Wednesday, April 08, 2020

Dr Kamarul Zaman Dedahkan: Ini Dia Musuh Penjawat Awam!


Berlakon perjuang penjawat awam, walhal memusuhi

YANG menuduh penjawat awam sebagai membebankan Kerajaan adalah pemimpin Pakatan Harapan, khususnya Tony Pua, Ahli Parlimen Damansara dari DAP (25 Oktober 2016).

Yang menegaskan mengenai betapa Kerajaan tidak perlu takut untuk memecat penjawat awam adalah pemimpin Pakatan Harapan (PH), khususnya Kerk Chee Yee, EXCO Kerajaan Melaka dari DAP (18 September 2018).

Yang menegaskan mengenai keperluan untuk terus melakukan proses pembersihan kepada penjawat awam di Kementerian-kementerian ialah pemimpin PH, khususnya Dr Ong Kian Ming, Ahli Parlimen Bangi dari DAP (17 April 2019).

Yang mendesak Kerajaan supaya mengurangkan bilangan penjawat awam di dalam negara adalah pemimpin PH, khususnya Wong Ling Biu, Ahli Parlimen Sarikei dari DAP (19 November 2019).

Yang menuduh penjawat awam menjadi ‘deep state’ dan mensabotaj Kerajaan adalah pemimpin PH, khususnya Lim Kit Siang, Dr P Ramasamy, Charles Santiago, Ronnie Liu, Khalid Samad, Aiman Athirah dan Sivarasa Rasiah dari DAP, PAN dan PKR (sepanjang 2019, khususnya November).

Yang memindah dan menyejuk bekukan (‘cold storage’) penjawat-penjawat awam utama Kerajaan, termasuk Ketua-ketua Setiausaha Kementerian, ialah Kerajaan PH (2018 dan 2019). 

Yang mempersoalkan pemberian bantuan tunai RM500 kepada lebih 1.5 juta penjawat awam adalah pemimpin PH, khususnya Datuk Ngeh Koo Ham, Ahli Parlimen Beruas dari DAP (28 Mac 2020).

Alih-alih yang mendesak Kerajaan Perikatan Nasional supaya memperkasakan perkhidmatan awam dengan memberi penghormatan yang sewajarnya kepada penjawat awam ialah Majlis Setiausaha PH (7 April 2020).

Tahniahlah kepada PH atas lakonan yang paling melucukan ini.
DR KAMARUL ZAMAN HAJI YUSOFF 
HARAKAHDAILY 8/4/2020

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Terima kasih dan tahniah kepada Dr Kamarul Zaman yang membongkar demi kesejahteraan kita rakyat Malaysia bersama-sama. Jazakallahu khairan kathira!

Ikuti pendedahan sebelum ini..
E-Buku IH-109: DAP Selepas PM Ke 8.
Bab I 
BAB 2
Bab 3
Bab 4
Bersambung...

18 comments:

Anonymous said...

Jom sama2 teruskan kempen boikot produk2 DAP dipasaran!

Anonymous said...

Kita merasa sangat dukacita melihat segelintir pemimpin Melayu liberal sanggup bersekongkol dengan parti kafir harbi DA-Pigs untuk menindas agama Islam dan hak umat Islam termasuklah hak kaum Melayu Islam.

Mereka ini adalah Musang berbulu ayam yang sedang berusaha memusnah Islam dan umat Islam dari dalam maka mereka adalah lebih berbahaya dari puak kafir harbi sendiri.

Apabila puak munafiqun berada di kalangan umat Islam, mereka mendakwa mereka beriman.

Apabila mereka kembali kepada syaitan mereka, mereka berkata sesungguhnya mereka juga adalah syaitan yang telah menipu umat Islam.

Umat Islam sangat perlu berhati-hati.

Anonymous said...

DR KAMARULZAMAN....ILMU X SEBERAPA LEBUNG JE LEBIH KAMARLZAMAN
NIH.TIADA NUR UTK HUJAH HUJAH YG ILMIAH BKN KAMU.




Anonymous said...

Dr Kamaruzaman adalah pensyarah yang berani berkata benar maka Kita tidak terkejut melihat Pakatan Hancing yang suka kencing rakyat sangat bencikan beliau.

Anonymous said...

Hoi RBA 1:47 mana bukti ? Dakwaan tanpa bukti adalah fitnah dan kamu adalah penyebar fitnah.

Anonymous said...

https://www.google.com/amp/s/harakahdaily.net/index.php/2020/01/30/iktiraf-uec-sama-seperti-iktiraf-komunis/amp/

Prof Moh Ridhuan Tee..Harakahdaily
31/1/2020

UEC sudah di iktiraf secara senyap...maka Pas umno dan Bersatu sudah iktiraf kominis.

Anonymous said...

Teruskan Meroyan.
Ya, kita tahu, masih ada puak anjing kurap jilat juboq gian eng meneruskan hasut ganggu..
Tak usah menyamar le, orang kenal mana penjilat juboq kapiaq gian eng.
Kesian, Masih jadi barua DAP lgi.

Kesian. Masih lagi mahu ikut hukum rimba. jadi hantu berpuaka. Masih tak tamadun. Jadi peluloq juboq tak basuh, si kulup gian eng. barua pecacai yang patut di hukum sula atau rejam kerana pembelot. Mana lagi geng puaka rimba, tulang besi, dan babi-babi buta tu..

Bertaubatlah.. tak besar mana dedak babi itu. Miskin keparat sangat ke?? kalau mampuih panggil lah gian eng solat.. hii jijik dan kesiannya. hi hi hi
Takde idea.. masih ulang bende sama. Miskin segala.. padanlah jadi barua..

DAP macam cicak penyet, kering, kepala terapit pintu, terkepit. Ekornya luruh jatuh terkodek-kodek. Terkodek itulah suara bunyi bising penjilat,peluluq juboq tak basuh si kulup gian eng. hi hi hi . tak malu muka tembok pungkok babi..

Jilat Juboq gian eng.. Jilat Juboq gian eng.. Jilat Juboq gian eng..
Mereka bangga disebut macam tu.
Hiiiiiiiii

Anonymous said...

Masalah covid lebih besar banding masalah meghoyan. Selesaikan covid. Meghoyon berjangkit di kalangan ph jer. Ubat meghoyan peluk cium dap macam pkr dan pan buat.

Anonymous said...

Baru seorang je UEC dah setel ini semua kaki bohong yang penyokong taksub bagai nak gila akhir sekali kena tipu hidup2

Anonymous said...

Dapig terpaksa upah melayu untuk buat fitnah kepada pn terutama ulamak dan pas. Jadi dapat segenggam macai. Ini lah macai2 yg diupah bertungkus lumus cari bahan fitnah dan dusta. Kesian jugak bila tidak bersama melayu dan islam.

Anonymous said...

Ya kesian. Seperti sabu and the gang yg tak terpilih dalam pas, terus baiah dengan dap. Sekarang dapat pangkat kaldai dap. Macam cerdik, tapi jadi bahan ratah dap.

Anonymous said...

Penyokong kominis merapu.

Anonymous said...

Peluk cium kominis lah...dlm diam jadi penyokong kominis.bukan aku kata geng ko rheduan tee yg kata..

Anonymous said...

Puak kominis yg kuat fitnah..terang2 fitnah ksu khepdn..

Anonymous said...

Nasib baik tak dapat pangkat khadam mca penyokong kominis ccp..

Anonymous said...

Pas zaman arwah Tok Guru Nik Aziz aroma mulut bau harum selepas arwah tiada busuk dia sampai ke usus nampak sangat di hasut puak umno yg gila duit tanpa peduli baik buruk

Anonymous said...

Itu sama faham husam. Setelah keluar dari pas, cari simpati dan jual nama tuan guru. Terpaksa bermanja dengan sabu dan dap. Terperangkap dengan kepompong dap. Fitnah dusta dan hina ulamak.

Anonymous said...

Zaman covid ni, tiada kerja oleh macai ph. Jadi kumpul fitnah dan dusta.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails