Wednesday, November 09, 2016

Ini Pelacur Kelas Rendah (RM5 Pun Ada) Di P.Pinang..

 Sebahagian wanita yang dipercayai penagih dadah dan pelacur ditahan polis di Jalan Perlis, George Town malam kelmarin.

GEORGE TOWN – Taktik licik seorang wanita dipercayai penagih dadah dan pelacur yang cuba meraih simpati anggota polis dengan memberikan alasan baru keluar hospital dan mahu berjumpa rakan di Jalan Perlis di sini gagal apabila dia diberkas malam kelmarin.


Suspek antara 13 wanita berusia 20 hingga 50 tahun yang ditahan sepasukan anggota dari Ibu Pejabat Polis Daerah Timur Laut dalam serbuan Op Narkotik pada pukul 9 malam kerana disyaki be­kerja sebagai pelacur.
Lokasi serbuan yang terletak di belakang deretan kedai dipercayai menjadi tempat pelacur berkumpul untuk memikat pelanggan.
Rata-rata pelacur di situ hanya menawarkan khidmat seks pada harga serendah RM5. Pelanggannya pula terdiri daripada buruh asing dan tempatan. 
Oh, Malaysia negara umat Islam..

30 comments:

Anonymous said...

IBN HASYIM akan dibenci oleh PAN kerana pendedahan ini.

Kerana PAN belajar ugama dan hukum dekat DAP, walaupun DAP anti Islam

Wan Ya Wan Hussin said...

Mcm mana dgn Jln Hamzah, KB?

Anonymous said...

Salah tu anon 11.23.
Pan takkan marah...dia kena tengok Dap kisah atau tak kisah dulu...klu nak ikut hak asasi manusia Dap tak marah kot... sebab terpulanglah pada pelacur2 tu sebab badan yang dijual tu hak depa apa? Kesimpulannya kalau Dap tak kisah Pan ok ikut jer...klu main marah2 je nanti dedak sapa mau bagi maa...

Anonymous said...

Itu kao kena tanya Husam. Dia Exco waktu benda tu jadi

Anonymous said...

Bagi PAN, hukum syariah adalah jahat. Liberal sekular Pro DAP menjadi ikutan.

Pelikla PAN ni punya Taksub dgn DAP. Terbuktilah yg mereka sayang Ahok Penang lebih dari mereka sayang Imam Nawawi

Anonymous said...

Sembang, aku dok tunggu pelacur politik RM90 juta saman SR di London.

Anonymous said...

Heheheheh

Anonymous said...

Kah kah kah...kena sebijik..pelacur politik 90juta tgh test market..nk join ph pulak..tp ada ingin nk jadi ketua..

Anonymous said...

Sendiri komen sendiri ulas. Haaaaa kawan dgn bluetooth shah alam d raja troll. Bodoh punya PAN

Anonymous said...

Apa fungsi mat yaakob dan nik amar skrg. Tak guna punya lebai2 jual agama. Patut pun jd parti alas kaki.

Anonymous said...

Pas pelacur agama.

Anonymous said...

Masa Husam jd exco siapa mb dan timb. mb ye?

Anonymous said...

Jika exco kroni roket buat salah , mengapa pula manusia pekak, buta dan tolol menyalahkan MB dan timbalan MB? Salahkan sifu roket sebab mengajar exco bonekanya buat salah ! Kalau sifu roket cirit birit pun, balaci dedak tetapkan salahkan MB dan timbalan MB! Itulah sifat balaci ternakan kafir harbi ! Bodo punya olang!

Manusia pekak, buta dan tolol selalu menyembah sifu kafir harbi sebagai 'dewa dedak' walaupun 'dewa' mereka keluar masuk mahkamah kerana dakwaan rasuah dll ! Wah 'dewa' kafir harbi pun kena dakwa dan sekarang mengalami penyakit lutut terketar-ketar sejak didakwa!

Jika SPRM siasat kes kertas kerja RM300 juta, 'dewa' kafir harbi boleh terkena sakit jantung ! Itu pun belum diambil kira kes 'dewa' dedak beri kontrek gomen kepada bini dan kroni sendiri! Hahahahahahaha

Setiap kali dewa dedak buat projek, rakyat yang akan menanggung kerugian !
Cakap depan cermin saja lah bhai ! Kah...kah...kah...kah....

Anonymous said...

Balaci -balaci ternakan kafir harbi dan liberal telah membuat pelbagai tuduhan dan dakwaan dan khabar angin yang tidak berasas seperti kerajaan perpaduan UG, kerjasama PAS-UMNO, rasuah RM90 juta dll untuk memfitnah parti Islam PAS.

Malangnya balaci-balaci pekak, buta dan tolol ini tidak pernah menunjukkan sebarang bukti untuk menyokong dakwaan mereka yang tidak berasas! Ini bererti balaci-balaci ternakan harbi adalah pendusta yang amat hina dan terkutuk !

Anonymous said...

Anon 1:52 mangkok PAN yg dah start maki ATGNA. Sat aku print screen n share. Biar Husam akan lebih dibenci.

Check Mate

Anonymous said...

Macai-macai roket dan kuali menulis komen yang paling bangang dalam dunia sebab macai-macai pemakan dedak ultra kiasu dan kuali ini adalah sebenarnya 'mangkuk hayun' !

Anonymous said...

Anon 2:41 walaun tolol mangkok ayun sape mb dan tmb masa Husam jd exco? Skrg sape mb dan tmb tanpa Husam jd exco? Biar Pas Kelantan akan lebih dibenci oleh org melayu. Parti politik peralatkan Islam.

Checkmate.

Anonymous said...

Anon 2:34 walaun tolol jual agama peralatkan Islam bercakap sorang2 depan cermin.kahkahkah

Anonymous said...

Macai2 lebai Pas @ Pigs jual agama peralatkan Islam semakin meroyan. Mangkuk ayun bertingkek2. kahkahkah

Anonymous said...

Pas pelacur agama.

Anonymous said...

Berdasarkan komen2 walaun tolol PAS @ PIGS terbukti selari dgn kata2 tok ketua lebai pembohong bersiri. PAS parti jual agama mengamalkan politik NATANG.kahkahkah

Takfir!

Anonymous said...

Ahli Pan ngata Pas jual Islam. Parti dia pulak list ulama pun takde tapi ngaku parti yang pejuang Islam... Kalau nak membicarakan persoalan berkaitan perkara-perkara furuiyah ada tak kumpulan yang ahli dan layak?? ZERO!! Belum lagi persoalan2 logik daripada orientalis, lagilah terkebil-kebil bijik mata, mulut ternganga sorang2. Silap2 orientalis tu punya logic yang dia jadikan sandaran. Jadi panggillah Mat Sabun, Husam, Salahudin dll untuk memandai-mandai cakap bab agama. Dia ingat ilmu agama yang dituntut Ulamak ni cuma boleh selak2 buku/kitab daripada kedai buku je ke?? bab2 sanad semua buang. Abih tu yang paling menghairankan sekali tiba2 nak buat RUU alternatif sbb nak challenge Pas. Sebab nak challenge Pas!!!??? Apa dia ingat Islam ni sama dengan belanjawan ke??? selepas sesuka hati membiarkan harbi-Dap melekehkan Hudud yang juga salah satu isi kandungan al Quran, sekarang tiba2 nak buat hukum Islam pulak??? apa jenis merapu ni???
In-fact klu nak diikutkan definisi JUAL AGAMA tu sesungguhnya paling tepat memang kena kat batang hidung Pan sendiri. Tapi mereka dok nuding jari sana sini dengan harapan public tidak akan nampak loophole ini. Namun wahai penyokong2 Pan... takkanlah umat Islam begitu buta dan sebodoh itu untuk ditipu...sungguh luar biasa cara Pan memandang rendah IMAN umat Islam di Malaysia ni. Islam itu dijadikan sandaran politik mereka, manakala pengisiannya pula mengikut keputusan harbi-Dap.

Anonymous said...

ULAMA TIADA NILAINYA JIKA MENYEMBUNYIKAN KEBENARAN, BAHKAN ALLAH SAMAKAN MEREKA DENGAN ANJING

Firman Allah SWT dalam Surah Al A'raf ayat 175-176 (yang bermaksud);

"Dan bacakanlah kepada mereka (wahai Muhammad) khabar berita seorang yang Kami beri kepadanya (pengetahuan mengenai) ayat2 Kami. Kemudian dia menjadikan dirinya keluar dari mematuhinya, lalu dia diikuti oleh syaitan, maka dia dari kalangan yang sesat.

Dan kalau Kami kehendaki nescaya Kami angkat kedudukannya dengan (berpegang kepada) ayat2 itu, tetapi dia bermati2 cenderung kepada dunia dan menurut hawa nafsunya, maka bandingannya adalah seperti anjing, jika engkau menghalaunya, ia mengeluarkan lidahnya, dan jika engkau membiarkannya, ia juga menghulurkan lidahnya. Demikianlah bandingan orang2 yg mendustakan ayat2 Kami. Maka ceritakanlah kisah2 itu supaya mereka berfikir."

Anonymous said...

Islam Pas ni Islam yg bagaimana ye?

Anonymous said...

Siapakah yang menjadi anjing yang suka menghulurkan lidahnya termengah-mengah? Orang-orang yang telah ditipu dan diperdayakan oleh syaitan menjadi orang-orang yang sesat kerana mengingkari perintah Allah dan RasulNya dan bermati-matian cenderung kepada dunia dan menurut hawa nafsunya.

Di antara orang-orang yang termasuk dalam golongan anjing yang suka menghulurkan lidahnya termengah-mengah ialah orang-orang yang mendakwa dirinya beragama Islam tetapi pada masa yang sama mereka amat mengutamakan dan amat mencintai dunia dan hawa nafsu mereka sendiri dan bersekutu, bekerjasama dan menyokong kafir dan para munafik sekular dan liberal menghina, mempertikai,memfitnah, memburuk-burukkan, menolak atau menentang ajaran Islam dan hukum Allah dan menafikan hak umat Islam mengamalkan ajaran islam dan hukum Allah.

Inilah orang-orang yang disamakan dengan anjing yang keinginannya hanya mencari makan dan memenuhi hawa nafsunya. Dengan demikian, orang yang keluar dari lingkup agama Islam dan petunjuk Allah, serta cenderung mengikuti nafsu syahwatnya, maka ia menjadi seperti anjing.

Hari ini kita melihat pemimpin-pemimpin kafir harbi dan para munafik sekular liberal amat suka menternak anjing-anjing yang suka menghulurkan lidahnya termengah-mengah untuk menentang ajaran Islam dan hukum Allah, menipu dan menyesatkan umat Islam dan melemahkan atau menghapuskan parti Islam PAS dan ulama Islam kerana parti Islam PAS dan ulama Islam sentiasa berusaha melaksanakan ajaran Islam dan hukum Allah dan membela hak umat Islam.

Anonymous said...

Islam Pas ni Islam yg bagaimana ye wahai khadam lebai penjual agama?

Anonymous said...

Anon 10:22 selalu membebel pjg lebar sorang2 depan cermin mcm org mereng. P.A.S Parti Ajaran Syaitan.kahkahkah

Takfir!

Anonymous said...

Nampaknya balaci-balaci kafir harbi dan sekular liberal mengidap penyakit mental kerana mereka telah menulis komen untuk memfitnah PAS tanpa berlandaskan alasan yg kukuh. Oleh sebab emosi mereka sudah terganggu, maka mereka akan bercakap apa saja dan membodohkan semua orang asalkan mereka mendapat kepuasan hati!

Mereka ini sepatutnya dirawat segera oleh pakar psikiatri sebelum mereka mencederakan diri mereka dan orang ramai ! Jiran-jiran mereka perlu mengambil langkah keselamatan untuk keselamatan diri mereka sendiri.

Anonymous said...

Hanya orang gila yang akan mengata orang lain gila.

Anonymous said...

Ekekeke... "HANYA orang gila yang akan mengata orang lain gila"
Mcm ni punya hujah pun ada ka..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails