Thursday, April 09, 2020

LKS 'Ada masalah kejiwaan'? Ini, Bukti Ratiban Terbaru..


Book launch of Harold's book entitled ''May 9th 2018: The Day Malaysians Finally Opened Their Eyes And Saved The Nation', launched by Lim Kit Siang.-Art Chen/ The Star. 28 Jan 2019.Rep: ERLE MARTIN
“Sidang Khas Parlimen”, ratiban terbaharu LKS


DALAM tempoh 12 hari, 6 kali Lim Kit Siang meratib “Sidang Khas Parlimen, Sidang Khas Parlimen, Sidang Khas Parlimen…”
Secara puratanya ratiban Lim Kit Siang supaya diadakan Sidang Khas Parlimen ini akan dibunyikan selang sehari sekali.
Bila dihentam banyak pihak kerana Sidang Khas Parlimen tidak patut diadakan disebabkan risiko COVID-19, ratiban ini pun bertukar.
Ratiban terkini Lim Kit Siang adalah “Sidang Khas Parlimen Virtual, Sidang Khas Parlimen Virtual, Sidang Khas Parlimen Virtual…”
Ada masalah kejiwaan atau apa Lim Kit Siang ini ya?
Senarai ratiban Lim Kit Siang:
Sabtu, 28 Mac 2020: “Muhyiddin should convene a two-day emergency meeting of Parliament”.
https://blog.limkitsiang.com/2020/03/28/muhyiddin-should-convene-two-day-emergency-meeting-of-parliament-to-approve-his-economic-stimulus-package-and-debate-the-earliest-possible-re-start-of-the-malaysian-economic-engine/
DR KAMARUL ZAMAN HAJI YUSOFF – HARAKAHDAILY 8/4/2020
Ikuti pendedahan sebelum ini..
E-Buku IH-109: DAP Selepas PM Ke 8

Bab I 
BAB 2
Bab 3
Bab 4
Bersambung...

3 comments:

Anonymous said...

Copy paste

Eng Guan telah menambahkan hutang langsung Malaysia lebih dari RM100 billion hanya dalam masa 22 bulan daripada RM686 billion kepada lebih RM800 billion.
Tidak dapat kita bayangkan pertambahan hutang langsung Malaysia sekiranya Eng Guan masih lagi menjadi Menteri Kewangan sampai akhir penggal yang berbaki lebih dari 3 tahun.
Kemungkinan besar, cita-cita Eng Guan untuk melihat hutang langsung Malaysia mencecah RM1 trilion akan tercapai!!!
GDP merupakan satu penunjuk ekonomi juga mencatatkan kemerosotan di bawah 5.0% berbanding pentadbiran sewaktu zaman DS Najib.

Anonymous said...

Ketika PKP, ketua bahagian Bersatu Pahang dipanggil berkumpul di KDN

Ketika rakyat dilarang dari membuat sebarang perhimpunan, kesemua 12 ketua bahagian Bersatu Pahang dipanggil ke Kementerian Dalam Negeri Isnin, 6 April lepas.

Mereka diberikan pengecualian khas melalui satu surat yang ditandatangani oleh Setiausaha Politik kepada Menteri Dalam Negeri, Seyed Amir Muzakkir bin Sayed Mohammad.

Surat dari pejabat KDN kepada ketua bahagian Bersatu Pahang.

Menurut surat kuning yang menggunakan kepala surat Kementerian Dalam Negeri itu, semua pihak diminta memberikan kerjasama agar memberikan “Pengecualian kawalan pergerakan bagi menghadiri urusan rasmi di Kementerian Dalam Negeri”.

Nota : Sokong saja KDN beri kebenaran pada ketua bahgian Bersatu jika tujuan untuk kalahkan Mukhriz dalam pemilihan presiden. Hapuskan legasi tak guna ini lebih bermakna dari PKP.

Anonymous said...

Dia tu kitsial memang gilababi sejak dulu pun, cuma sekarang nih up sikit kd gilababi meroyanbabi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails