Sunday, March 20, 2016

Ini, Contoh Pakaian 'Islam 1/2-1/2'. Mengaku Islam Tapi Politik Sekular, DAP Dll.

Semua pakai tudung.. Cantik, tutup di atas, tapi yang satu ni, bawah buka! 

Contoh pakaian, '1/2-1/2 Islam' ni (atas tutup bawah buka) sama seperti seseorang mengaku beragama Islam dalam seluruh kehidupan, tapi mengamalkan politik bertentangan dengan politik Islam yang dibawa oleh Muhammad SAW. Seperti politik jahiliah, sekularis, kapitalis, komunis, sosialis dan macam-macam 'is' lagi.

Betul tak? Sila beri komen!! (IH)

33 comments:

Anonymous said...

Serupa mcm penulis blog inilah yg mengaku pejuang Islam alagaPAS. Artikel2 blog mempromosikan cerita fitnah dan lucah.

Inilah hasil kejayaan tarbiah dan usrah ulamak2 hamPAS penjual agama.

Anonymous said...

dalam amno apa kurang yang pakai tak tutup aurat
melambak

Saiful Azmi Husin said...

UMNgOk...DaPigs..AhMoinah PAN..PKr semua 2×5 !! Parti-parti sekular yg nak mampos!

Anonymous said...

Melayu telanjang, salah DAP, naya....

Anonymous said...

Jgn lupa ostaz pay per view ketua penerangan hamPAS. Bil pun org kafir sekular yg tlg settlekan.

Anonymous said...

Bodoh punya walauta! Ini pun nak salahkan DAP! bangang!

Anonymous said...

Sifu roket dan balaci roket suka mempromosi sekularisme, liberalisme dan pluralisme di kalangan umat Islam dan menentang ajaran Islam dan hukum Allah dan menghina ulama-ulama Islam. Ini bererti sifu dan balaci roket mempromosi kemungkaran dan melarang kebaikan!

Hanya pemakan dedak cap roket menyokong parti roket menentang ajaran Islam dan hukum Allah. Bila pemakan dedak cap roket mati, sebaik-baiknya keluarga mereka meminta sami, paderi atau rabbi Yahudi untuk menguruskan mayat mereka di jirat China.

Su Jeng said...

Nmpk sgt pic edit. Buta buta jer org tua ni dpt dosa... Subhanallah

Anonymous said...

Mane hadi nate sotong

Anonymous said...

hudud mana hudud? sejak bila hadi kepala taik pandai tangguhkan hudud? wakakaaaaa

Anonymous said...

Wanita yang berpakain begitu dimana berlakunya? di Malysia atau di Indonesia? Jadi kalau bukan dio Malaysia apakah sesuai kau mengenakan DAP .mengapa masih tak sedar diri.dalam tajuk kau fitnah Anwar begitu banyak komen orang ramai menheina dan menasihati kau agar bertaubat dan insaf.tetapi tidak juga.apakah kau ni mencabar allah?. carilah tajuk yang sesuai dengan keadaan sekarang yang bolih meringan kan bebanan rakyat. kau sokonglah ulamak Pas tetapi nasihatkan juga tentang klemahanya.ini tidak .Pas yang buat onar DAP juga yang salah .seperti kau makan taik tetapi kau salahkan DAP.

Anonymous said...

Tahniah TGHH. istiqamah itu penting. Jngan jadi barua dap mcm amanah.

Anonymous said...

Tahniah hadi awe. Drp jadi barua dap lebih afdal jadi barua umno najib. Penasihat najib tu barua lah. Dapatlah rawatan free Ijn. Di turki pon rawat free. Najib tanggong kan?? Istiqamah lah dlm bodoh n bengong mu. Pas ni biasa ler barua kan org. Hukom sunatkan? Bagi ako hukum baruakan pas ni wajib qatie. Hihihi

Anonymous said...

TGHH is the best

Anonymous said...

hudud mana hudud? sejak bila hadi kepala taik pandai tangguhkan hudud? wakakaaaaa

Anonymous said...

Apo yg best nye tg heh heh?? Cuba senaraikan. Takkan macam tu rengkas jer. Hihi

Anonymous said...

Tahun lepas bkn main gopoh hadi nk hudud. Tahun ni dah longlai. Hilang stim. Agak nye kena kawen lagi satu. Baru segar semangat. Hihi

Anonymous said...

The best in berbohong and putarbelit ayat Al quran.hihi

Anonymous said...

Contoh terbaeek Mat Sabu

SELFIE D AMOY LANGGAR DADA. ALASAN DIBERI ANGGAP MACAM ANAK SAHAJA.

mohd shahran said...

ni apabila golongan PASIK bercakap .. now pas liberal dan sekular hudud da tak ada dalam perjuangan pas. . so pas = dap .. selalu kutuk orang golongan PASIK da terkena balik da beritahu presideng hang tolol

An Anonymous said...

Sebenarnya sampai sekarang tak de bukti pun PAS tolak hudud.. natijahnya ini yg diharapkan oleh PAN agar sama2 dgn mereka tunduk pd DAP agar hudud ditolak.. sori aahh... parti berperlembagaan tak kan begitu mudah terpedaya dgn parti yg tidak berperlembagaan.. mustahil mustahil...

Di mesia ni cuma ada satu parti yg sanggup buat apa saje demi kesinambungan parti sosialis.. cer teka parti apa..?

a. Sanggup tolak hudud jika parti yg menunggangnya tolak hudud
b. Taat pada pemimpin parti sosialis lebih drpd ulamak parti sendiri
c. Sanggup jadi kuda tunggangan parti sosialis
d. Sanggup mempertahankan atau membetulkan segala kesilapan nyata parti sosialis
e. Masih belum punyai perlembagaan parti..

Cer teka parti yg mana satu? Mungkinkah kesemua jawapan di atas berkaitan dgn parti bebal itu??..

Anonymous said...

Pas tk tolak hudud. Tp pas tipu umat dgn hudud. Ulamak pas ulamak chai. Macamano nk taat n walak. Haron kerja dgn mpi umno. Nasha ceo Gmm. Gua mau mashoook. Ulamak pas penipu barua tolol bahalol. Hihihi

Anonymous said...

hudud mana hudud? sejak bila hadi kepala taik pandai tangguhkan hudud? wakakaaaaa

Anonymous said...

Tahniah hadi awe. Drp jadi barua dap lebih afdal jadi barua umno najib. Penasihat najib tu barua lah. Dapatlah rawatan free Ijn. Di turki pon rawat free. Najib tanggong kan?? Istiqamah lah dlm bodoh n bengong mu. Pas ni biasa ler barua kan org. Hukom sunatkan? Bagi ako hukum baruakan pas ni wajib qatie. Hihihi

Anonymous said...

Apo yg best nye tg heh heh?? Cuba senaraikan. Takkan macam tu rengkas jer. Hihi

Anonymous said...

Tahun lepas bkn main gopoh hadi nk hudud. Tahun ni dah longlai. Hilang stim. Agak nye kena kawen lagi satu. Baru segar semangat. Hihi

Anonymous said...

Semuanya salah DAP,salah Anwar.Ustaz Hadi tu maksum ke sgt

Anonymous said...

Jawapannya parti sosialis Ikatan. Skrg Pas dah jd kuda tunggangang sekular Ikatan yg menolak hudud.

PAS + IKATAN = PASIK

Anonymous said...

Parti yg bebal tu parti Pas yg jual nana Islam tp jd tunggangan parti sosialis sekular totok. Apa kata walaun? kah kah kah

Anonymous said...

Senaraikan juga ayat quran hg haji Hadi belitkan tu,,kita nak tahu la jugak

Nasrudin Abd Shukor said...

Sembang kosong je group PAS ni....hampeh..walaauntaaar.

Anonymous said...

Satu cth Hadi putarbelit..baca semula Amanat Hadi. Apa yg terkandung dlm tu balik semula ke muka yg menuturkan kata2 itu skrg. Allah buka aibnya krn menggadai agama utk politik.Ibarat Hadi meludah ke langit kena kat muka2 walaun2 sesat dia.

Byk lg ayat2 quran yg Hadi tafsir ikut nafsu, kepentingan diri dan politik sempit beliau.

Anonymous said...

Tahun lepas bkn main gopoh hadi nk hudud. Tahun ni dah longlai. Hilang stim. Agak nye kena kawen lagi satu. Baru segar semangat. Hihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails