Wednesday, November 01, 2017

Serah Tubuh Dapat Kerja.. Pemimpin MIC Ini Terpaksa Lepas Jawatan.


Imej yang berkaitan
Gambar hiasan..

Seorang pemimpin cawangan MIC melepaskan jawatannya susulan tersebar rakaman perbualan telefon di mana beliau menjanjikan untuk mendapatkan pekerjaan kepada seorang remaja dengan syarat pelajar itu menyerahkan tubuhnya.


Menurut laporan berita, ahli politik berkenaan, yang juga adalah guru berusia 50-an, membuat janji tersebut kepada ibu gadis itu.

Klip audio berkenaan sedang tersebar melalui aplikasi mesej Whatsapp.
Dalam klip lapan minit 49 saat itu, lelaki itu dengan angkuh memberitahu bahawa beliau telah membantu banyak gadis, yang baru saja selesai menduduki peperiksaan SPM mendapat pekerjaan setelah mereka mengadakan hubungan seks dengan dirinya.

"Beritahu saya masa dan di mana, dan berapa lama sesi itu. Jika dia tidak berminat, sila beritahu saya, saya akan gugurkan tawaran ini, kerana terdapat banyak gadis lain menunggu," katanya.

Beliau juga mengadu kepada wanita itu bahawa anaknya itu tidak menjawab panggilan atau mesej.

Lelaki itu juga memberitahu bahawa hubungan seks adalah hanya pada pertemuan sekali itu dan selepas dirinya membantu gadis berkenaan mendapatkan pekerjaan, mereka akan saling tidak mengenali.

"Jangan lepaskan peluang ini," katanya.



giant-hypermarket5 Pasaraya Giant 
Akan Ditutup Serentak 5 November Ini..
Ini Solosi pekerjanya!
Informasi Baru Peluang Kerja Di Australia -Ibnu Hasyim.
Pihak kontraktur di Australia membuka peluang kerja-kerja baru bagi sektor pembinaan di bandar-bandar di Australia. Berminat, pihak kami sedia bekalkan maklumat. Begitu juga mengenai kerja petik buah.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails