Tuesday, September 23, 2014

Ini, Lady Gaga Pakai Tudung, Pelajari Islam?

Lady Gaga pelajari Islam?
Lady Gaga, kanan pakai tudung..

HALAMAN HIBURAN
PENYANYI pop Lady Gaga tertangkap kamera semasa berjalan-jalan di Bandar Istanbul, Turki. Namun sedikit mengejutkan, apabila dia memakai tudung. Banyak orang mengira dia kini mempelajari Islam. 

Stesen televisyen Al Arabiya melaporkan, Jumaat (19/9), penyanyi yang lekat dengan gaya pakaian  tak senonoh kerap memperlihatkan aurat ini justru tiba-tiba tampil sopan. Dia memakai baju panjang hitam (abaya) serta selendang warna-warni yang dipakainya menutupi kepala, seperti tudung. Lady Gaga berjalan-jalan ke pelbagai pusat beli-belah. 


Berpakaian konservatif juga dilakukan Gaga di Bandar Dubai, Emiriah Arab awal bulan ini ketika mengadakan konsert di sana. Namun Gaga tampil tanpa tudung. 


"Saya rasa sangat penting menghormati budaya lain dan tak perlu memaksa mereka menerima apa kita yakini di negara kita sendiri," ujar Gaga. 


Ramai orang mengira Gaga telah mempelajari Islam namun faktanya dia hanya cuba menghormati alam sekitar dengan berpakaian baik. Di luar Emiriah dan Turki Gaga menghadiri acara di Ibu Kota Athens, Greece dengan mengenakan kutang reka kerang berwarna metalik serta seluar dalam G-String warna merah muda. 


Lady Gaga satu di antara penyanyi ditolak masuk ke banyak negara termasuk Indonesia sebab gaya fesyen dan lagu-lagunya dipercayai pemujaan terhadap syaitan.
Masuk ke Malaysysia bagaimana. boleh ke?  (IH)

1 comment:

Mualaf said...

biasanya artis idola yg dinaikkan illuminati, jika mula nk jadi baik, mereka akan dibunuh.

micheal jackson satu antaranya.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails