...

Jangan bersekongkol dengan manusia zalim seperti barua, balaci dan macai dan pemimpin kafir harbi @ ultra kiasu dan sekular liberal kerana mereka menentang, memfitnah dan menghina agama Islam dan menindas umat Islam.

Kita semua mesti menolak semua tawaran dedak kafir harbi dan puak munafik sekular liberal kerana dedak itu hanya layak untuk haiwan seperti ayam, itik dan babi sahaja. Sesungguhnya musuh-musuh Islam ini sentiasa menggunakan pelbagai tipu helah untuk menyesatkan kita semua !

Sesungguhnya balasan syurga itu adalah jauh lebih baik dari rasuah dedak ! Marilah kita semua menyokong parti Islam PAS yang sedang berusaha melaksanakan ajaran Islam dan hukum Allah dan membela hak umat Islam dan menentang dan menolak semua parti kafir harbi dan parti munafik sekular liberal dalam PRU14 ! Sesungguhnya Allah sentiasa bersama orang-orang yang beriman !

Anonymous said...

Hadi dan walaun tolol anon 10:27 patut dihantar berunding dgn Trump psl Islam. Pas penjaga Islam sedunia. Jgn lupa bg kad keahlian syurga pd Trump mana tau terbukak hati dia masuk Pas.kahkahkah

Anonymous said...

Kita merasa kesian melihat balaci-balaci kafir harbi dan sekular liberal seperti balaci 10:24 AM berfungsi sebagai syaitan menyebarkan fitnah ke seluruh alam.

Kaum munafik dan kafir harbi menghina ulama Islam dengan pelbagai fitnah dan maki hamun! Sesungguhnya balaci-balaci kafir harbi dan sekular liberal adalah makhluk yang amat celaka dan bangsat !

Nabi Muhamamd s.a.w. memuliakan ulama Islam dengan gelaran Pewaris Nabi. Oleh sebab itu wajarlah kita memulikan ulama Islam dan mengikut ajaran ulama Islam yang diwarisi dari Nabi Muhammad s.a.w.

Anonymous said...

Pas parti politik penternak ularmak2 suu akhir zaman disokong para khadam jual agama.

Anonymous said...

Macai 10:36 AM ternakan kafir harbi adalah pesakit mental kerana dia suka menulis fitnah tanpa sebarang fakta dan bukti dan dia merasa seronok memfitnah orang lain ! Kesian dia !

Anonymous said...

Hanya pesakit mental kronik yg akan panggil org lain mental.

Anonymous said...

Pesakit mental kronik 12:27 PM merasa marah bila orang lain panggil dia mental ! Biasalah orang gila tidak mengaku gila !

Anonymous said...

Kutuk cina kapir harbi hari2......TETAPI.....anak cucu mengemis
Jalan kaki pergi ke seberang tambak cari rezeki sesuap nasi ...

Bila jatuh sakit ....buat wasiat kebumikan kat negara ISRAEL....

APA KATA DUNIA....?????????

Anonymous said...

Walaun tolol 1:26 bercakap depan cermin.kahkahkah

Anonymous said...

Aku pun merasa hairan juga mengapa Ahok seberang tambak mengemis air negara ini. Dahlah mengemis air, bayar air pun ikut kadar zaman British naik kapal layar! Dasar lintah darat penipu. Kalau kita potong air, Ahok mati kehausan !

Bila jatuh sakit ....Ahok dan balaci-balacinya buat wasiat kebumikan kat negara ISRAEL....Dasar hamba abdi Zionis!

Anonymous said...

Hello balaci Ahok 2:24 PM......lu cakap depan cermin saja lah bhai ! Lu tengok dalam cermin supaya lu dapat tengok imej you...seekor syaitan tolol makan dedak ultra kisau...kahkahkah

Anonymous said...

Khadam lebai PAS Parti Ajaran Syaitan semakin meroyan. Bercakap lg depan cermin.kahkahkah

Anonymous said...

Nampaknya balaci 5:21 PM ternakan ultra kiasu semakin meroyan kerana bekalan dedak terputus sebab Tuan Guru roket keluar masuk court. Kalau Tuan Guru roket masuk ke dalam, alamat habislah bekalan dedak mahu menangis pemakan-pemakan dedak! Huwaaaaa !

Hello bhai...lu cakap depan cermin saja lah sambil makan dedak ultra kiasu ! Tengok dalam cermin tu nanti lu nampak setan makan dedak ! Kah...kah...kah..kah...

Anonymous said...

Balaci ternakan P.A.S Parti Ajaran Syaitan semakin meroyan kepanasan.kahkahkah

Takfir!

Anonymous said...

Lepas dengar ceramah ..gi sangat sotong.....

Hiekk ....Malam jumaat ni .....

Balik rumah lah....main dgn bini....

BUAT ANAK....!!!!

Anonymous said...

NAH AMBIL TIN BISKUT INI

PERGI PASAR MALAM

KUTIP BANYAK WANG

SEBAB TUAN GURU ROKET

MAHU BERI DEDAK

KEPADA PARTI KUALI

SUPAYA TIDAK LAPAR

SELEPAS KALAH PRU 14

Anonymous said...

Pas dah jd parti alas kaki sejak derma tin milo dan tin biskut tak laku..kahkahkah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails