Wednesday, July 11, 2018

Kempen Kebencian Dari Kaum Cina Masih Belum Berakhir

Kempen Kebencian Dari Kaum Cina Masih Belum Berakhir


95%-98% kaum Cina di Malaysia menyokong Pakatan Harapan yang didominasi oleh kaum Cina adalah kerana bangsa dan agama, bukan kerana mereka inginkan Kerajaan yang bersih. 

Umum maklum bahawa majoriti kakitangan Kerajaan adalah kaum Melayu dan majoriti pengusaha dan peniaga yang memberi rasuah kepada kaum Melayu ini adalah pengusaha dan peniaga Cina. 

Ia membuktikan bahawa kaum Cina menyokong rasuah, sebagaimana pengakuan ramai kaum Cina yang rasuah memudahkan transaksi perniagaan. (Raja Petra Kamarudin)


Kempen anti-Melayu dan anti-Islam oleh kaum Cina berterusan secara besar-besaran

Apa yang berlaku sejak beberapa tahun kebelakangan ini adalah sebahagian daripada kempen kebencian yang dilancarkan oleh Pakatan Harapan yang didominasi oleh kaum Cina, ke atas Najib Tun Razak, UMNO dan Barisan Nasional. Boleh dikatakan bahawa ia juga merupakan kempen anti-Melayu dan anti-Islam meskipun kaum Cina dan India menidakkannya.
Apa yang berlaku mempunyai banyak persamaan dengan apa yang dilakukan oleh pihak Nazi di Jerman pada tahun 1920-an dan 1930-an. Mereka mengisytiharkan apa sahaja yang tidak sama dengan Jerman sebagai musuh. Jadi, mereka bukan sahaja membunuh orang Yahudi, tetapi juga kaum gay, kaum gipsi, serta rakyat Poland, Republik Czech, Slovakia, Hungary, Croatia, Serbia, Bosnia, Ukraine, dan ramai lagi. 
Sesiapa sahaja yang tidak sama dengan orang Jerman, atau tidak mempunyai mata berwarna biru atau rambut perang, akan dibunuh. Rancangan mereka adalah untuk menyingkirkan semua orang yang tidak diiingini dari bumi Eropah dan menempatkan orang Jerman di seluruh Eropah.

Orang kuat Pakatan Harapan juga diserang oleh kaum Cina kerana tidak melaksanakan agenda mereka

Kaum Cina dalam Pakatan Harapan yang dikuasai DAP boleh disamakan dengan pengamal Nazisme. Malangnya, kaum Melayu di PPBM, PAN dan PKR belum lagi sedar tentang fakta ini. 
Lambat laun mereka akan sedar bahawa ini bukanlah tentang menyingkirkan Perdana Menteri yang kleptokrat seperti yang didakwa, atau untuk membersihkan Kerajaan, menghapuskan rasuah serta penyalahgunaan kuasa, melihat Malaysia yang lebih liberal, dan sebagainya. Ini adalah tentang menghapuskan kuasa politik Melayu dan memastikan Islam sentiasa dipantau.
95%-98% kaum Cina di Malaysia menyokong Pakatan Harapan yang didominasi oleh kaum Cina adalah kerana bangsa dan agama, bukan kerana mereka inginkan Kerajaan yang bersih. Umum maklum bahawa majoriti kakitangan Kerajaan adalah kaum Melayu dan majoriti pengusaha dan peniaga yang memberi rasuah kepada kaum Melayu ini adalah pengusaha dan peniaga Cina. Ia membuktikan bahawa kaum Cina menyokong rasuah, sebagaimana pengakuan ramai kaum Cina yang rasuah memudahkan transaksi perniagaan.

Inilah hakikatnya apa yang difikirkan oleh kaum Cina terhadap Melayu

Selama 20 tahun sejak tahun 1998, kaum Cina telah memulakan kempen kebencian. Akhirnya, selepas 20 tahun, kempen ini memberikan hasil apabila mereka berjaya memecah-belahkan orang Melayu kepada lima kumpulan dan menyatukan kaum Cina hampir 100% di belakang DAP. Walaubagaimanapun, kempen kebencian ini tidak berhenti di situ. Sesiapa sahaja yang tidak melaksanakan sesuatu ke arah agenda kaum Cina akan menerima bantahan dan kecaman, meskipun ianya datang dari wakil Pakatan Harapan sendiri.
Kaum Melayu dalam Pakatan Harapan akan menyedari bahawa musuh sebenar mereka adalah kaum Cina yang mereka panggil kawan, dan bukannya orang Melayu dari UMNO. Adakah kenyataan ini menjadikan saya seorang rasis? Jika benar, maka saya seorang rasis dan sangat berbangga dengannya. HIDUP MELAYU! HIDUP ISLAM! – www.malaysia-today.net

13 comments:

Ibnu hasyim said...

Wah,barua2 pas umno nk salahkn cina plk.dulu lebai bersama dap tk pula buka mulut pasal ni.sejak parti lebai gila kalah barua2 terus meroyan.barua2 pas kini bersama umno urk jatuhkan kerajaan islam yg diketuai ph. Pergi mampos sama lobai gila seks.

ted manoff said...

Bini raja petra pun cina juga..hidup ala barat..ank raja petra nii lawa2 juga..tuan ibnu jadikn raja petra sebagai sumber rujukkn tidaklah tepat..hidup dia sendiri tk punya agama..🍺🍻🍻

Ibnu Hasyim said...

Awas Ibnu Hasyim tiruan..
Lihat ini..

[Ibnu hasyim said...
Wah,barua2 pas umno nk salahkn cina plk.dulu lebai bersama dap tk pula buka mulut pasal ni.sejak parti lebai gila kalah barua2 terus meroyan.barua2 pas kini bersama umno urk jatuhkan kerajaan islam yg diketuai ph. Pergi mampos sama lobai gila seks.
July 11, 2018 at 5:11 PM ]

Kalau begini adakah perlu saya tutup bahagian komen terus. Atau ditapis dulu. Atau ditutup untuk orang-orang tertentu. Saya dah beri peluang lama terus siar tanpa tapis, tapi puak-puak spesis jahat salah guna kebaikan yang diberi, Mereka menikam Islam melalui blog ini.

Apa pandangan anda?

ted manoff said...

Tuan ibnu..benda nii biasa jerr..tuan ibnu sendiri tanpa disedari atau tk tlh fitna ph..meraikan berbezaan pendapat takkn merugikan tuan ibnu semdiri..kalau nk tutup komen baik tuan tutup saja blog nii..hidup nii ada pro dan kontranya tuan ibnu..

Anonymous said...

ramai jugak gila seks dari golanagn rakyat biasa bukan lobai saja

apa yang diperkatakan itu ada kebenarannya
hanya yang buta hati saja tak nampak
ada rasa n nampak puak tu lani gelojoh ndak tu ni
awas jangan cepat lekaaa

impian malaysia malaysia maseh membara......
dulu kl maseh dalam silangaor
bial depa menang di selangaor apa depa buat
depa dah hilang akai
nak tubuh kerajaang di selangor konon
duk belarak bawa lori hallau melayu balik kampung
sambe bawa penyapu ....jnaga cepat lupa
lepas tu kl di wpkan

kalau setakat nak senang perintah hak tm n islam nak digadai
soli laaaaa

elok komen ynag mencarut maki hamun macam budok boddo
di sekat dari blog ni
blog ynag ada anonymous ni tak bnnayak
hidup blog ni

Anonymous said...

Ada cina menyamar melayu dan Islam. Banyak yg burukkan melayu dan Islam. Takkan melayu nak burukkan melayu. Islam nak burukkan Islam. Jadi mereka yg burukkan melayu dan Islam, adalah bukan melayu dan bukan Islam. Dan pasti Cina akan positif dengan cina. Dalam blog ini, ramai yg Cina yg condem melayu dan Islam. Rupa x semestinya cina, tp jiwa dah jiwa cina, nafas pun nafas cina, semangat pun semangat cina.

Anonymous said...

Nampaknya barua-barua ternakan musuh Islam seperti babi 5:11 pm terlalu terdesak mahu menfitnah PAS dan UMNO sehinggakan mereka menyamar sebagai Ibnu hasyim atau ahli PAS untuk meburuk-burukkan PAS , UMNO dan blog ibnuhasyim.

Musuh Islam tidak mempunyai prinsip menyebabkan mereka berkelakuan seperti pesakit mental.

Anonymous said...

Tuan Ibnuhasyim yang dihormati,

Barua-barua laknatullah diupah oleh musuh Islam untuk menfitnah, memburuk-burukkan dan menghina ajaran Islam, perjuangan Islam, ulama Islam, institusi Islam, parti Islam PAS dan umat Islam yang cintakan Allah dan RasulNya.

Barua-barua bangsat ini tidak berminat tentang kebenaran kerana mereka diupah untuk menfitnah Islam.

Membenarkan mereka menghina Islam, perjuangan Islan dan jemaah Islam akan memberikan peluang kepada musuh Islam untuk menyebarkan propaganda anti-Islam dalam blog orang Islam.

Saya pernah menulis komen diblog puak pakatan untuk membela PAS, malangnya komen saya telah di' delete, oleh admin pro-pakatan.

Ini membuktikan puak pakatan tidak menyokong kebebasan bersuara.

Anonymous said...

Biarkan mereka buka pekong mereka blok ibnu ni terbaik puak ph mcm ted dan yg sewaktu dng dia dah mula terasa bahang akibat sebaran fitnah mereka. Teruskan jng sekat biar mereka maki islam dan melayu itu kita jadikan sebagai satu cabaran bagi kita. Bergembiralah ted dari hasil fitnah kamu. Sekiranya ted malayu islam ingatlah bahawa kamu juga akan terkesan sebab puak tu tak suka melayu islam tapi jika ted non mly islam oklah dah memg itu yg kamu mahu. Islam agamaku akan aku perjuangkan.

Anonymous said...

Kita yakin barua-barua yang menghina Islam, ulama Islam dan umat Islam dalam blog ini terdiri dari puak kafir harbi yang cuba menyamar sebagai orang Melayu untuk menipu dan menyesatkan umat Islam.

Kita juga yakin barua-barua laknatullah ini diupah oleh musuh Islam yang berpengaruh di dalam dan di luar negara.

Anonymous said...

penulis adalh contoh melayu kecik otak dan sempit jiwa penuh dgn rendah diri. sgt mengagung2 org cina kunun begitu hebat hingga khalifah najib pun blh dikentutkn jho low sebegitu murah.

kita nk tnya ada tak org main bola tknk gol. atau main bini tknk pancut. ini lumrah. babgsa apapun akn ada cita2 nk perintah negara ini.. iban kadazan pun nk klu ada pluang .

yg penting pemimpin mesti bijak dn ada jati diri. kita tk kt ph dn tun hebat sgt mcm dewa yg ajaib dn magik semuanya.

tp kita lihat najib dn umno sgt lemah mudah dbeli dn akn mnyebabkn negara tergadai lbh cepat kpd kuasa dunia china... bkn takat dap atau china malaysia.

yg pnting perlembagaan mesti dipertahankn kerana dlmnya ada elemen mebela babgsa agama dn raja2. klu ini dilanggar maka kekuatan pihak berkuasa ada dn blh diharapkn.

penulis akui melayu mudah dirasuah dgn duit maka itu punca umno blh dibeli. sydrom itu ada dlm umno. membarah hingga paling parah menyerang org no.1

kerana itu tun menekankn memerangi rasuah kerana org melayu mudah tunduk dgn semua itu.

apa yg penulis tulis tu bkn masalah batu jadi 38 hari ph memerintah tp dh lama sejak umno berkuasa dn paling teruk zaman najib.

kku pun kita diancam dn terancam... lbh baik la kita berdepan dgn cina dlm negara rakyat sendiri dpd china kuasa besar yg tk mampu kita hadapi.

anyway melayu umno dn ibnu buanglah rasa rendah diri dn bodoh tu dgn jgn sgt tskut dgn byg2 org cina. apa guna kamu beriman dn kunun membela islam klu asyik takut dgn cina.. dlm keadaan atm polis dn kuasa raja2 masih ditgn kita.

pemimpin melayu yg bodoh dn tunduk dgn tawaran dunia oleh agen2 seperti jho low itulah yg wajib disingkir cepat2 seperti yg berlaku pru lepas.

memang patut dia disingkir dn dikutuk beramai2 kerana dialah punca islam melayu dipandang hina. tgn yg menegang kaabah itulah yg juga mengadai negara umat islam.

di media sungguh cabtik warak yahana tawaf ziarah maqam Nabi saw bersemuka tp di belakang sekongkol dgn kafir harbi cina jho low yg mnghasut hingga hampir lumpuh semua kekuatan ekonomi org islam.

klu pun walaun dn umno kt ph teruk... maka kita pilihlah antara yg kurang teruk. iaitu ph. kerana nsjib dn bn sudah jd lbh teruk dpd yg sgt teruk dlm dunia ini.

Anonymous said...

Otak barua dedak roket 9:00 pm bersaiz biji kacang tanah menyebabkan dia menbuat seruan syaitan iaitu menyeru umat Islam menyokong pakatan sekular liberal- kafir harbi yang telah menentang dan menghina ajaran Islam seperti Hudud , perjuangan Islam, institusi Islam, ulama Islam, jwmaah Islam seperti parti Islam PAS dll dan menafikan hak umat Islam.

Barua ini adalah munafik yang menyeru manusia menyokong pakatan yang telah memungkiri pelbagai janji dalam manifesto pakatan sendiri.

Barua 9:00 pm adalah kaki kencing !

Anonymous said...

Lbh baik undi lembu dr undi Pas ( yg skr.) Setidak2nya lembu bole digunakn utk bekerja , dpt susu dsb.

Tp jika pilih pas ( SKRG) sama spt menanggung najis berat atau syaitan gondol.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails