Monday, April 06, 2020

Artis Ini Menjerit-jerit Kerana Ramai Ke Rumahnya Minta Derma..

Lewat Youtube Crazy Nikmir Real pada Sabtu (28/3) lalu, Nikita tunjukkan aktivitas belanjanya. 
Artis Indonesia mlalui Youtube Crazy Nikmir Real pada hari Sabtu (28/3), Nikita menunjukkan aktiviti membeli-belah mewahnya.
HALAMAN HIBURAN

ARTIS Indonesia Nikita Mirzani, mungkin terkenal dengan sensasi dan kontroversinya. Tetapi di sebalik semua itu, dia dikatakan juga tokoh yang sering membantu dan murah hati. Termasuk membantu menangani Covid-19, dia sanggup mencurahkan wang sehingga ratusan juta rupiah.

Tetapi kebaikan Niki nampaknya disalah tafsir oleh kebanyakan orang. Sekarang, ramai yang datang ke rumahnya untuk meminta wang atau derma. Mengetahui itu, Niki marah. Melalui IG Story, ibu kepada 3 kanak-kanak memuatkan beberapa video apabila dia marah.

"Dengarkan semua orang yang tidak mempunyai wang atau kerja. Selepas masa yang lama saya mendapat emosi.. Tidak perlu pergi ke pejabat saya di sini Ini bukan tempat anda untuk meminta wang. kerana saya mahu membantu, tidak semua kamu berbondong-bondong datang ke sini, beratur sehingga 30 orang lagi, Point, "kata Niki sambil menjerit.

Menurutnya..

1. Membantu itu datangnya dari hati bukan kerana  dipaksa. Lebih buruk lagi, bilangan orang yang datang meminta derma cukup banyak. 
"Untuk anda semua, jika anda mahu sebuah kumpulan, anda ingin membawa seorang kanak-kanak, apa sahaja sehingga anda semua datang ke sini meminta derma, meminta wang, atau apa sahaja, ingin menangis, saya tidak peduli. punya wang, jangan tanya saya! " katanya.

2. Akan Lapor Polis. Inilah amaran terakhir dari Niki. Jika selepas itu seseorang masih datang ke rumahnya untuk meminta derma, bintang filem COMIC 8 itu berjanji akan lapor polis.
"Saya akan menghubungi polis kerana anda telah mengganggu keselamatan saya dan keluargaku yang tinggal di sini.."

Begitulah telatah beliau, yang tentunya bukan mewakili keseluruhan sikap artis-artis Indonesia.. (IH)

Lihat sebelum ini..

3 comments:

Anonymous said...

ooo..jadi yang mengeluarkan surat kebenaran operasi terhad kilang arak tu rupa2 ksu kdnhp yan dilantik masa peeHanpigs dulu la yer, dan dia berbuat demikian dengan sedikit pun tidak merujuk kepada kementerian, pegawai2 lain di pejabatnya pun tak tahu dan diberitahu malah dalam keadaan PKP nih tidak ker segala keputusan yg melibatkan perkara yg sensitif dan kritikal semua jabatan malahan menteri2 pusat dan kerajaan negeri mesti merujuk terlebih dahulu kepada pehak MKN?
ooo.. memandai-mandai ya, dan cepat pula salinan surat kebenaran sampai ketangan pakatantiga, hmmm, ada apa2 ke ni?
Geng2 pakatantiga ni suka sangat buat onar, dah kantoi gagal buat rampasan kuasa terhadap perdana menteri pilihan rakyat pada pru14 yang lalu iaitu Yabhgia TunM, sekarang cuba nak buat kacau pada perdana menteri pilihan wakil2 rakyat yg dipilih oleh rakyat pula ya?

Apa punya bejadah punya pakatantiga nih.

Anonymous said...

Teruskan Meroyan.
Ya, kita tahu, masih ada puak anjing kurap jilat juboq gian eng meneruskan hasut ganggu..
Tak usah menyamar le, orang kenal mana penjilat juboq kapiaq gian end.
Kesian, Masih jadi barua DAP lgi.

Kesian. Masih lagi mahu ikut hukum rimba. jadi hantu berpuaka. Masih tak tamadun. Jadi peluloq juboq tak basuh, si kulup gian end. barua pecacai yang patut di hukum sula atau rejam kerana pembelot Islam. Mana lagi geng puaka rimba, tulang besi, dan babi-babi buta tu..

Bertaubatlah.. tak besar mana dedak babi itu. Miskin keparat sangat ke?? kalau mampuih panggil lah gian end solat.. hii jijik dan kesiannya. hi hi hi

Takde idea.. masih ulang bende sama. Miskin segala.. padanlah jadi barua..
Masih tak sedar DAP macam cicak penyet, kering, kepala terapit pintu, terkepit. Ekornya luruh jatuh terkodek-kodek. Terkodek itulah suara bunyi bising penjilat, peluluq juboq tak basuh si kulup gian end. hi hi hi . tak malu muka tembok pungkok babi..
Jilat Juboq gian end.. Jilat Juboq gian end.. Jilat Juboq gian end.. Jadi bahan sejarah si munafik masa ini..

Mereka bangga disebut macam tu. Oh hinanya.. selagi ada matahari dan bulan kalau tak berubah. Hiiiiiiiii

Ya Allah, kembalikanlah mereka ke jalan yang lurus. Ini doa baik untuk mereka!

Anonymous said...

Terkini: Timbalan menteri mengaku tahu kelulusan operasi kilang Carlsberg, Heineken………

Baru-baru ini, dua surat dari Kementerian Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna yang memberikan pengecualian kepada dua kilang arak, iaitu Heineken Malaysia Berhad dan Carlsberg untuk beroperasi ketika Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) tular di Facebook dan WhatsApp. …….

#TTFCovid19: Timbalan Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna (KPDNHEP) Datuk Rosol Wahid, semalam mengaku bahawa beliau dan menteri KPDNHEP, Alexander Nanta Linggi, tahu tentang kebenaran operasi kilang arak Carlsberg dan Heineken dalam tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).
Sekiranya benar dakwaan Rosol bahawa beliau dan Alexander tahu tentang kebenaran operasi kilang arak Carlsberg dan Heineken dalam tempoh PKP, bukankah perkara ini harus disiasat oleh kerajaan dan pihak polis?
Bukankah tindakan KPDNHEP terang-terang melanggar ketetapan kerajaan yang bersandar kepada Akta Pencegahan dan Pengawalan Penyakit Berjangkit 1988 dan Akta Polis 1967, dan bukankah menjadi tangungjawab kerajaan untuk menyiasat sekiranya berlaku salah guna kuasa atau rasuah melibatkan Hasnol, Rosol, Alexander dan (atau) pihak-pihak lain dalam KPDNHEP?

Timbalan Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna (KPDNHEP) Datuk Rosol Wahid, semalam mengaku bahawa beliau dan menteri KPDNHEP, Alexander Nanta Linggi, tahu tentang kebenaran operasi kilang arak Carlsberg dan Heineken dalam tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).

Menurut laporan, berita kononnya Ketua Setiausaha KPDNHEP, Datuk Seri Hasnol Zam Zam Ahmad tidak memaklumkan kepada menteri berhubung perkara tersebut adalah tidak benar.

“Ada laporan mengatakan menteri dan saya tidak dimaklumkan mengenai perkara itu oleh Ketua Setiausaha KPDNHEP Datuk Seri Hasnol Zam Zam Ahmad, itu tidak betul, kami tahu,” beliau dilaporkan sebagai berkata.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails