Friday, November 11, 2016

Lakukan Seks Dalam Kereta Yang Dihidupkan Enjin.. Boleh Mati Ooo!

Hasil carian imej untuk seks dalam kereta
PENGGUNA
SEPASANG kekasih menemui ajal akibat keracunan karbon monoksida, ketika mereka sedang melakukan seks di dalam kereta yang dihidupkan enjinnya dalam kejadian mengejutkan di Ufa, Rusia.
Pasangan itu dikenali sebagai Artem S, 18 dan Anna D, 20, memilih melakukan seks di dalam kereta yang diletakkan di dalam garaj selepas kedua-duanya tidak mempunyai tempat lain untuk melepaskan nafsu.
Mayat Artem ditemui dalam rangkulan Anna dan kedua-duanya dalam keadaan bogel,
Pasangan itu ditemui selepas keluarga Artem melancarkan gerakan mencarinya. Sebelum kejadian,Artem memberitahu keluarganya bahawa mereka mahu keluar berjalan-jalan.
Dalam pada itu, rakan rapat Artem berkata, hubungan pasangan itu masih terlalu baru malah Anna sendiri tidak memperkenalkan teman lelakinya kepada rakan-rakan lain.
Artem dijadual menamatkan pengajian di kolej dan bercita-cita untuk membuka bengkel kereta.  (IH)

5 comments:

Anonymous said...

Umno dan B.N adalah sebuah parti islam dan kita wajib menyokongnya. ...

Mengerti kamu anak2 sekalian....

FAHAM...???????

Anonymous said...

Seks Dalam Kereta sedang diperjuangkan oleh pengikut-pengikut ajaran sesat tuan guru kafir harbi dan sekular liberal dengan alasan hak kebebasan peribadi KONON ! Mereka sudah pasti berbangga melihat anak cucu mereka melakukan Seks Dalam Kereta sehingga patah shock absorber kereta di tepi jalan dan ditonton oleh kanak-kanak dan murid sekolah rendah ! Inilah contoh manusia yang menyembahkan hawa nafsu serakah sendiri dan menentang ajaran Islam.

Anonymous said...

Kalau mengikuy mufti terkenal, kalau nak, atas unta pun boleh buat, inikan pulak dalam kereta. Yang skodeng tu lagi berdosa, dah la skodeng, tangkap lak gambar, lepas tu tayang dan sebar pada umum. Tuan blogger ni pulak teruskan menyebar aib orang lain. Islam apa ke bendenya ni?

Anonymous said...

C.d jerman lain dari yg lain.....gua cakap sama lu....
Gua demam pun jadi baik...
Best .....sehingga menjilat jari....

Anonymous said...

Komen 4:01 PM ditulis dalam konteks ZINA dalam kereta berdasarkan artikel di atas iaitu "Lakukan Seks Dalam Kereta Yang Dihidupkan Enjin.. Boleh Mati Ooo!"

Zina adalah haram dan tidak dibenarkan dilakukan di mana saja termasuklah dalam kereta dan di atas unta.

Suami dan isteri boleh melakukan persetubuhan halal walaupun di atas unta tetapi mereka mestilah mengambil kira tentang aurat, kehormatan dan maruah suami dan isteri Muslim dan adab dan akhlak Islam dan mengambil langkah untuk mengelakkan fitnah dll.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails