Sunday, May 29, 2016

Gunakan Seks Untuk Perniagaan. Ini Di Malaysia..

3


DI CHINA: Mengambil inisiatif untuk menolong pelanggan mereka, sebuah restoran di Shenyang, telah mengupah beberapa pelanggan hot berbikini yang boleh mengopek sajian udang yang dipesan pelanggan. 
4
Tampil menggiurkan dengan menggenakan two piece outfit, pergerakan lincah pelayan mengopek udang berjaya menarik perhatian pelanggan lebih-lebih lagi di kalangan pelanggan lelaki yang di dalam 'hatinya ada penyakit'. 
1
DI MALAYSIAGincu penis semakin jadi kegilaan. Muncul alat kecantikan wanita yang direka menyerupai bentuk sensitif itu bagi menarik perhatian pengguna. 
Sebenarnya gincu yang bentuknya menyerupai alat sulit lelaki ini, sudah pun berada di pasaran sejak beberapa tahun lalu namun baharu kini mendapat sambutan daripada wanita seluruh dunia.
Gincu kontroversi yang didatangkan dalam pelbagai rona menarik itu diberi nama Mushroom Lipstick. Lipstik ‘cendawan’ itu bagaimana pun, hanya dijual secara dalam talian menerusi laman sesawang etsy.com.
2
Sebelum itu roti dan kek berbentuk penis dijual. Kuih ‘batang hulu’ bentuk zakar juga dikatakan dijual Di Langkawi. Hal ini juga berjaya menarik perhatian pelanggan, lebih-lebih lagi di kalangan pelanggan wanita yang di dalam 'hatinya ada penyakit'. 
Sama saja gunakan seks untuk perniagaan. Apakata ulama-ulama di Malaysia, terutama yang di dalam kerajaan! (IH)

3 comments:

Anonymous said...

Gincu PANis kott. Mikrofon besau ari tu mike selfie dah baling atas pentas

Lan Jeniang said...

Bagaimana nak jawab depan Allah di mahsyar nanti.. sebar gambar lucah macam ni

Anonymous said...

Waduh2 Pak Ibnu ceweknya seksi banget,enak kalau di entot.Kalau terusan begini kontol ku bisa terus mengeras dong.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails