Friday, July 09, 2021

Balaci DAP Jawap? Ini kita siarkan.."Kes LGE dituduh, sampai skrg x da bukti kukuh."

 

9 Komen di atas tajuk 


9 comments:

Anonymous said...

DAP Hina Islam, Kenapa Pakatan Diam? – Ridhuan Tee

https://www.mynewshub.tv/utama-sensasi/dap-hina-islam-kenapa-pakatan-diam-ridhuan-tee/

Anonymous said...

KUALA LUMPUR 23 Jun – DAP yang jelas menentang pelaksanaan hukum Islam dan berhasrat untuk me­nubuhkan sebuah negara sekular tergolong dalam kalangan kafir harbi yang wajib ditentang oleh umat Islam.

Mufti Pahang, Datuk Seri Dr. Abdul Rahman Osman berkata, hukum bagi mana-mana umat Islam yang bekerjasama atau bersekongkol dengan DAP adalah haram serta berdosa besar.

Sumber:

https://www.yadim.com.my/v2/dap-tergolong-kafir-harbi-wajar-ditentang-umat-islam-bersekongkol-dengan-dap-haram-mufti-pahang/

"Kes LGE dituduh, sampai skrg x da bukti kukuh."?

Anonymous said...

Dapp, mcaa, micc, gerakann dll semua hampir sama sj tujuan nak protect bangsa selain Melayu.

Tapi Dapp multi racial party dimana bangsa Melayu pun ada join. Sejak penubuhannya lagi.

1.Ekonomi:
Dapp bersama PH, perintah Penang dan Selangor. Negeri jadi bersih dan maju. X ada hilang duit atau rugi juta2. Kes LGE dituduh, sampai skrg x da bukti kukuh.

Mcaa micc perintah bersama B eNd. Hilang duit sana sini. Kes Perwaja, Port Klang dll berlaku, tapi x ada siapa yg salah? Tergantung

2. Melayu dibawah pemerintahan:
Melayu di Penang dan Selangor sama sj. Melayu rajin akan diangkat, Melayu malas akan ketinggalan, tapi dibantu juga.

Dibawah Mcaa dll bEnd. Melayu malas dilayan bagai raja. Melayu pandai, kena duduk diam.

3. Agama/Pendidkan:
Dibawah Dapp/PH peruntukan utk agama Islam berkali ganda. Islam x diganggu walau difitnah x bleh azan, pengaruh kristian dll. Dapp tolak negara Islam.

Dibawah mca dll pun tolak negara Islam. Agama/pendidikan Islam nampak mcm x diganggu. Tapi mereka sempat buat tokong/kuil besar dan buat UNIVERSITI utk majoriti Cina dan India.

Banyak lagi beza tunjukkan Dapp bukan anti Melayu/islam dan lebih baik dr mcaa micc dll.

Cuma dlm dapp tentu ada bangsa bukan Melayu berjuang utk bangsa mereka. Meraka nak berjuang di platform mana lagi yg tak banyak rasuah dan kroni. Bangsa bukan Melayu bukan semua kaya, banyak juga miskin. Sama mcm Melayu, cina kaya(banyak geng mcaa dll yg kroni) tekan cina miskin.

Kes Melayu di Penang, KL sama sj dimana2 bandar negara ni. Ramai susah kena tinggal di flat atau kena keluar dr bandar.

Dulu Pendidikan kebanyakan Melayu sangat rendah. Mana nak dapat kerja gaji tinggi. Bila susah, tanah ada sekangkang kera boleh jual berjuta. Bukan Melayu ambil peluang.

Ada kes tanah pusaka x luas, nak elak bergaduh dijual kpd bangsa lain utk dapat duit banyak.

Kenyataan rumah dijual mahal utk elak Melayu beli, x betul.

Harga rumah ditentu pasaran. Rumah semua mahal dibandar2 besar. Tambah lagi rumah di Penang pulau peranginan. Banyak rumah foreigners beli walau harga berjuta. Mereka buat rumah percutian. Dan ni berlaku sejak zaman be end dlu.

Kesimpulannya Melayu/Islam x ditekan pun. Banyak komen dapp kerana ketidakfahaman ttng Islam.

Melayu sendiri yang ketinggalan sbb di belai & ditipu Melayu sendiri dr zaman amano mcaa dll supaya malas/ harap bantuan.

Harapan tinggal kpd Melayu yg cerdik/rajin utk bangun hidup bersama2 apa juga bangsa bukan sj di negara tapi di dunia.

Anonymous said...

Hari ini mini zionist dapic menggunakan tag 'kerajaan gagal'. Tag ini juga digunakan oleh zahid dan anwar. Tergamak mereka utk kepentingan peribadi main tikam belakang kpd bangsa melayu. Pada dasarnya dua figure ini punya masalah mahkamah. Pastikan rakyat memilih pemimpin yg bersih.

zack said...

Melayu yg bodoh yg sanggup bertuan dan berpemimpin bangsa asing keturunan pendatang yg datang beribu batu dari tempat asal mereka adalah sebebal keldai..giler nk org asing angkatlah rohingya,bangla,vietnam dan lain2 bangsa jgk..kahkahkah rba ada mai dah..dduk nk cucuk seorang dua pemimpin buat salah takkan nk hukum semua dan terus nk berimamkan kit sial dan guan hen..mati kite tanam sibodoh kat jirat cina kwong fook sungai besi...bebal

Anonymous said...

Sabar..x lama dah nk Pru..

Anonymous said...

Ha ha Melayu bodoh.

Melayu bodoh yg masih bergeng/harap bantuan dgn kepimpinan Melayu(BERGENG PULA DGN PARTI BANGSA LAIN) yg dah perintah Melayu selama lebih 60 tahun. Tapi masa sama, tanah hak milik Melayu semakin HILANG dan Melayu KETINGGALAN dr bangsa lain.

Anonymous said...

Bukankah pada September 2019, kerajaan PH telah berikan geran pendudukan kekal kepada 123 orang penduduk berbangsa Cina yang menduduki Tanah Rizab Melayu di Sekinchan ?

Bukankah kerajaan PH enggan campur tangan dalam penghalauan, perobohan dan pemusnahan di Kampung Melayu Puncak Kundang, Rawang ???

Bukankah kerajaan PH yang telah merobohkan rumah atau kampung Melayu di Paya Jaras dll ?

Mengapa kerajaan PH membiarkan rumah dijual pada harga yang sangat tinggi sehinggakan rakyat terutamanya kaum Melayu tidak mampu membeli rumah tersebut ? Bukankah ini menunjukkan kerajaan PH menjaga kepentingan orang asing sahaja ?

Bukankah majoriti ahli dan pemimpin DAP terdiri dari kaum cina sahaja dan segelintir ahlinya terdiri dari orang Melayu (liberal?) ? Bukankah hampir semua pemimpin Melayu kalah dalam undian pemilihan pucuk pimpinan DAP ? Bukankah ini menunjukkan DAP adalah parti rasis terhadap kaum Melayu ???

Anonymous said...

Pemimpin-pemimpin Melayu yang bodoh sahaja menjaga kepentingan kroni mata sepet dan menindas atau menafikan hak kaum Melayu sendiri.

Bahkan mereka menjadi boneka @ lembu dicucuk hidung yang diternak oleh kapitalis mata sepet atau puak kafir harbi roket untuk menjaga kepentingan puak kafir.

Maka kita tahulah bahawa pengkhianat Melayu tersebut berada dalam puak roket sendiri, puak keris telanjang, puak kuali dan puak liberal mata satu.

3 comments:

Anonymous said...

Kita merasa kasihan melihat puak RBA ternakan puak kafir harbi roket cuba berlagak pandai untuk menegakkan benang basah untuk membela tuan kafir harbi mereka tetapi malangnya mereka kelihatan semakin bodoh.

Kes abang besar roket sedang dibicarakan di mahkamah yang bererti pendakwa raya mempunyai bukti-bukti kukuh dan sebilangan saksi @ prima facie yang cikup untuk mendakwa abang besar roket di mahkamah.

Jika kes abang besar roket tidak mempunyai prima facie, sudah lama kes ini digugurkan oleh mahkamah. Faktanya kes ini masih dibicarakan di mahkamah. Mungkin perbicaraan terpaksa ditangguhkan ke tarikh lain kerana wabak covid.

Puak RBA mendesak kita menunjukkan bukti. Ini jelas menunjukkan puak RBA buta, pekak dan dungu @ tolol kerana
puak RBA tidak berhak mencelah dalam perbicaraan ini kerana mereka tidak mempunyai sebarang kepentingan dalam kes ini maka mereka tidak berhak mendesak pendakwa raya menyerahkan bukti kepada puak RBA.

Dengan mendesak kita menunjukkan bukti, puak RBA adalah puak otak terencat @ cacat kerana kita bukan pendakwa raya. Bolehlah diibaratkan puak RBA membawa kereta rosak kepada doktor pakar pembedahan untuk dibaiki. Kerja RBA bodoh berlapis-lapis.

Anonymous said...

Melayu dibanding bangsa lain dibawah pemerintahan Melayu 60 tahun.

Ekonomi Melayu ketinggalan

Melayu banyak kena dadah

Rezab tanah Melayu tinggal ciput

Melayu banyak merempit

Melayu banyak belajar tinggi x da kerja atau kerja biasa2 sj.

Banyak lagi.

Semua di atas bru betul bukti KUKUH kegagalan kerajaan pimpinan Melayu 60 tahun. Skrg parti Islam extreme join mereka pula. Dan lihatvapa jadi skrg. Berserabut.

Ha ha...

Anonymous said...

Ingat roket, ingat Malaysian Malaysia yang diperjuangkan oleh puak roket dan barua-barua liberal mereka untuk menghapuskan hak Islam dan haj kaum Melayu Islam.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails