Monday, December 04, 2017

Azmin Hanya Boneka DAP, Pinggir Melayu Di S'gor




GEMPUR… Tan Sri Muhammad Muhd. Taib bersedia kerjasama dengan seorang lagi bekas menteri besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim untuk memenangkan Barisan Nasional (BN) di Selangor.

Bercakap kepada portal BNBBC.my, gabungan bekas menteri besar itu sekali gus akan menggunakan kepakaran masing-masing dalam menyedarkan rakyat Selangor akan penipuan yang dibuat Datuk Seri Mohamed Azmin Ali.
“Kita akan membantu BN Selangor, sekarang rakyat di Selangor tidak nampak lagi bahayanya kerajaan negeri yang didalangi oleh DAP berjaya mengawal setiap gerak geri dan langkah yang ingin dibuat pentadbiran Azmin.
“Mereka hanya dibaluti slogan dan jerit-jeritan semangat dan janji, tapi tiada satu pun yang dikotakan. Azmin hanyalah puppet (boneka) untuk kerajaan DAP, tidak ada pun agenda Melayu yang diperjuangkan.
“Yang lebihnya mereka konon hendak buat urbanisasi di Selangor, tetapi Melayu kita tidak pula dibantu, akhirnya bangsa kita sendiri dipinggirkan dari bumi Selangor,”katanya ketika dihubungi portal tempatan tersebut.
Membuktikan perkara itu, Muhammad berkata pembubaran Yayasan Selangor dan fungsi asal PKNS adalah antara contoh paling ketara dapat dilihat bangsa Melayu mulai dipinggirkan malah ia adalah sebahagian rancangan DAP.
“PKNS ketika ini memang sudah lari daripada fungsi yang sebenar, rumah baharu yang dibina RM600 ribu hingga RM1 juta, siapa yang mampu beli? Melayu kah? Tidak. Jadi untuk apakah dibina rumah semahal itu sekali?
“Lihat pula kuasa pihak kerajaan tempatan juga berjaya dikawal kemas oleh DAP, baik Majlis Bandaraya Shah Alam, di ibu negerinya, bahkan Majlis Perbandaran Subang Jaya dan Majlis Bandaraya Petaling Jaya.
“Ini yang saya dan Tan Sri Khalid ada bincangkan, dia sendiri pernah berkata kepada saya bahawa Selangor perlu diubah kembali daripada kerajaan Pakatan Rakyat (Pakatan Harapan) kepada BN,” ujar Muhammad lagi.
Tambahnya, orang Melayu khususnya perlu sedar supaya tidak lagi beri undi kepada pakatan dalam Pilihan Raya Umum (PRU) kali ini bagi memberhentikan pengaruh DAP dan penipuan terhadap rakyat Selangor keseluruhannya.
Justeru, gabungan beliau dan Khalid serta beberapa bekas menteri besar lain iaitu Dr. Mohamad Khir Toyo dan Tan Sri Abu Hassan Omar akan tampil membantu rakyat dalam memberi kesedaran politik pada kempen PRU kelak.
BNBBC.my melaporkan, langkah terbaharu empat mantan menteri besar itu sekali gus dijangka memenangkan UMNO dan BN dapat menawan semula negeri tersebut pada PRU akan datang. – Agensi/Mynewshub.cc/HAA



Lihat sebelum ini..

9 comments:

Anonymous said...

HHadi BONEKA NAJIB/MCA Tak gitu???

Anonymous said...

di selangor pas ada 3 exco bersama dap. mereka tu buat ape?

Anonymous said...

Kah Kah Kah......Awas! Barua2 DAP dah panas bontot dan cuba provokasi!

Anonymous said...

Pakatan Haprak yang terdiri dari pemimpin Melayu munafik liberal dan pemimpin kafir harbi adalah musuh Islam kerana mereka menghina,memfitnah dan menentang agama Islam dan menafikan hak umat Islam termasuk kaum Melayu. Lihatlah bagaimana parti kafir harbi ultra kiasu roket menjadikan pemimpin Melayu liberal sebagai boneka di PP dan Perak untuk kepentingan kaum roket. Bahkan parti roket menggunakan barua Melayu untuk screw kaum Melayu. Peranan pemimpin Melayu liberal ialah penjilat punggung sifu roket tak basuh berak.

Anonymous said...

Awas macai-macai dedak ternakan DA-Pig sedang menyalak gila dan meroyan sakan sebab kejahatan sifu kafir harbi mereka menggunakan pemimpin Melayu liberal dedak untuk menindas kaum Melayu terbongkar. Puak bangang ini fikir bangkai gajah boleh ditutup dengan guni dedak cap roket.

Anonymous said...

Nampaknya macai dedak ternakan terlalu terdesak mahu memfitnah TGHH sehingga menulis komen tidak masuk akal. Jelas macai ini sedang high selepas makan pil kuda kuasa 10.

Anonymous said...

Sepatutnya semua pemimpin Melayu liberal munafik naik tongkang bersama tuan kafir harbi mereka balik ke Tongsan.

Anonymous said...

Awas "baby²" PAS mengganas... Tak de isu lain org xsokong dia... Kata org lain tu sokong DAP. Kesian "baby²" PAS... Minda kontot

Anonymous said...

Khadam-khadam Pakatan Tiada Harapan mempunyai minda dan otak kontot kerana makan dedak cap roket setiap hari. Sebab itulah mantera yang mereka hafal setiap hari ialah: Liberalisme dan kafir harbisme diutamakan, Islam dan umat Islam dipinggirkan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails