Friday, April 07, 2017

Politik Jahat PH. Rafizi, Buktikan Lapor SPRM?



Kita masih ingat 30 Mei 2016 lalu Setiausaha Agung PKR Rafizi Ramli masa itu memfailkan laporan kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) berhubung dakwaan permintaan wang dan wanita ketika berurusan dengan kerajaan negeri Selangor.

Rafizi berkata “SPRM sering dilihat berkait dengan parti politik. (Tetapi) saya rasa mungkin ini kes yang jarang berlaku di mana saya sebagai setiausaha agung parti di bawah arahan parti sendiri membuat laporan, dan menyerahkan maklumat salah laku membabitkan ahli parti saya.

“Saya tahu ini jarang berlaku tetapi ia sepatutnya jadi satu budaya,” katanya. 


Lebai nak tanya kenapa sekarang kalau ada bukti betul seperti yang Rafizi dapat maklumat tidak serahkan sahaja kepada SPRM.

Kenapa Rafizi menggunakannya untuk main wayang dan teka-teki?
Adakah ini juga termasuk POLITIK JAHAT PH nak perkenakan PAS kerana PAS boleh gugat kedudukan PH untuk menguasai pembangkang?


2 comments:

Anonymous said...

Lapor sprm kalau Ada kaitan najib mcm buang dlm bakul sampah je..Lebih baik dedah pd rakyat dulu baru meriah..Bila nafi, keluar money trail, amacam ok tak?

IrWrWs said...

Setuju! macam dia waktu dulu dedahkan kepada rakyat akan 90 mukasurat kesalahan TSKI di mana berakhir dengan kena mintak maaf kpd TSKI di luar mahkamah..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails