Tuesday, July 10, 2018

Pesta Seks &Dadah, 68 Ditahan. Sama Saja Bawah BN &PH


Hasil carian imej untuk Polis serbu pesta seks dan dadah, 68 individu ditahan
Gambar hiasan.. 

Polis serbu pesta seks dan dadah, 68 individu ditahan

Polis membongkar aktiviti pesta dadah dan seks di kalangan remaja berikutan tertangkapnya 68 individu di dua kondominium berasingan di sekitar ibu negara pada Selasa dan Jumaat lepas.

Ketua Polis Kuala Lumpur Datuk Seri Mazlan Lazim berkata dalam serbuan pertama di Jalan Ceylon di Kuala Lumpur, pihaknya menahan 15 individu iaitu sembilan lelaki dan enam wanita berusia 19 hingga 44 tahun.

“Empat daripada lelaki yang ditahan adalah warga Thailand, dua wanita adalah warga Indonesia manakala selebihnya warga tempatan.
“Ketika serbuan kesemua suspek sedang khayal dan pemeriksaan di kondominium itu membawa kepada penemuan dadah iaitu 4,000 biji pil jenis Eramin 5 dan 19 pil ecstasy,” katanya dalam sidang media di Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur hari ini.

Sementara itu, beliau berkata pihaknya menahan 53 individu iaitu berusia 14 hingga 29 tahun dalam serbuan kedua di sebuah kondominium di Jalan Ampang di Kuala Lumpur.

“Terdapat enam lelaki dan tiga wanita di bilik pertama manakala 23 lelaki dan 21 wanita di bilik kedua kondominium itu yang dipercayai turut melakukan aktiviti seks.
“Remaja perempuan berusia 14 tahun yang ditahan adalah warga Indonesia, polis turut merampas dadah iaitu pil ectasy,” katanya sambil menambah kesemua mereka positif dadah.

Mazlan berkata terdapat sindiket yang menganjurkan aktiviti pesta seks dan dadah kepada remaja di kondominium dengan mengiklankannya melalui aplikasi WeChat.

“Modus operandi ini digunakan kerana remaja tidak dibenarkan masuk ke pusat hiburan, oleh itu mereka sewa kondominium dan buat parti seperti ini. Remaja yang ingin menyertai akan dikenakan bayaran antara RM100 hingga RM200, polis akan ambil keterangan pemilik kondominium untuk siasatan lanjut,” katanya

Beliau berkata kesemua suspek kini direman antara tiga hingga tujuh hari dari tarikh ditahan untuk siasatan lanjut. Kes berkenaan disiasat mengikut Seksyen 39B Akta Dadah Berbahaya 1952 dan Seksyen 39A (1) Akta Dadah Berbahaya 1952. -Bernama

Komen Weblog Ibnu Hasyim Setakat ini, sama saja pentadbiran di bawah BN atau PH.

18 comments:

Anonymous said...

Tahniah ! Kalau Ibnu Hasyim jadi PM pun pesta seks dadah ini ditangkap, tapi kalau tak ditangkap kita pun tak tahu. Sekurang2nya kita sedar, ada lagi puak primitif ini di bumi Malaysia. Ini yang patut PAS perjuangkan kalau benar2 PAS rasa sebagai Harakah Islamiah, BUKAN dok maki parti lain.

Anonymous said...

Erdogan bukan pemimpin Parti Islam. Ya, Allah berdosa lah rakyat Turki kerana memilih pemimpin bukan parti Islam. Begitu juga dengan Indonesia, Brunei, Mesir, Arab Saudi dll....mereka tak pilih pemimpin parti Islam. Tahukah anda ada orang nama Izzue Islam, tapi dia ni artis yang terjoget2 menari sambil menyanyi.
Ingatlah, ISLAM BUKAN LETAK KAT NAMA individu atau parti TAPI amalan, akhlak, iman, kebajikan, dan lain2 ciri2 dalam satu unsur dalam diri buat HAMBA ALLAH yang taat dan patuh.

Anonymous said...

pi mai pimai parti pas jugak salah...makan benda haram banyak sangat ni..bw bertaubat ye....

Anonymous said...

Sangat benar. Orang Islam pun belum tentu dapat melaksanakan Islam sepenuhnya. Apatah lagi kalau orang itu kafir, pastinya Islam adalah musuhnya. Namun Islam lebih memerlukan orang2 yang belajar ilmu Islam berbanding orang Islam yang pada namanya Islam tetapi tidak belajar ilmu Islam. Islam seperti itu lebih cenderung kepada liberalisma dan sekularisma. Islam tetapi lulusan doktor, peguam, jurutera, arkitek dsb yang bersanadkan sanad sekular. Cerdik pandai seperti ini cenderung kepada sains dan logik aqal semata2. Namun masih ada orang Islam yang belajar Ilmu Islam secara bersanad ulamak Islam dan pada masa yang memenuhi keperluan duniawi dlm kontek profesionalism dan kerjaya.

I said...

Tangkap salah...tak tangkap salah...apa yang patut dilakukan? Terengganu dan Kelantan sudah di bawah PAS. Buat lah sesuatu supaya jumlah penagih dan pengamal maksiat di negeri2 tu hapus 100%. Tak payah nk tunggu ruu355 atau sebagainya dimaktubkan...kalau benarlah PAS pandai sangat memerintah...tak perlu sikap kiasu tu...

bunbinban said...

Mana sama wei...BN dah 60 tahun memerintah, PH baru 3 bulan. Bagi kat PAS memerintah pun belum tau boleh settle. Tengok di kelantan, tertinggi hiv di malaysia. Berapa tahun PAS perintah kelantan?. Settle?. Masaalah air dah berapa tahun?. Settle?. Masaalah sampah?. Settle?. Masalah pengangguran?. Settle?. Pirahhh la mabuk. Hudud sampai skang pun x buat2 kat terengganu padahal dah di wartakan. Tapi sbb PAS baru mcm PH pegang terengganu maka, org x ungkit pun sbb tau kerajaan negeri masih baru. Cermin dulu muka sendiri. Kelemahan sendiri x kira, nak kira kelemahan org lain. Pastu sibuk tunjuk anu kat org lain...kahkahkah...sbb tu jgn kawan dgn CIA, bkn x tau CIA tu agenda yahudi, kapir lahanat tapi di sbbkan PPV dan cagu di jari, maka kawan la dgn CIA. Kahkahkah...bagi kat lebai sembang, ayam boleh tukar jadi bini....kahkahkah...

Anonymous said...


Semasa Piala Dunia, Jepun menunjukkan teladan yang sangat baik dalam menjaga kebersihan sehingga bilik persalinan mereka kemas dan bersih... malah pemain nya juga tidak meludah di padang..

Mana martabat Islam kita..?

Anonymous said...

Ketua penerangan pas perak meninggal dh..ibnu hasyim bila lg?

Anonymous said...


Nak provok pun biar lah kena tempat nya..


Nak pekena PH biar lah ada cerdik nya..


Kalau nak buat.. buat macam Zam... tengok kesan nya pada Sekolah Tahfiz... Menggelupur masing-masing....

Anonymous said...

Antara parti islam dimalaysia dan parti sekuler dan libral yg mana memperjuangkan islam. Kalau org tanya kamu ugama apa kamu nak jawab apa. Islam memg terletak pada nama atau parti atau apa2 sekalipun tapi pada amalan dan akhlah tapi sebagai umat islam wajib kita menunjukan yg kita ini islam dari pakaian amalan perhubunga permakanan dan segala2nya sebab islam menganjar umatnya segala2nya dari kehidupan hingga kita nak sampay ajal. Indahnya islam sebab itu puak penentang akan serang islam hari2. Pas memperjuangkan islam sekarang diserang setiap minit. Dimana perjuangan islam dalam parti selain pas. Nama islam pun puak ph takut inikan pulak nak perjuangkan islam.

Anonymous said...

Puak ph diselubungi ketakutan pada islam hari serang pas dan institusu islam. Apa yg baik pada pas dan islam mereka pejam mata. Tentg hiv juara hiv adalah selangor cuba jng tipu diri sendiri. Kelantan puak ph jadikan sasaran sebab berjaya memerintah dengan baik dan berjaya kami anak kelantan tahu kamu puak penyokong dap yg memusuhi islam dan berciti untuk bunuh politik pas sebab perjuangan islam. Jadi pada puak ph jangan terlalu memusuhi islam sebab islam tetap berkembang dan bersinar dimalaysia walaupun kamu dan puak2 kamu berusaha menbunuh islam kami akan tetap berjuang mempertahan dan menyebarkan islam. Baliklah pada islam sebenar. Walaupun kamu musuh pas tapi wajib atas kamu memperjuangkan islam.

Anonymous said...

Puak ph tak cerdik sebab yg tahu cuma memusuhi pas sebab pas perjuangkan islam.

Anonymous said...

Blogger ni kerja copy paste jer....nak tulis sendiri secara ilmiah otak tak bagus mana...

Hasilnya bertelagahlah penyokong parti masing2 àtas sebab menyokong Islam.

Saranan - boikot jer blok ini atau boleh baca tapi tak perlu komen apa2 agar blogger ni tahu blog dia ni blog hampeh......

Hadigol said...

SEHARI SELEPAS PAS MEMERINTAH MALAYSIA

zikir pas bukan astafirullah astagfirullah.

zikir pas ialah islam islam islam.

maka jadilah pas satu2 nya puak islam dlm dunia ini.

setiap benda yg tiada label islam adalah kafir.

klu seekor kamibng diliwat lembu pun pas dan ibnu
akan kata sama saja bawah BN atau PH.

kira2nya ibnu faham ada magik akan berlaku jika
pas memerintah.

hari ni pas menang perintah Malaysia, esoknya semua
maksiat dan mungkar terhenti dgn sendirinya.

berduyun2 penyamun perompak perogol menangis di masjid
yg penuh sesak dgn Jemaah melimpah ruah sehari selepas pas
memerintah.

berduyun2 pula org politik beratur nk pulangkan harta Karun
hasil rompakan terdiri dpd emas gelang spek duit dan tiara
14 biji. maka bertambah sesak lah lagi masjid sehari selepas
pas memerintah.

begitu juga kuil tokong gereja, tiba2 kosong tiada org nk dtg
sembahyang. semua telah insaf dan sanggup dikatankan walau
sampai kontot.. sehari selepas pas memerintah.

begitu juga kelab2 malam. tiba2 tiada lagi kerusi tinggi dan
meja minum arak. semua dh dibersihkan dan dibentang saprah
utk solat. starbuck telah menjadi madrasah alinsafiah. sehari
selepas pas memerintah.

makanan2 segera McDonald dan Kentucky tidak lagi menghidang
daging lembu dan ayam tetapi hanya daging qibas dan dhob.
sehari selepas pas memerintah.

dan tiba2 dikejauhan sebuah masjid, diruang mihrab berdirinya seorang
lelaki yg sedang menangsi keinsafan dan menunggu Jemaah utk diimami
beliau. beliau ialah Datuk Sri sheikh Jamal Yunos. sehari selepas
pas memerintah Malaysia.

syukurlah Malaysia dh jadi Negara islam sehari selepas pas memerintah.

Malaysia sudah dikhatankan.

bunbinban said...

Aku bkn serang islam.aku serang PAS. Ada beza tu kecuali kamu anggap PAS agama. Jadi guna akal bkn siku lutut dan cagu utk berhujah. Kahkahkah...ada aku serang islam?. Buktikan. Buruk sgt islam jika islam di sandarkan pada parti PAS. Berapa ramai pemimpin PAS yg terpaksa bayar saman malu kerana memfitnah?. Jadinitukah islam?. Itu contoh agama islam?. Sekali lagi guna akal bkn siku, lutut dan cagu. Pahamkan?. Belum lagi maki hamun, memulaukan saudara sesama islam hanya kerana berlainan wadah perjuangan. Itukah islam?. Dan islam benarkan kamu berkawan dgn CIA?.kahkahkah...jgn sesekali kamu samakan parti kamu setaraf agama islam. Dah lah lebai2 dlm parti kamu cukup petah memaki hamun, terjerit-jerit sampai mufti yg di perkenankan sultan negeri berkenaan pun lebai kamu nak sekeh pastu merangkak minta maaf....kahkahkah...bkn ke mufti itu ahli agama malahan mungkin lebeh tinggi ilmu agamanya dari sebilangan besar dari org2 yg kamu angkat sebagai kononnya ulamak. Xpe pulak ye?. Itu x di kira menghina ke?.

Anonymous said...

����������

Mohammad Azren said...

Ini cara dan hujah Lobai. Main pukul borong. Yg penting Lobai boleh cuci mangkuk dan kelihatan suci. Lobai....Lobai... Negeri tertinggi sumbang haram dan kuat rogol anak sendiri . Negeri Kelantan kan...... Itu nak Lobai beri hujah apa pula. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Budak ibnu hasyim mmg dr lahir bodoh. ( bodo sejak azali) tengok muka pun kita bole tahu dia mmg bodoh.

Di arab saudi ada maksiat individu. Tu salah k'jaan ke. Zaman nabi ada kes zina. Tu salah nabi ke.

Mmg budak hasyim bodoh sgt2.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails