Sunday, December 03, 2017

Jual Kondom Berduri, Wanita Ini Tampil Minta Maaf..


'Saya Bukan Nak Viralkan' - Wanita Dikecam Jual Kondom Berduri Tampil Minta Maaf

Video seorang wanita mempromosikan dan mengajar cara menggunakan 'kondom berduri' viral di media sosial sejak Selasa lalu, mencetuskan pelbagai reaksi netizen yang mengecamnya.

Bagaimanapun, wanita berkenaan tampil membuat permohonan maaf dan menjelaskan bahawa bukan dia yang viralkan video itu, sebaliknya kenalannya yang berbuat demikian. 

"Saya bukan nak viralkan. Saya buat sendiri video itu dan beri kepada sepupu dan rakan wanita dalam group WhatsApp dengan tujuan untuk menjualnya kepada mereka," katanya memetik kenyataannya dari Harian Metro.

Wanita yang bekerja di kedai menjual barang kosmetik itu berkata, akibat tersebarnya video itu, dia terpaksa menanggung malu dan majikannya turut menerima tempiasnya. 

"Dalam video itu saya juga ada menyebut nama sepupu saya. Video itu bukan untuk tatapan umum tetapi untuk sepupu dan kenalan wanita sahaja. 
"Bagaimanapun sehari selepas saya kongsi video itu dalam group WhatsApp yang hanya ada 10 ahli terdiri daripada sepupu dan rakan wanita saya, terus video itu viral," katanya. 

Ekoran viral itu, dia terpaksa tampil membuat permohonan maaf di Facebooknya. Namun tindakan itu sia-sia kerana video itu semakin tersebar meluas. 

"Bukan saya yang viralkan, harap semua faham. Saya makan gaji dengan tauke kedai kosmetik, dia pun kena tempias dan malu. 
"Apabila saya minta maaf, semakin ramai yang sebarkan," katanya. 

Justeru, wanita itu sekali lagi memohon maaf kepada seluruh rakyat Malaysia di atas perbuatannya itu dan akan lebih berhati-hati di masa akan datang. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails