Sunday, April 02, 2017

Kesian Kepada Penyembah Sarawak Report, Ini Bukti..



Kesian kepada penyembah-penyembah berita daripada Sarawak Report. Hari ini terbukti bahawa Sarawak Report adalah portal yang memuatkan berita palsu dan edit semata-mata bagi tujuan mendapat habuan tertentu.

Lebai bukanlah nak sokong Najib atau Rosmah. Tak pulak nak UG dengan UMNO tetapi hanya lebai nak menerangkan di sini perbuatan fitnah itu adalah DOSA YANG SANGAT BESAR. Kerana perbuatan fitnah ini dosa tak kira kita buat kepada UMNO, PAS, PKR atau mana-mana orang.

Kita marah orang fitnah kepada Anwar atas isu liwat tetapi jangan pula kita buat fitnah kepada Najib. Tugas kita bongkarkan kesilapan dan kesalahan Najib dan jangan sekali-kali kita buat perkara JAHAT macam mereka. 



Lihat bagaimana Sarawak Report manipulasi gambar untuk membuat FITNAH.

Kalau orang ada akal.Sudah pasti dia boleh fikir tuduhan kepada PAS berkenaan duit RM90 juta tanpa sebarang maklumat yang jelas hanya sekadar sangkaan awam adalah tidak benar.

Sarawak Report bukan boleh dipercayai. Kredibiliti Sarawak Report dalam isu FITNAH kepada PAS RM90 juta juga boleh dipertikaikan.

Adakah dengan "public suspicion" (syak wasangka awam) mereka menuduh PAS terima RM90 yang kini puak-puak PAKATAN hilang dan membelakangi nasihat agama sama-sama dalam menyebar luas fitnah jahat ini tanpa menghirau dosa dan pahala.

Pelik puak-puak mereka isu liwat walaupun mahkamah kata ya mereka tak percaya kerana mereka tahu itu fitnah tetapi dalam isu RM90 sangkkan dipercayai malah ada pimpinan PAN kata PAS terima wang melalui Affinbank sedangkan PAS mana ada akaun di situ.


Bak kata perpatah yang benar pasti akan terbuti, yang dusta dan palsu akan terbongkar. Semakin hari, semakin terbongkar kerja-kerja jahat membuat fitnah kepada PAS. Semoga Allah selamatkan kita daripada terbabit kerja bodoh dan jahat ini.

11 comments:

Anonymous said...

Apa lagi tunggu wahai parti walaun. Saman lah SR klau selama ini parti walaun mangsa fitnah. Sudah tentu boleh menang juta juta. Saman ,jgn tak saman. Itu pun kalau ada kemaluan atas tuduhan SR selama ini.

Anonymous said...

PAS mana berani nak saman,cuma yang dia berani adalah penafian dan gertakan nak saman.Sampai kiamat pun PAS tak akan saman kerana takut terkantoi.Selagi boleh memperbodohkan rakyat ,PAS akan berterusan untuk kesinambungan hidup pemimpin mereka.

Anonymous said...

SR lebih jujur dari puak lebai pas yg dok jual ugama tiap hari..

Anonymous said...

Drp makan rasuah haram 90juta duit rompakan rakyat terbesar di dunia, lebih baik PAS saman SR atau Husam. Samanlah sampai 2.6b..7 keturunan tak abis makan. parti lebai2 pondan pengecut.

Anonymous said...

Muktamar kali ni ada cai list lg ka?? Geng serban besar patut kick out geng serban kecik. So lepas ni tinggal walaun 10 org ja tinggai

Anonymous said...

Tolongg jangan saman ibnu hashim.. dia dah tuaa tapi masih panjang umur kerna rajin buat fitnah. Kecik2 tak nak mampuih.. tuaa2 dok jadi barua parti Pas pis pus PIGS. Porno & fitnah berpisah tiada ibnu hashim.

Unknown said...

Jika da tau bole menang saman jela sr kebenaran berjalan biarpun waktu kehadapan..jgn nafikn kt alam maya jer..org cerdik melihat semua ini berjln menunggu pru...jika tdk 90 juta jd modal la nk hebtam pas ckup2 pru nnti..

Anonymous said...

Jahil sungguh tengok komen2 penyokong gerakan anti Islam ni...nmpk sangat tidak faham apa yang cuba disampaikan penulis article. Patutla komen2 diorang ni mula tak dilayan dan disambut orang...

IrWrWs said...

Apa yg nak diherankan.. UMNO pun perangai macam tu juga mintak Anwar buktikan yg dia tiada di tempat kejadian ketika liwat itu berlaku.. tak pasal2 org yg kena tuduh nak kena buktikan.. sepatutnya org yg menuduh kena buktikan Anwar berada di tempat kejadian ketika liwat berlaku.. samalah juga dalam kes ini.. org kafir SR dah tuduh tanpa bukti RM 90 juta.. ada pulak org munafik tokok tambah.. pun tanpa bukti!

Anonymous said...

Kesian badut PAS sekor ni..ketua lebai hancing tak pernah pun menafikan dia dah balun duit haram 90juta dari ketua penyamun duit rakyat.

Takkan parti lebai2 pondan PAS berani nak saman SR atau Husam. Dihantarnya badut anon meroyan kat blog2 mcm org terdesak.kah kah kah.

Anonymous said...

PAS sesat..Gerakan perosak Islam yg wajib ditolak semua rakyat Msia berbilang kaum.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails