Wednesday, March 23, 2016

Gaya Rihanna Dan Konsertnya, DiImport Ke M'sia?

HALAMAN HIBURAN

KEBIASAANNYA dalam mana-mana konsert, ada penyanyi gemar hulur mikrofon ketika sedang mendendangkan lagu dalam menjayakan sesebuah konsert atau majlis tertutup agar peminat boleh juga menyanyi bersama.

Ini turut dilihat sebagai salah satu cara berkomunikasi yang 'paling bijak' dengan peminat yang sekian lama menyokong kerjaya seseorang penghibur itu.


Dan itu juga yang dilakukan oleh penyanyi terkenal Rihanna dalam konsertnya di Ohio, Amerika Syarikat, baru-baru ini..


Gaya persembahan seperti inilah yang ditiru oleh konsert-konsert hiburan diseluruh dunia termasuk di negara ini.. Media-media dunia terus mempromosinya.. (IH)


REKOD - Himpunan seramai 110 orang pemuzik dan penyanyi untuk flashmob konsert Ella berjaya dicatat dalam Malaysia Book Of Records sebagai rekod himpunan ...

5 comments:

Anonymous said...

Apalah sangat Rihanna di mata PAN. Kalau Khalid Samad kata Okey Oktoberfest 2014, Benda lain aku rasa semua okey dan Toyyibah. Yang haram dan kotor bagi PAN hanyalah sesiapa yg menentang dasar2 DAP. Itu pasal PAN pimpinan Mike Sabu TalibaROOT DAP



http://www.ismaweb.net/2014/10/khalid-samad-pesta-arak-oktoberfest-tidak-boleh-dihalang/


Khalid Samad: Pesta arak ‘Oktoberfest’ tidak boleh dihalang





BANGI, 2 Okt – Menurut Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad, penganjuran pesta arak ‘Oktoberfest’ anjuran Carlsberg Malaysia tidak boleh dihalang ekoran Malaysia merupakan sebuah negara majmuk.


Beliau berkata demikian sebagai respon berkenaan penganjuran pesta arak oleh Carlsberg yang didedahkan ISMAweb beberapa hari lalu. Pesta arak ini telah pun bermula sejak 24 September lalu di RP, Saujana Hotel Subang dan diikuti di Berjaya Time Square Hotel, Brussels Setia Walk, Puchong, I Beam, Batu Pahat, Johor, Deutsches Gasthaus, Kepong, KL, Hakka Restaurant Kuala Lumpur, Movida, Sunway Giza, PJ dan Euro Deli, Penang.

Kemuncak pesta ini akan diadakan pada 10 hingga 12 Oktober ini di tempat letak kereta, One Utama Petaling Jaya.

































Anonymous said...

Yang perlu dihalang adalah hak2 orang Kampung yg di halau di Pulau Pinang. Betul tak PAN???

Anonymous said...

Aii tuan haji.. semangat nampak tengok video klip rihanna yg hampir terlondeh baju hgga nampak breast??? Sampei share news kat blog.. tbaik tuan haji.. kwa kwa kwa

Anonymous said...

Hidup meLAYU!! Takbirrr!!!

Anonymous said...

yes! yes! inilah cerita yang seronok dalam blog ini.
Sepatutnya tajuk hangat seperti artis selak kain depan penonton, seluar dalam artis malaysia terkoyak ditengah-tengah diperbanyakkan lagi.
Kalau nak menarik lagi, cerita mengenai seluar dalam terbesar atas katil dijumpai, nonton prono free di German boleh juga dipostkan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails