Friday, November 11, 2016

Ini, Heboh Donald Trump Bogel.. AS Menuju Tiada Peradaban?


Warga AS foto bersama dengan patung Donald Trump bogel di Union Square Park, New York, AS, Khamis (18/8). Patung Calon Presiden AS dari Parti Republik ini juga telah dipamerkan di San Francisco, Los Angeles, Cleveland, dan Seattle. (REUTERS / Brendan McDermid)


Seorang nenek memegang kepala patung Donald Trump berbogel yang dipamerkan di Union Square Park, AS, Khamis (18/8). Warga di sekitar Union Square Park, New York, rela beratur untuk bergambar dengan patung tersebut. (REUTERS / Brendan McDermid)



Sejumlah warga memfoto patung Donald Trump bogel yang dipamerkan di Union Square Park, AS, Khamis (18/8). Warga di sekitar Union Square Park, New York, rela beratur untuk bergambar dengan patung tersebut. (REUTERS / Brendan McDermid)


Sejumlah warga memfoto patung Donald Trump bogel tanpa baju dan seluar yang dipamerkan di Union Square Park, AS, Khamis (18/8). Warga di sekitar Union Square Park, New York, rela beratur untuk bergambar dengan patung tersebut. (REUTERS / Brendan McDermid)

Mengpa patung Donald Trump, sekarang Presiden AS, dibiarkan bogel, tidak berbaju dan berseluar? Apa simboliknya? Apakah AS mahu dibawa ke arah negara tiada peradaban? Gilakah mereka? 

Mengapa lawan Donald Trump, Hillary Clinton tidak dibogelkan patungnya atau  dipatung bogelkan?


(IH)

3 comments:

Anonymous said...

Najib itu adalah seorang ulamak yg pemurah dan kita wajib mencontohinya .....


Mengerti kamu anak2 sekalian ...
FAHAM....?????

Anonymous said...

Nah ambil tin biskut

pergi pasar malam

sebab sifu roket

nak beli dedak babi

kasi makan macai-macai.

Mengerti kamu anak2 sekalian ...
FAHAM....?????

Anonymous said...

Derma tin biskut dan tin milo kepunyaan parti PAS @ PIGS.

Jualan alas kaki juga..

Buat beli dedak lebai2 jual agama..

Mengerti kamu anak2 sekalian..

FAHAM..!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails