Tuesday, November 01, 2016

E-Buku IH-112: Kuliah Jumaat Abd Hadi Presiden PAS.

Hasil carian imej untuk abdul hadi awang
E-Buku IH-112: Kuliah Jumaat Abd Hadi Presiden PAS.


Video:
1438H +

01.Tidak Menghayati Hukum Allah, Tak Berkat.. -Kuliah  (6 Muharram)
02. Bebas, Perempuan Berpakaian Telanjang. Kuliah Juma... (13 Muharram)
03. Pembohong, Cerdik, Bijak, Bergabung Dengan Musyrik... (20 Muharram)
04. Tahun Penipuan: Bertukar Nilai 'Makruf', Berkhiana... (27 Muharram)

05. Aku Hendak Jadikan Khalifah Di Bumi. Kuliah Jumaat... (4 Safar)
     Ulama Yang Membawa Ideologi Penjajah
06. Lantik Pemimpin Orang Yang Tidak Layak. Kuliah Jum...(11 Safar)
07. Perang Penentu Antara Islam -Yahudi.. Kuliah Jumaa... (18 Safar)
08. Zahir Mahdi (Pemimpin Dapat Petunjuk). Kuliah Juma... (25 Safar)


Video:
1437H -

-01. Memilih Pemimpin & Amanah -Kuliah Jumaat  (29 8) Zulhijjah)
-02. Siapa Kumpulan Islam? -Kuliah Jumaat Abd Hadi 23 ... (21 Zulhijjah)
-03. Sejarah Fitnah Dalam Politik Islam. -Kuliah Jumaat... (14 Zulhijjah)
-04. Tanda-tanda Kiamat -Kuliah Jumaat Abd Hadi 9 Sept... (07 Zulhijjah)

-05. Kasih Bertemu Allah.. Kuliah Jumaat Abd Hadi 02 Se... (30 Zulkzedah)
-06. Pembinasa Kelazatan Mati... Kuliah Jumaat Abd Hadi... (23 Zulkzedah)
-07. Ingatkan Mati.. Kuliah Jumaat Abd Hadi 19 Ogos 201... (16 Zulkaedah)
-08. Kedudukan Ruh & Hutang.. Kuliah Jumaat Abd Hadi 12.(9 Zulkaedah)

-09. Ruh, Ziarah  Saling Bertemu. Kuliah Jumaat Abd Hadi 29 Jul (24 Syawal)
-10. Roh Kembali Kepada Jasad? Kuliah Jumaat Abd Hadi 22 Jula.(17 Syawal)
-11. Ruh, Urusan Tuhanku.. Kuliah Jumaat Abd Hadi 15 Ju... (10 Syawal)
-12. Syuhadak Di Alam Barzah. Kuliah Jumaat Abd Hadi 08... (03 Syawal)

Lihat seterusnya..

20 comments:

Anonymous said...

Bukankah lebih mulia begini? Berdakwah kepada masyarakat. Inilah tugas seorang tok Guru yang mengaku ulamak. Nasihat yang baik-baik.

Bila berdoa, doakan agar semua boleh mendapat rahmat kurniaan Allah dan sama-sama kita diterima masuk Syurga. Jangan sekali-kali menganggap hanya dia sahaja yang layak masuk Syurga tapi yang lain KIV dulu.

Berhentilah memberi gelaran dan label seperti jebon, barua, dsb kepada saudara seagama Islam. Tugas ulamak menambah kekuatan Islam dengan bersatu. Tugas ulamak bukan untuk melemahkan agama dengan bersifat assabiyah atau perkauman.

Tunjuk teladan yang baik seiring dengan gelaran ulamak itu. Jagalah institusi agama agar ianya menjadi lebih inklusif dan bukannya ekslusif. Islam itu untuk semua, bukan hanya untuk golongan tertentu sahaja.

Akhir sekali, seorang ulamak mesti CAKAP SERUPA BIKIN supaya jangan sebab seorang dua yang mementingkan kesenangan dunia, gelaran ulamak hanya akan mengundang cemuhan dan gurauan.

Anonymous said...

Kita doakan Pas kembali ke pangkal jalan atau terus dipetisejukkan saja. mereka kini hanyut dlm arus ciptaan puak2 baharu yg gilakan kuasa dan kemewahan dunia. Jelas boleh lihat, ahli2 senior dan veteran mereka sama ada sudah masuk amanah atau terus berdiam diri dari melibatkan diri secara aktif dlm parti. ramai juga yg keliru dan celaru dgn cara pimpinan baru menerajui parti. puak2 baharu yg umumnya golongan muda belia semuanya sudah umpama zombie yg sudah dikawal minda mereka. apa saja kata2 pemimpin mereka akan mereka percaya bulat2. sebab itulah segala gelaran hodoh kepada amanah dan musuh2 mereka banyaknya terbit dari puak2 baharu ni.

Anonymous said...

Sejak kematian TGNA, PAS spt hilang arah, spt ada sst yg tidak kena, habis ditebas buang golongan pro, sdgkan ada diantara mereka keluar masuk penjara mempertahankan PAS pd zaman awal 90an dahulu bahkansejak 80an lg.

TGNA dan TGHH sgt berbeza pendekatannya, ibarat bumi dan langit, bila keluar isu pil kuda, ponteng, salak babi balik bukit, umur amanah 2 tahun, husam seorang jer keluar , tak ada ahli pas yg ikuts dan bla bla bla, dan terkini melutut.... alangkah angkuh dan sombongnya TGHH . Apa yang PAS laungkan adalah politik matang, nampaknya cakap tak serupa bikin.

Apa salahnya kita sesama islam mendoakan kebaikan dan kejayaan utk islam,Amanah dengan caranya Pas dengan kaedahnya, bukan mengherdik sesama bekas rakan perjuangan kita. Jadikan islam sebagai contoh dan tauladan kepada islam dan bukan islam. Ini tidak, keluar PAS, munafik, kafir sokong kafir harbi, dapig dan sebagainya, hingga terlupa musuh sebenar adalah BN.

Yg pasti, PAS sudah diresapi agen musuh, kini terperangkap dgn wang 90j. Namun jika benar, samanlah... dan masa sudahpun melebihi 30 hari... janji yg bohong.

Pas tidaklah rosak... tetapi yg merosakkan adalah pemimpinnya, keangkuhan, sombong dan bongkak, bukanlah akhlak islam.. dan jika ia diamalkan oleh ulamak bertaraf dunia... amatlah malang sekali.

Anonymous said...

Kalau pas saman SR terbarai la kemaluan dia orang. Bukan setakat terima dedak 90 juta tu betul, SR siap boleh senaraikan sorang2 tu dapat berapa. SUA pas ada berani? Presideng dah warning, TITM dah membisu seribu bahasa bab nak saman SR.

Ir Anonymous said...

Kalau seorang kuasa 10 tarik balik saman 1mdb pandai plk PAN terdiam seribu bahasa..

Ir Anonymous said...

Mana boleh berbaik dgn pengkhianat!!

Ir Anonymous said...

Kalau dah pengkhianat buat apa pun tetap pengkhianat!!

Ir Anonymous said...

Berul kena cakap serupa bikin.. Kalau nak mengaku parti islam janganlah langgar sumpah bai'ah hanya semata2 ingin akur kpd harbi.. Tu yg layak jd pengkhianat..

Anonymous said...

Pas Parti Gadai Bini yg dilaknati Allah.

Anonymous said...

Pas pengkhianat undi rakyat menyokong Najib ketua perompak duit rakyat.

Anonymous said...

Pengkhianat itu Hadi and the geng lebai pemakan dedak 90juta.

Anonymous said...

Lebai2 dan walaun2 tolol Pas @ Pigs mana berani nk saman SR sebab ada yg dah termakan dedak haram 90juta.

Anonymous said...

Tuan Ibrahim kena berani mencabar Tuan Guru Haji Hadi dalam muktamar nanti itupun jika mahu PAS kembali pulih..jika dilihat pada saf kepimpinan PAS pada masa kini hanya Tuan Ibrahim seorang yang konsisten dalam mood pembangkang dan memusuhi UMNO.

Anonymous said...

Dedak Dap lagi sedap...-:)

Anonymous said...

Burrrrpp..dedak Dap...:-)
Tapi bila dah bagi2 sikit dgn husam baru masuk jadi pendek sikitlah sendawa burrp:-)

Anonymous said...

Bila org yg ada ilmu tapi tak mengamalkannya jadilah spt Hadi Awang. Cakap tak serupa bikin @ munafik.

Anonymous said...

Mari merompak balak kelantan secara haram bersama parti ulamak su'..

Takbirr

Anonymous said...

Lebai2 parti penunggang agama Pas dah kantoi berkongsi 90juta hasil duit curi rakyat terbesar di dunia.kahkahkah

Pas memalukan Islam.

Takbirr

Anonymous said...

t. kasih Ibnu Hasyim.. you kreatif.
kemaskinikan kuliah bekas MB T'ganu.
mudah nak tengok & hayati
akan jadi bahan sejarah..

Anonymous said...

October 16, 2016 at 8:56 AM
Wiridlah kamu dengan tuduhan tak pasti itu.
buat dosa kering yang merbahaya amalan kamu di akhirat.

Astagfirullah! bertaubat lah!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails